Gönderen Konu: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..  (Okunma sayısı 12802 defa)

Çevrimdışı fatih.ctk

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #14 : 06 Mart 2012, 03:14:56 »
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-bu-fiyata-almayani-doverler-triptronic-vites-76504447/detay

Sizce arac nasıl yorumlarınızı alabilirmiyim bide yarı otomatikle tam otomatiğin farkı nedir acaba ? :S

Logged

Çevrimdışı murat42550

  • İleti: 19
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #15 : 06 Mart 2012, 04:48:52 »
kesin pert ya da hasar kaydı vardır.Aracın kasko değeri çok çok yüksek..Bu fiyata imkansız plakadan sorgulatın  plaka boşluk 5664
2006 GOLF FSİ COMFORTLİNE

Çevrimdışı telve

  • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #16 : 06 Mart 2012, 22:24:50 »
arkadaşlar benimde golf 5 fsi midline aracım var ilgilenenlere duyrulur 2004 model 103 binde herheangi bir sorun  yok arabamda arac gri renktedir

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #17 : 11 Mart 2012, 17:14:24 »
FSi arızları VW tr bünyesinde çözüldü gibi. Forum üyelerinin çoğu memnun.
LPG sıkıntılı ama var tam uyumlu Prins 3500tl. Bilinen sıkıntısı fiyatı.
Yılda 14-15000km yapıyorum.
Lpgli aracım ile 21000 yapardım LPG olunca insan gereksiz yerede geziyor. Tsi  daha ekonomik bana
« Son Düzenleme: 11 Mart 2012, 17:15:20 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı enesandic

  • İleti: 169
  • JOKER
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #18 : 11 Mart 2012, 17:47:13 »
arkadaşlar fsı motorlu passata bir iş arkadaşımız lpg taktırmış düşük devirlerde benzine geçmek falan yokmuş hiç arıza lambası yanmamış gayet memnunmuş  ben onu bir öğreneyimde fsı cı arkadaşlar ilgilenirler yeni bir teknoloji galiba

belkide onurun söylediği sistemdir bir öğreneyim yazarım
Büyük imza...

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #19 : 11 Mart 2012, 20:35:59 »
http://www.vwtr.net/forum/lpg-cng-ve-alternatif-yakit-sistemleri/tsi-14-e-tam-uyumlu-lpdi-t22302.0.html

4.nesil LPG sistemi Sıvı püskürtmeli LPG direkt enjeksiyonlu araçlar için.
Firmaların hepsi direkt enjeksiyona geçiyor. VW,kia,hyundai, mitshubishi de var diğerleride yolda. Mecburlar çünkü en az sarfiyat direkt enjeksiyonda(fsi,tsi mantığı)
« Son Düzenleme: 11 Mart 2012, 20:36:41 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı fatih.ctk

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #20 : 11 Mart 2012, 23:12:50 »
2005 80binde yarı otomatik  26,500' e comfortline temiz bi araç buldum mavi renkte sizce fiyat iyimi uygunmudur piyasayı bilen arkadşlardan yorum bekliyorum ??bi sorum daha  yarı otomatikle tam otomatiğin farkı nedir :S şimdiden teşekkürler

Çevrimdışı onur.ozgun

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #21 : 02 Nisan 2012, 01:07:06 »
Yüksek beygir ve performans tutkun varsa fsı al derim, enasandic lpg ve motor lambası konusunda yanılıyor, iyi bir lpg montajı ile hiç bir problem yaşamazsın. Benim aracım 1.6 d102 bg midline  düz bir motor ancak arkadaşımda 1.6 fsi comforline var ikimizde lpg kullanıyoruz ve herhangi bir problem yaşamadık. Sadece fsi motor zincirli ve yüksek basınçlı olduğundan yedek parça fiyatı, düz motorlara göre daha fazla tabi bunun karşılığında daha az yakıt ve yüksek beygir elde ediyorsun. Tercih senin... Kolay gelsin :)
YAŞAMAK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HER VE BİR ORMAN GİBİ KARDEŞÇESİNE....

Çevrimdışı battal gazi

  • İleti: 269
  • 1.4 tsı 140 hp dsg(6 ileri) çok güçlü ve ekonomik
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #22 : 02 Nisan 2012, 11:00:50 »
http://www.vwtr.net/forum/golf-v/golf-5-fsi-egr-problemim-tarihe-karisti-t28362.0.html

http://www.vwtr.net/forum/jetta-v/vw-jettaegr-valfidis-sicaklik-sensoruon-sol-kapi-alt-mentesesi-t21442.0.html


bu yazdıklarınızın hepsi uzun uzun yazıldı daha önce. burada size kısaca yazacağımıza, arama kısmından veya bu mk5 sayfasındaki başlıkalara bakarak cavabınızı daha detaylı bulabilirsiniz. renk seçimi zevk meselesi olmakla beraber. ülkemizde metalik gri ve son dönemde beyaz renk revaştadır. fsi motora da fazla bulaşmamanızı tavsiye ederim

Fatih merhabalar bana soracak olursan fsı alma derim çok başın ağrır düz motor tercih et derim yarın bir gün benzinde binmekten sıkılır gaz taktırmak istersen fsı larda sıkıntılı düz motorlara direk marka beğen takabilirsin birde duyduğum kadarıyla fsı ya benzin bile farklı alsan problem oluyormuş diyolar yani 95 ve 97 oktan farklı benziklerden alırsan problem oluyormuş felan filan daha çok sebep olabilir benim acizhane tavsiyem fsı alma derim inşallah gönlüne göre bulursun golffe binmek ayrıcalık olduğunu aldığında anlarsın  :saygılar

fsı alma yüzü gülen yok o motordan düz mtor al   omvl marka lpg taktır hem arıza lambanda yanmaz  çok kaliteli lpg sistemi


benim 2 tane arkadaşım aldı biri passat biri golf5   passat sürekli motor arıza lambasından serviste yaşadı her seferinde yakıt dendi herkezin yakıt aldığı shell den alıyordu ama yinede sorunu bulamadılar en son egr valfi lambda sensörleri değişti 1 ay sonra yine motor arıza lambası ve labmda arızası yandı istanbula servise gitti ordada biraz para harcadı bilmemne derken en son arabada hiçbir lamba yanmıyorken sattı kurtuldu  diğer golfte  her ay serviste  boru temizliği egr adaptasyonu yakıt kalibrasyonu yaptırıyor yakıtı mecbur kalıp bir değiştirdiğinde yine araba sorun yapıyor  hala böyle şimdi satmayı düşünüyor fsı olduğunu duyan vazgeçiyor almaktan  tabiki sorunsuz binenlerde olacak ama ortalama olarak etrafımfa fsı motorla pek rahat eden olmadı  

fsi'den caydım :)

Fsı kulaktan duyma bilgiler ve fısıltı gazeteleri,karalama kampanyaları tekrar bir kişiyi daha arasına kattı,arkadaşlar binmediğiniz kullanmadığınız araba hakkında neden bu kadar insafsız yorumlar yapıyorsunuz anlamanın mümkünatı yok,benim şu anda kullandığım tsi'den önceki aracım 2006 1.6 fsı 115 hp comfortline jetta idi o araçta tek yaşadığım egr lambası idi,o da kafanızı takmazsanız pek problem değil fakat ben takmıştım kafamı ve uzun uğraşlar sonucu bu problemi çözmüştüm,tekrar söylüyorum ülkemiz ve tüm dünyada bu araç motor konusunda hala 100'de 100 anlaşılamadı,zamanla bu araçları uğraşa uğraşa ustalar çözecek,ben bir egr problemini çözene kadar ne ustalara götürdüm,hepside bilemedi arızayı kimi anlamadı beyin arızalı dedi,beyinciye gittim mekanik dedi doğuş otoya gittim 2 bin liraya yakın masraf çıkarmıştı,çıldıracaktım hepsi de bir çözüm bulamamıştı,1 ay dolandım bu lamba arızası için bilgisayarcıdan tutunda akü devresine tüm tesisat kontrolüne aklınıza gelecek her ustaya gittim en sonunda bütün hepsinden bir sonuca vardım,egr'yi 360 tl'ye yenisini alıp değiştirdik,sonra lamba 1 ay kullandıktan sonra yine yandı,en son egrye gelen 2 adet bakır rengi boru var bunları söktürdük ustaya bunları temizle dedim kabul etmedi münakaşa ettik zorla söktürüp temizlettim fakat usta iyi temizlemedi haliyle kendi görüşüde olmadığından isteksiz yaptı,bende 30 dakika müddet istedim kendim temizlemeye başladım balata spreyi alıp sürekli içine sıkıp kendi yıkama bezimlede içinden geçirerek iyice temizledim,sonra kelebek boğazı vs.hepsini temizlettik,birde vürthün kurum temizleyicisini depoya attık,birde en son sıfırdan kurulum attık egzost değerlerine komple laptoptan,bir daha asla yanmadı benden sonra o usta fsı'den iyi ekmek yemiştir egr lambasından,zaten ilk gittiğimde o da olmak üzere kafanı takma bu sorun geçmez diyenlerdendi diğer ustalar gibi.Her neyse bu konuyla ilgili linkleride vereceğim sizlere,daha farklı yöntemlerle sorunu temelli çözen arkadaşlarımızda olmuş.Bu arabalarda arıza katsayısı bi hayli düşüktür,tek kronik sorunu bu ise buda çoktan çözüldü şimdi lpg şıkkı kaldı sanırım kötülemek için bu arabaları,o da lpg kiti üretenlerin beceriksizliği birazda onları kötüleyin bir düzine alman mühendisinin ürettiği motoru tüm dünya lpg kit üreticileri bir araya gelmiş çözememişse o da onların sorunudur.Ayrıca emin olun yakıt sarfiyatı çok değildir bu yüzden ben asla lpg taktırmayı düşünmemiştim fsi jettama,zaten fsi nin mantığı düz motorlardan az yakmasıydı ve bundada başarılıydı,eğer hala fsı çok yakıyor diyorsanız aracınızdaki kurumdan tutunda hava filtresine yağına kadar bir genel temizlik yapın,buji ve enjektörleride değiştirmeyi unutmayın,bu aracın yakıtı 95 oktandır 97 koyupta aracı üzmeyin,ww ye mail atın size 95 tavsiye edeceklerdir.Amcamda passat 2006 comfortline 1.6 fsı 115 hp var ve 5 yıldır kullanıyor bir çok defa bende kullandım 5 yıldır arıza vermedi,o dev cüsseli arabayıda içinde 5 kişi giderken devrini alınca gayette iyi gidiyor,Herkese bir tavsiyem var fsı'yi kullanmadan onun bunun lafıyla lütfen kötülemeyin böyle yapınca piyasadaki tüm fsi ler sanki arızalı,alınmayacak bir hurda gibi akla geliyor,fsı-tfsı-tsı bunların çoğu parçası birbirine uyuyor bunuda unutmadan söylemekte fayda var.Zaten evrim geçirmiş halidir bu motorlar.

2006 ww Jetta 1.6 fsı 115 hp comfortline 105.000 km.(km'si-2011 6.ayı itibariyledir)

2011 yılı 6. ayında satmış olduğum jettam.(hızlı resim sitesi  yüklenen bir resmin 6 ay sonra silineceğini söylüyor)
« Son Düzenleme: 02 Nisan 2012, 14:22:10 Gönderen: battal gazi »
Jettamı 2013'te sattım,güzel bir araçtı dsg ile ilgili kronik arıza ve sorunlar yaşamış olmamıza  rağmen

Çevrimdışı pala80

  • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Ynt: Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen..
« Yanıtla #23 : 02 Nisan 2012, 13:25:40 »
haklısın Battal gazi.ben de fsi nin düz motora göre eksileri varmış,problemliymiş gibi  söylenip duranlara karşıyım.piyasa değerini de etkiliyor.aslında 2.elde lpg henüz tam uyumlu olmasa bile fsi daha değerli olmalı.çünkü kasayı biraz lpgye göre yaksa da, o güçle rahat taşıyan asıl fsi. kesinlikle fsi den memnunum,yeni golf alacak arkadaşlara da duyurulur...