Hayırlı olsun Erinç abi bagaj kapağını arabanın renginde boya bence hiç güzel durmamaış bide tamponlarını komple arabanın renginde boya orta kısımlarınıda siyaha boya aynı Cem abininkisi gibi yakından gördüm çok güzel duruyo emin ol bide yan nikelaj çıtalarıda siyaha boyadınmı süper olur
Ya benim ATSler bende niye bu kadar güzel durmuyo ya
duruyo duruyo ats her mk1 aynı yakısıyo...(ama benımkıne dahamı guzel durdu ne) senınkıne gozun alıstı ondan sana ole gelıo ...
Sürütyo diye çıkarttım tekrardan 14 leri taktım şimdi düşünüyorum 13 ATSleri takmayı ama araba zaten alçak bu sefer iyicene alçalınca dah kötü olucak bizim burda metro çalışması var belki ilerde babam diyo 13 leri temizletip parlattıralım onları tak diye ama 13 ler daha güzel şimdi bu 14 lere lastil alıcam biraz kalın alıcam 15 ATSlerde 195 vardı arkadan bakıyodun çok güzel duruyodu bu 14 lerde 165 var bisiklet tekeri gibi duruyo hiç güzel görünüm olmuyo ama kalkışta süper oluyo 14 lere büyük ihtimal 185 alıcam
185-60-R14 tavsıye ederım bendekılerın aynısı tatlı duruyo hem arkadan hemde yandan,surtme olmuyor cok yuk bınmedıkten sonra tabıı...
Şuan benimkisinde 165 60 14 yanak 65 te olabilir
sen bılırsın yanak ebadlarını ama taban kesın en az 185 olsun...
İlerde zaten komple restoreye girdiğimde çamurlukları biraz daha açtırıp içlerini oydururum bu sefer hiç sürtmez diyorumki mesela tekerlekleri alırkn önleri 175 50 14 felan arkalardıa 185 60 14 alıyım acaba iyi olurmu hem önden direksiyon daha yumuşak döner hemde araba virajlarda falan sarsılmaz bunu tartışalım bence arkalarada hafif kamber verdinmi o kadar
14 janta mk1 e doğru ebat 185/60/14 tür.. Büyük ebat çekişi düşürür fazla yakar küçük ebat çekişi arttırır ama gene yakıtı arttırır...