Gönderen Konu: sound project car mk1 Garfield =)  (Okunma sayısı 38529 defa)

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #56 : 18 Haziran 2009, 23:55:32 »
1.6 eg nin elektrik ve yakıt tesisatı ile 1.8 8v nin tesisatı birmidir  :halazn:

Logged

Çevrimdışı ccc_mk1

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #57 : 19 Haziran 2009, 01:18:32 »
motorun beyni yok işin açığı beyinsiz bu motor  :) beynini satmışlar bende karbüratörlü kullanırım dedim.bu motoru takarsam elektrik tesisatı ve yakıt ntesisatında ne gibi işlemler gerekecek bilen varmı?

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #58 : 19 Haziran 2009, 01:21:05 »
karbüratörlü kullanırsan gücü çok düşer motorun yani 110 hp lik motor 90 hp civarına düşer.o motoru beyinsiz ve tesisatsız kullanmayı unut.motoru ivedkte mi buldun yıldız sanayidemi?

Çevrimdışı ccc_mk1

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #59 : 19 Haziran 2009, 01:23:02 »
karbüratörlü kullanırsan gücü çok düşer motorun yani 110 hp lik motor 90 hp civarına düşer.o motoru beyinsiz ve tesisatsız kullanmayı unut.motoru ivedkte mi buldun yıldız sanayidemi?
yıldız sanaayi çakırlarda motor abi.

Çevrimdışı ccc_mk1

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #60 : 19 Haziran 2009, 01:40:44 »
son dakika.aracın üstündeki motorun sırrını Çağlar abi çözdü.golf 2 nin orj 1.6 motoru var üstünde ez kodlu 1.6 motor  :) motor da sıkıntı yok sizce değiştireyimmi değiştirmeyeyim mi,

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #61 : 19 Haziran 2009, 19:50:00 »
son dakika.aracın üstündeki motorun sırrını Çağlar abi çözdü.golf 2 nin orj 1.6 motoru var üstünde ez kodlu 1.6 motor  :) motor da sıkıntı yok sizce değiştireyimmi değiştirmeyeyim mi,

 EZ evt mk2 1600cc 8V motoru... 75PS bi motor Pierburg 2E2 karburatörlü..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı golf-line2

  • İleti: 2189
  • golf GTD
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #62 : 19 Haziran 2009, 22:27:17 »
karbüratörlü kullanırsan gücü çok düşer motorun yani 110 hp lik motor 90 hp civarına düşer.o motoru beyinsiz ve tesisatsız kullanmayı unut.motoru ivedkte mi buldun yıldız sanayidemi?

elektirik tesisatı ile bir işi yok motorun sadece hararet yağ felan var elektiiğe bağlı k-jetin elektirikle hic bir alakası yok sadece rolanti düzenleyiciye bir elektirik  lazım onuda her elektirikci bağlar...
« Son Düzenleme: 19 Haziran 2009, 22:37:05 Gönderen: golf-line2 »

Çevrimdışı cabrio63

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1930
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #63 : 19 Haziran 2009, 22:49:57 »
karbüratör den enjeksiyona geçerken elektrik tesisatı ile işi yok diyosun öylemi?ben ikisinin tesisatı ayrı diye biliorum.ayrıca motor da beyinde yoksa bi işe yaramaz yani.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #64 : 19 Haziran 2009, 23:34:54 »
Elektrikte kadir in dediği gibi extra bir olay yok... Ön motora giden tesisattan sigorta kutusuna 1 adet roleye tesisat var.. Bu Role de sadece aracın sıcak soğuk çalışması için gereken role üitesi... Bu Bağlantı 5 merkezi bağlayor..

1: Aküden kontağa
2: Kontaktan Roleye
3: Roleden Isı müşürü
4: Isı müşüründen start enjektörüne
5: Basınç Regulatörüne

Bunlar birbirine parallel hat üzerinden bağlı... Rolede Ana 2 çıkış akımı var...

1: müşür araç soğuk ilk çalıştırma enjektörünü aç, Extra havayıda aç sinyali..
2: Müşür araç ısındı enjektörü kapa extra havayıda kapa sinyali..

Esas iş yakıt sisteminde ortaya çıkıyor.. Elektrik sorun değil... Ana beyin dediğimiz ünite tamamen Ateşleme ile ilgili... O beyin karburatorede dönülse işlemine devam ediyor..
« Son Düzenleme: 19 Haziran 2009, 23:36:12 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı ccc_mk1

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #65 : 20 Haziran 2009, 01:29:05 »
şimdi bu motoru beyinsiz şekilde alırsam bana ne gibi zararı var ne gerekecek bunları söylerseniz sevinirim  :)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #66 : 20 Haziran 2009, 11:56:58 »
1800cc GT motorunun kodunu söylersen bana yardımcı olmaya çalışacam... EV mi GZ mi K-Jet li yoksa diğer serilerdenmi acaba DIGIFANT lı...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı panik

  • İleti: 1555
  • DÜŞ GÖRDÜM
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı ccc_mk1

  • İleti: 743
    • Profili Görüntüle
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #68 : 22 Haziran 2009, 22:49:29 »
1800cc GT motorunun kodunu söylersen bana yardımcı olmaya çalışacam... EV mi GZ mi K-Jet li yoksa diğer serilerdenmi acaba DIGIFANT lı...
sordum digifantlı dediler.ne oluyo bu.birde ben bu motoru işletemezmiyim? hurdacı işletirsn dio bi kaç abimiz işletemezsn dio.lütfen biraz yardım edin,

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: sound project car mk1 Garfield =)
« Yanıtla #69 : 22 Haziran 2009, 23:07:44 »
İşletirsin işletemssin diye bişey yok... Yaptırırsın faturasınla alır gidersin muayeneye...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"