burdada var o bılgıler halıl..
Himm tesekkur ederim.Fakat o bilgilere ulasamadim
Neyse ki bilgisayarima daha onceden baktigim siteden bilgileri kopyalamisim ve daha yeni fark ettim.Simdi ekleyeyim belki isine yarayan olur:
Fan Hızı düşürme + Sıcaklık Düşürme + Econ tuşlarına basarsanız Diagnostic Mode 'u açmış oluyorsunuz.
Araçtan araca küçük farklılıklar gösterebiliyor. BAzılarında 44 bazılarında da 72 seçenek var.
Mesela göstergeler hızı yanlış gösterirler, gerçek hızınızı dijital olarak görebilirsiniz. İç sıcaklığı motor ısısını vs vs gibi özellikleri de görebilirsiniz.
1. System error
2. Actual value feeler virtually
3. Actual value interior feeler console
4. Actual value outside temperature - feeler wasserkasten
5. Actual value outside temperature - feeler bumper
6. Actual value blowing out feeler floor space
7. Actual value blowing out feeler man Anstroemer
8. Display check
9. Actual digital value acknowledging potentiometer temperature flap
10. Target digital value temperature flap
11. Actual digital value acknowledging potentiometer A/C flap
12. Target digital value A/C flap
13. Actual digital value acknowledging potentiometer Fuss/Def flap
14. Target digital value Fuss/Def flap
15. Actual digital value acknowledging potentiometer ram air flap
16. Target digital value ram air flap
17. Driving speed (km/h)
18. Actual value of the blower tension (volt)
19. Desired value of the blower tension (volt)
20. Actual value of the compressor/on-board tension (volt)
21. Number of low-voltage events
(not volatilely)
22. Switching status of the high pressure switch
23. Number of high pressure events (volatile)
24. Number of high pressure events (not volatile)
25. A/D value kickdown switch
26. A/D value hot light
27. Engine speed
28. Compressor number of revolutions
29. Coding
30. Software-Version
31. Software index
32. Potentiometer error counter temperature flap
33. Potentiometer error counter A/C flap
34. Potentiometer error counter Fuss/Def flap
35. Potentiometer error counter ram air flap
36. Temperature flap notice cold
37. Temperature flap notice warm
38. A/C flap notice closed
39. A/C flap notice opened
40. Fuss/Def flap notice Def
41. Fuss/Def flap notice foot
42. Ram air flap notice up
43. Ram air flap notice too
44. Operating cycle counter
45. Interior temperature counted (Ninc) dig
46. Outside temperature filtered (°C)
47. Outside temperature not filtered (°C)
48. ECOR
49. Coolant temperature
50. Service life in min
51. Engine temperature °C
52. Compressor switching off conditions
53. Announcement more actively el. Exits:
Compressor/circulating air valve/water valve
54. Rule index
55. Outside temperature °C
56. Interior feeler virtually °C
57. Interior feeler console °C
58. Temperature wasserkasten °C
59. Temperature bumper °C
60. Blowing out feeler floor space °C
61. Blowing out feeler man Anstroemer °C
62. Sun intensity W/m-1
63. Sun intensity filtered W/m-1
64. Delta exhaust rise
65. Delta A/C Klappenverschiebung
66. Time constant/1.6 seconds
67. Cold weather starting correction
68. Maximum correcting variable for i and p-portion
69. Actual value blowing out feeler foot (cnts)
70. Desired value blowing out feeler foot (cnts)
71. Deviation (Epsilon)
72. Portion (+ heat/- cool)Tukcesi:
Bendeki çeviri programı ancak bu kadar çevirdi
1.sistem hatası
2. Gerçek değer dokungacı
3, sanal olarak. Gerçek değer dahili dokungaç,
4'i avutur. Sıcaklığın dışı gerçek değer- Dokungaç [ wasserkasten ]
5. Sıcaklığın dışı gerçek değer- Dokungaç bol
6. Gerçek değer, dokungaç döşemesi uzayı
7'i söndürüyor. Gerçek değer, dokungaç adamı Anstroemer
8'i söndürüyor. Kontrol
9'i gösterin. Gerçek dijital değer, voltölçer sıcaklığı çırpması
10'i itiraf ediyor. Dijital değer sıcaklığı çırpması
11'i amaçlayın. Gerçek dijital değer, voltölçer bir/C çırpma
12'i itiraf ediyor. Dijital değer bir/C çırpma
13'i amaçlayın. Gerçek dijital değer, voltölçer gürültü/Def çırpma
14'i itiraf ediyor. Dijital değer gürültü/Def çırpma
15'i amaçlayın. Gerçek dijital değer, voltölçer RAMı havası çırpması
16'i itiraf ediyor. Dijital değer RAMı havası çırpması
17'i amaçlayın. Hız sürme( Km/h)
18. Havalandırma gerilimin gerçek değeri( Volt)
19. Havalandırma gerilimin değerini arzu etti( Volt)
20. Kompresör--tahta gerilimin gerçek değeri( Volt)
21. Düşük-voltaj olayların numarası( [ volatilely değildir ])
22. Yüksek basınç düğmesi
23 'ün statüsü değiştirme. Yüksek basınç olayları numarası( Uçucu)
24. Yüksek basınç olayları numarası( Uçucu değildir)
25. Bir/D değer [ kickdown ] düğme
26. Bir/D değer sıcak ışık
27. Motor,
28'e çabuk gider. Devirler
29 'un kompresör numarası.
30 kodlama. Yazılım-versiyon
31. Yazılım indeksi
32. Voltölçer hatası sayacı sıcaklığı çırpması
33. Voltölçer hatası bir/C çırpma
34, karşı. Voltölçer hatası gürültü/Def çırpma
35, karşı. Voltölçer hatası sayacı RAMı havası çırpması
36. Sıcaklık çırpması ilanı soğuk
37. Sıcaklık çırpması ilanı ılık
38. Bir/C çırpma ilanı,
39'i kapattı. Bir/C çırpma ilanı,
40'i açtı. Gürültü/Def çırpma ilanı Def
41. Gürültü/Def çırpma ilanı ayağı
42. RAM havası çırpması ilanı yükselmiş
43. RAM havası çırpması ilanı
44, dahi. Devir sayaç
45 işletme. Dahili sıcaklık, saydı( Ninc)
46 kazın. Sıcaklığın dışı, filtreledi( °C)
47. Sıcaklığın dışı, filtrelenmez( °C)
48. ECOR
49. Coolant sıcaklık
50. [ min ]
51 'de ki servis hayat. Motor sıcaklığı °C
52. Kompresör, şartlar
53'i kapıyor. İlan daha fazla hava treni, aktif şekilde. Çıkışlar: Kompresör/circulating hava [ valve/water ] valf
54. İndeks
55'i yönetin. Sıcaklık °C
56 'nın dışı. Dahili dokungaç °C
57, sanal olarak. Dahili dokungaç, °C
58'i avutur. Sıcaklık [ wasserkasten ] °C
59. Sıcaklık bol °C
60. Dokungaç döşeme uzay °C
61 söndürme. Dokungaç adam Anstroemer °C
62 söndürme. Şiddet W-m-1
63 güneşlenin. W-m-1
64'i filtrelenen şiddet güneşlenir. Delta egzozu artışı
65. Delta bir/C Klappenverschiebung
66. Zaman sabit/1.6, 67'i destekler. Soğuk hava, düzeltme
68'e başlıyor. Maksimum, ben için değişken ve p-bölüm
69'i düzeltiyor. Gerçek değer, dokungaç ayağını söndürüyor( [ cnts ])
70. Dokungaç ayağını söndürüyor olan değeri arzu etti( [ cnts ])
71. Sapma( Epsilon)
72. Bölüm( + [ heat/- ] serinlik)Bir kac tane de resim ekleyeyim:
Passat icin hiz degerini digital olarak denemek isteyenler:
Ben daha once denemistim ve oluyor.Digital hiz ile kadrandaki hizda farkliliklar meydana geliyor.Ozellikle yuksek hizlarda 160-170 km/h hizlardan sonra ibredeki sapma yaklasik 10-12 km/h oluyor.Isterseniz deneyin.
Bu da golf icin:
Pololarda ise auto dugmesi haric hepsine basinca sistem aciliyor ve yukardaki 72 tane secenekten isinize yarayani bulabiliyorsunuz.Tabi bu senekleri gezmek icin klimatronikteki kirmizi ve mavi tuslara basarak gezinebilirsiniz.
Hosca kalin.