« Yanıtla #54 : 02 Haziran 2009, 17:56:35 »
Bugün son ayarları verdik yoghurt un karburatorüne... Ana sistem dağıtıldı ve karburatör ün içinden ilker len bi ben çıkmadık.. Şamandıra haznesinin içinde nerdeyse otlar kök salacakmış.. Bide bi ip parçası fırladı kanallardan... En sonda gözden kaçan benzin ayarı sonuna kadar kapatılmış karburatörde ana avans ayarının altında küçük bir ayar bununla birlikte aracın rolantiside düzene girdi... Valla ben işin açıkçası karburatorden pek umutlu değildim ama ilkerin yüzünede söyleyemiyodum bukadar uzun süre benzin yüzü görmemiş karburatör için düzgün bir randıman vermesini ama allahtan VW gücü diyorum...
Bende bugün hazır ilkerinki gitmişken benim motordaki bilimum müşürlerin soketlerini yeniledim.. Ek hava adptorünün soketini değiştirirken farkettimki bandırmadaki ustalar kabloyu bağlamamışlar ve bizde aracın ayarlarını buna göre yapmaya çalışa duralım kahrolalım.. Bide o parçayı boşu boşuna satın almışım elektrik gelemeyen parça nasıl çalışsın... Şimdi tüm elektrik bağlantılarını sağlamladık ama standart ayarlara sistemi getirmem lazım öfffffffffff diyorum bu k-jet i icat edenin... Kafamı bi toparlayayım onuda halledecem motor sıcakken ayar çekemedim yarın sabah ola hayır ola
« Son Düzenleme: 02 Haziran 2009, 18:05:44 Gönderen: Mk1GTI »
Kayıtlı
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"