Anket

Sizce en iyi lastik?

Continental Premium Contact 2
14 (24.1%)
Michelin Energy Saver
24 (41.4%)
Bridgestone Turanza er300
8 (13.8%)
Goodyear Excellence
12 (20.7%)

Toplam Oy Verenler: 57

Gönderen Konu: Lastik  (Okunma sayısı 31529 defa)

Çevrimdışı N50

  • İleti: 46
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #42 : 03 Aralık 2009, 13:04:20 »
arkadaşlar MAXXİS marka lastikler nasıldır sizce??cevaplarınızı bekliyorum.

Logged

Çevrimdışı freelens

  • İleti: 22
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #43 : 04 Aralık 2009, 20:46:05 »
herkes birşeylerden bahsetmiş ama kimse hankooktan bahsetmemiş kullanan pek yok herhalde:
fiyat performans diyorsanız kesinlikle ''hankook ventus prime'' derim k105 diye geçiyor birçok markada da orjinal ekipman geliyor
bundan önce aynı ebatta michelin energy vardı biraz eskimişti, pek memnun değildim bunları taktıktan sonra arabanın yol tutuşu değişti.
bende 195/65/15 91v si var oldukça memnunum ıslak, kuru, viraj, yüksek hız her türlü memnunum golf 4 ümde; ayrıca abs de devreye pek girmiyor
kullanıcı yorumu derseniz öneririm. kolay gelsin.
« Son Düzenleme: 04 Aralık 2009, 20:48:59 Gönderen: freelens »

Çevrimdışı FERMAN

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #44 : 16 Ocak 2010, 15:45:21 »
michelin enerji söze gerek yok

Çevrimdışı FERMAN

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #45 : 16 Ocak 2010, 15:46:16 »
michelin enerji söze gerek yok

Çevrimdışı cemdermen

  • İleti: 653
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #46 : 16 Ocak 2010, 16:09:37 »
arabanın üzerinde orginal kumho lastik var, gayet güzel ıslak kuru zeminde her türlü hızda beni yanlız bırakmadı  :sevgi: :sevgi:
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı zaferg

  • İleti: 20
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #47 : 25 Mart 2010, 16:54:18 »
Merhaba arkadaşlar, ideal hava basıncı ne olmalı?

Çevrimdışı ADEM252

  • İleti: 172
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #48 : 25 Mart 2010, 19:12:44 »
34 PSI diyorlar ama lastikçi benim lastikleri 34 PSI hava basıncı yapınca adeta tahta gibi oldu.Düz asfaltta bile tıkır tıkır ses yaptı.Hemen 30 a inidirttim.Şimdi 30-31 PSI de kullanıyorum.

Çevrimdışı maminci

  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #49 : 27 Mart 2010, 15:33:04 »
İdeal basınçlar benzin kapağında yazıyo, yük ve yolcu durumuna göre 1,9 psı - 2-6 psı arası .. Günlük kullanımda 1,9 ideal bence, artırınca konfor falan kalmıyo, lastik taş gibi oluyo >:(

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Lastik
« Yanıtla #50 : 27 Mart 2010, 18:19:35 »
32 idealidir.
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Ynt: Lastik
« Yanıtla #51 : 27 Mart 2010, 23:40:15 »
    bu caddylerde ki hankook k406 yı kullanan varmı acaba. bulunduğum yerin yolları çok bozuk ve bundan dolayı sağlam lastik işime gelir. çak performanslı kullanan birisi de değilim. kazasız belasız günler

Çevrimdışı nistelrooy33

  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #52 : 28 Mart 2010, 00:02:42 »
bridgestone er 300 turanza tercihim...

Çevrimdışı maminci

  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #53 : 05 Nisan 2010, 22:27:46 »
Bu haftaki autoshow dergisi yaz lastiği testi yayınladı ilgilenenler için..

Çevrimdışı Apaydin

  • İleti: 93
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #54 : 06 Nisan 2010, 22:48:38 »
Bence Michelin Energy Saver. Kanalları bitse bile diğrelerini geride bırakır.
http://img703.imageshack.us/img703/5855/27062010094r.th.jpg
VW GOLF KADAR ZEVK VERSEYDİN, VİTES YERİNE ELİNİ TUTARDIM

Çevrimdışı maminci

  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: Lastik
« Yanıtla #55 : 07 Nisan 2010, 16:21:07 »
Bence Michelin Energy Saver. Kanalları bitse bile diğrelerini geride bırakır.
[/quot
Bütün mekanik donanımlar fizik kurallarına göre çalışır, dişleri aşınmış, lastik hamuru özelliğini kaybetmiş, yüzlerce kez çukur ve aracın kendi ağırlığının darbesine maruz kalmış bir lastik nasıl olurda eskise bile diğerlerini geride bırakır, ta ki orjinal diş derinliği 8 mm olan bir yaz lastiği ile aynı lastiğin diş derinliği 5 mm ve 3  mm ye düştüğündeki fren mesafesi, yol tutuşu , gürültüsü kaza anında ölüm kalım meselesi denecek düzeyde farklı,  lastik üretici firmalar dahi eskimiş ve özelliklerini kaybetmiş lastiklerin her anlamda tehlikeli olduğunu üstüne basa basa belirtiyorlar, bu bilgilere göre firmalar milyarlarca liralık yatırım yaparken, bu bilgiler ışığında,  diş derinliği azalınca nasıl diğerlerini geride bıraktığını açıklar mısınız lütfen?
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2010, 19:07:41 Gönderen: maminci »