Nakres dayanamadım bugün motor üstündeki plastik koruma kapağını söktüm,hava filtresini söktüm,hava filtresi çıkışındaki tel süzgeci söktüm soketli olanı,hava hortumunu söktüm,külbütör kapağı üstündeki havalandırma siklonunu söktüm ve bunları sıcak su ile güzelce yıkadım,hava filtresini elektrikli süpürgeyle temizledim,enjektör pompası ile enjektörler arasındaki geri dönüş hortumu hoşuma gitmedi sanki gevşek gibi geldi,onuda güzelce sıkıladım.Dönüşte araba dizginleri koparmış gibi geldi.Üstelik esp lambası ist. 50 km kala yine yanmıştı.Aynen dediğin gibi demekki esp ile hızın bir alakası yok.Fakat anlamadım gitti,sorun nereden kaynaklanıyordu acaba?Hava filtresi temizdi.Diğer kısımlarda motorun genel durumu gibi hafif yağlı ve kirliydi,buda normal bişey olsa gerek,işte sadece geri dönüş beni biraz şüphelendirdi,başkada bişey turbo üstünde bulunan pistonlu küçük bir parçanın yakınında bi müşür vardı sadece o yerinden çıkmıştı,soketi ve hava hortumları yerindeydi onu sabitledim.Bunlar sadece.