Gönderen Konu: SERVİS REZALETİ  (Okunma sayısı 31622 defa)

Çevrimdışı kerim_dikmen

  • İleti: 209
    • Profili Görüntüle
SERVİS REZALETİ
« : 29 Mart 2011, 16:23:07 »
selam tüm golfçü dostlarım. öncelikle yazdıklarımı çok dikkatli okuyun ve daha sonrasında yorumlarınızı ve paylaşımlarınızı bekliyoırum. Arkadaş yaşamış olduğum bir olayı sizlere detaylarıyla anlatayım
bundan bir ay evvel maddi hasarlı bir kaza yaptım. Kazada kusurlu taraf olmadığım için aracımı karşı tarafın sigortasından yaptıracağım içim aracım tamiratını da haklı olarak serviste yaptırmaya karar verdim. Her neyse aracımı Adapazarında bulunan voswagenin serviisi olan OTOKUR a getirdim ve kazayla alakalı ne varsa yapın diye talimat verip. aracımı teslim ettim eksper araca baktı o da yapılacakların yapılması yönünde onay verdi ve aracım o saatten sonra bakıma alındı kaza tarihim 25/02/2011 aracı servise getirdiğim tarih 01/03/2011 aracın yapılması için onay verilen tarih ise 04/03/2011 ne kadar doğal deyil mi bu arada bende yaşadığım bölgeye geri dönüyorum yapılan işlemleri detayları telefon ile görüşerek alıyorum. aradan çok uzun bir süre geçiyor ve aracımın tamiratının bittiğini söylüyorlar gelin arabanızı teslim alın diyorlar bu da 25/03/2011 kazada yapılan işlemleride anlatayım tampon kaput çamurluk değişti boyandı sol ön teker yürürü değişti bu kadarlık işlem için bir ay beklemiş oldum her neyse aracımı bana teslim ettiler ama nasıl teslim etme ben bu işlemler için 7000 tl nakit ödedim gerçi çok ama ne yapalım her işlem bitti bana aracımın anahtarını verdiler çok sevdiğim arabama bir an önce kavuş mak için hemen aldım anahtarı ve servisten çıktım aman ALLAHIM bir de ne göreyim benim arabanın dış ısı gösterge panelinde -37 -57 gibi saçma sapan rakamlar yazıyor. neysi o ara arcı bir yere park edeyim dedim aractan indim arabayı kumandadan kilitleyeceğim tuşa basıyorum üç kapı kilitleniyor şöfor kapısı kilitlenmiyor. kızdım hemen geri döndüm durumu yetkililere izah ettim adamlar arabayı aldılar 10 dk sonra bana tamam dediler bindim araca ekran tamam ama kapılar gene kilitlenmiyor bu ne dedim beyfendi kilidiniz bozulmuş kilidi değişmemiz lazım ver 300 daha değişelim dediler ya hu kardeşim benim aracın kilidi bozuk değildiki kilitleniyordu dedim yok beyfendi bozuk dediler bende değişin ama para ödemem dedim. yok dedirler ödeyecen iki saat kavga ettik yapmadılar arkadaş nasıl bir servistir anlayamadım ben adamlar parayı alırken kuruşuna kadar alıyorlar ama aracı bir kontrol etmeden test etmeden teslim ediyorlar. daha anlatacağım çok şey bar ama kalanı sonra yazarım neyse ben firmayı şikayet için doğuş oto yu aradım şikayetçi oldum onlar servisi aramışlar görüşmüşler tabi it iti ısırmaz misali beni suçladılar bende idda ediyorum ve nitekim aracın kilidini burda ustalara gösterdim arkadaş senin aracın kilidi boya esnasında su ve toz kaçması sonrası pasta kalıntıları var kilidin için de bu yüzden bozulmuş dediler. hadi bana akıl verin yardım edin ben bu servisten intikam almak isitiyorum
kerim_dikmen

Logged

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #1 : 29 Mart 2011, 16:30:53 »
geçmiş olsun

« Son Düzenleme: 29 Mart 2011, 22:10:54 Gönderen: maverick »
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Çevrimdışı nesquik

  • İleti: 902
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #2 : 29 Mart 2011, 16:42:01 »
dostum öncelikle geçmiş olsun.
isimlerinin kötülenmesini istemezler, bir araba için olumsuz reklamın önüne geçmeye çalışırlar.
sen hukuki yollara başwur.
sakın geri adım atma.
Bir GOLF görürsün<br /><br />Çooook beğenirsin  Kolay  elde edersin  Zor vazgeçersin....
[/font]

Çevrimdışı thebad

  • İleti: 167
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #3 : 29 Mart 2011, 17:32:50 »
geçmiş olsun.

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #4 : 29 Mart 2011, 18:30:15 »
7000 tl ödüyosun kendi yaptıkları hata için senden 300 istiyorlar orta 300 lük bir kafa atmak lazım ama neyse ....bence hukiki ne yapılıyorsa yapmak lazım insanlara kazık atmaya alışmış bunlar isimleri kötüye çıkmasın diye bencede herşeyi yaparlar o yüzden peşini bırakmayın bencede..
ADK

Çevrimdışı golf2001

  • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #5 : 30 Mart 2011, 00:34:33 »
7000 tl ödüyosun kendi yaptıkları hata için senden 300 istiyorlar orta 300 lük bir kafa atmak lazım ama neyse ....bence hukiki ne yapılıyorsa yapmak lazım insanlara kazık atmaya alışmış bunlar isimleri kötüye çıkmasın diye bencede herşeyi yaparlar o yüzden peşini bırakmayın bencede..
:tamamdir
tam kafalık bencede.
ama bunu yapmamak en iyisi haklı iken haksız olunuyor.(bende buna benzer PHILIPS televizyonda sıkıntı yaşamış idim.sonuna kadar mücadele ettim.)
öncelikle OTOKUR servisine tekrar git.direk en yetkili müdür ile görüş.tüketici hakları ve mahkemeye başvuracağını bildir.maduriyetinin giderilmesini talep et.(sonuç alamıyor isen)
 bulunduğun ilce kaymakamlığında tüketici haklarına şikayette bulun.
 kilit sisteminin boya ve tamir esnasında su ve benzeri nedenlerden bozulduğunu kanıtlayacak elinde fotoraf ve gittiğin ustadan yazılı kaşeli bir tutanak al.(bunuda tüketici komüsyonuna ver. araç kaza raporları ve faturalarında fotokopilerini ver.)her birinden kendinede fotokopi ayır.(tüm belgeleri sakla)
 internetden doğuş a yazı yaz.
 internetden almanya vw almanca şikayet yaz veya yazdır.
HAKKINI aramanı ve sonuçlarını bizimle paylaşmanı bekliyoruz.
kolay gelsin.

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #6 : 30 Mart 2011, 00:37:08 »
Bencede bunlari yapmalsin bu adamlara haddini bildirmek lazim , o yuzden hic servise vermedim hayatimda aracimi insani buna yoneltiyolar
ADK

Çevrimdışı hakkut

  • İleti: 255
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #7 : 30 Mart 2011, 00:52:17 »
tüketici hakları mahkemesine başvur tazminat talebinde bulun dava dilekçesini otokura faks çek hemen seni ararlar benim arkadasım bu şekilde arabasını bile değiştirdi. Senle anlaşmak için ufak ufak pazarlıklar yapacaklardır.

Çevrimdışı golfüçyüs

  • İleti: 1215
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: -
  • Şehir: İstanbul
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #8 : 30 Mart 2011, 01:23:20 »
bencede mahkemeye başvur aynı zamanda vw türkiyeyede bildir durumu ilgilenmezlerse direk vw ag almanyaya bildir onlar dikkate alıcaktır kesinlikle çünkü almanlar bu tarz olaylara çok özen gösterirler tabi bu sırada bütün belgeleri sakla hepsi lazım olabilir

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #9 : 30 Mart 2011, 03:09:44 »
Almanya en etkili fikir..Diğeride aracının camına yaşadılarını kısa özetle yazıp yapıştır ve işlek bi caddeye park et ertesi gün gazetelere çıkınca akılları başlarına hemen gelir görürsün:)

Çevrimdışı LF636 YENİDEN

  • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #10 : 30 Mart 2011, 11:28:53 »
geçmiş olsun mücadelenden vazgeçme tüketici hakları na başvur.arkadaşların dediği gi türkiye almanya.ve şikayet var adlı siteyede yaz bu olnları.

Çevrimdışı ReDDeviL

  • İleti: 4078
  • Aℓтαη Dємιякαуα
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #11 : 30 Mart 2011, 11:41:48 »
Sikayet mercihlerini kucukten buyuge dogru artirmak en iyisi bence belki almanyaya gerek kalmadanda cozulur ;)
ADK

Çevrimdışı R-Line

  • İleti: 2208
  • Golfsburg Edition
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #12 : 30 Mart 2011, 12:09:29 »
öncelikle geçmiş olsun.

kapıda bir işlem yapıldı mı (boya düzeltme gibi) bunu yazmamışsınız.
ayrıca belirtmek isterim ki malesef bu araçların kilitleri hassas,
her hangi bir yıkama veya yağmur sonrası bu gibi sorunlarla karşılaşmanız da gayet mümkün.

sorun muhtemelen switch mekanizması veya kilitteki oksitlenmeyle alakalı.
dışarıda 30-40 liraya halledilebilecek bir sorun
servis tamir değilde komple değiştirme yoluna gittiği için sizden komple kilit parası talep etmişler.

moralinizi bozmak istemem ama olumlu bir sonuç alabileceğinizi sanmıyorum, inşallah yanılırım.

Çevrimdışı kerim_dikmen

  • İleti: 209
    • Profili Görüntüle
Ynt: SERVİS REZALETİ
« Yanıtla #13 : 30 Mart 2011, 12:20:37 »
Değerli arkadaşlarım vermiş olduğunuz destek için çok teşekkür ederim. sizin söylediklerinizi elbette yapacağım. ben bu konuyla ilgili mail yoluyla doğuş otoya şikayette bulundum . önce otokuru aramışlar onlardan bilgi almışlar sonrada beni aradılar otokur şu cevabı veriyor araç daha önceden işlem gördüğü için aracın arızasını evveliyatına bağlıyorlar ve doğuş otoyu da bu şekilde ikna ediyorlar. bana da verilen cevap şu otokura sen git %50 indirimle aracının kilidini değiştir diyor. benim derdim para deyil. 7000 tlyi bulup ödeyen adam 300 ü de bulur öder. benim derdim neden benim aracımın çalışan parçasını bozulma sebebini üstlerine alıp neden beni memnun etmeden servisden kovarcasına göndermeleri ben buna üzülüyorum. yoksa ben de biliyorum kilidi söktürsem içini temizletsem kesin çalışır hatta arasıra kilitleyeceği tutuyor arada bir kumandadan kilitleyebiliyor. arkadaşlar çok yakın zamanda resimlerini de koyacağım. sizler de biir bakar orum yaparsınız. Birde bu konuyla alakalı eğer bana destek vermek isterseniz bu firmadan daha memnun olmayan arkadaşlar varsa onlarda paylaşsınlar durumu böylelikle yayılsın istiyorum.
kerim_dikmen