Gönderen Konu: GOLF GTI VS GOLF GTI  (Okunma sayısı 6223 defa)

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
GOLF GTI VS GOLF GTI
« : 13 Haziran 2009, 11:38:13 »
Arkadaşlar dün Gökhan abimi ağırladım ( 06 GH 877) güzel bi şekilde yemeğimizi yedik sohbetimizi ettik.Ardından denemelerle akşamı kapadık.Şimdi burda anormal olan bir durum var.  :D 1. vites rolling olsun 2. vites rolling olsun 220-230 km hıza kadar hep kafa kafaya gidiyoruz sonrasında zaten pes edip bırakıyoruz.İki araçta 86-88.000 km aralıklarında yorulmamış iki araç.Yanlız burda şöyle bir durum var iki aracın özelliklerinide sıralıyorum;

06 GH 877 (dinamometre verisi 162 hp/205 nm tork;
*51 mm düz boru eksoz sistemi,
*kapak taşlama (+200 cc) ,
*kutu içi filtre,
*4-2-1 headers,
*performans buji,
*chip.

38 DE 372,
*Süpersprint susturucu,
*Sebring son susturucu,
*intake kit.  :halazn:
Bilirsinizki benim aracımda ilk günkü hali hiç bişey yokken 145 hp çıkmıştı...
Bu sonuçlara göre benim arabamın bu kadar iyi gitme problemi nedir acaba bi mantık yürütmemiz mümkün mü?  :D

Video çekimi yapamadık ama resimler akşam gelecek.  ;)
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2009, 11:41:14 Gönderen: CeM öZeR »

Logged

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #1 : 13 Haziran 2009, 18:34:53 »
Ben sana açıklayım ;D  araban muhtemelen yapılı senden önceki yapmış sana söylememişler ;)  standart gti benden 5  boy yiyor çünkü. Bide şuanda kapakta taşlama yok standart kapağı var Cem. Kutu içi filtre orjinal oem mahle marka. spor filtre değil yani.. :tamamdir onun dışında çok güzel bir akşamdı. tekrar teşekkür ederim sana ve kardeşine.Ha bu arada yarım boy geçildin ama kimseye söylemem merak etme:))) selamlar...

Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #2 : 13 Haziran 2009, 20:16:31 »
Gökhan, 51mm daha verimli mi oldu?

Çevrimdışı freegane

  • İleti: 2417
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #3 : 13 Haziran 2009, 20:40:16 »
siz ikiniz iyi kaynatmaya başladınız  :D 51'lik borular iyi gelmiştir en azından torktaki düşüşü kurtarmıştır. Cem'in arabada da bişeyler olduğundan bende şüpheleniyorum  ::)

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #4 : 13 Haziran 2009, 21:11:46 »
Gökhan, 51mm daha verimli mi oldu?

Evet çok daha verimli oldu. Ortayada el yapımı 51 lik kısa tüp taktım. 60mm ye göre çok daha iyi. Sırada yüksek basınçlı enjektör ve dereceli var. gelecek aya hepsi bitmiş olur inşallah.

siz ikiniz iyi kaynatmaya başladınız  :D 51'lik borular iyi gelmiştir en azından torktaki düşüşü kurtarmıştır. Cem'in arabada da bişeyler olduğundan bende şüpheleniyorum  ::)

Ya bizimki tesadüflerden ibaret. 15 günde bir o tarfta oluyorum gidince görüşüyoruz Cemle sağolsun. Ankaraya gelince görüşeceğiz Gani inşallah.  Beraberce kaynatırız ;D



Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #5 : 13 Haziran 2009, 22:05:50 »
Evet çok daha verimli oldu. Ortayada el yapımı 51 lik kısa tüp taktım. 60mm ye göre çok daha iyi. Sırada yüksek basınçlı enjektör ve dereceli var. gelecek aya hepsi bitmiş olur inşallah.

Ya bizimki tesadüflerden ibaret. 15 günde bir o tarfta oluyorum gidince görüşüyoruz Cemle sağolsun. Ankaraya gelince görüşeceğiz Gani inşallah.  Beraberce kaynatırız ;D


4.24 son dişli kullanabilirsin. Çünkü dereceli ile felan kullanacağın devirleri biraz daha yukarı çekeceksin daha kısa şanzıman faydalı olur.

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #6 : 13 Haziran 2009, 22:12:45 »
evet güzel olur 4,24.  motor işi bitsin sonra yürüre girecem. ayna mahruti ile oynamak istemedim ama onuda yapacam. kafaya koydum komple atmosferik yükleyeceğim makinayı. tepeli pistondan tutun alternatöre kadar oynayacağım. Hadi hayırlısı bakalım. Ya batarız ya çıkarız :-\   ilk  hedefim 200hp
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2009, 22:14:26 Gönderen: 06GH877 »

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #7 : 13 Haziran 2009, 22:55:12 »
...Ha bu arada yarım boy geçildin ama kimseye söylemem merak etme:))) selamlar...
Abi birbirimizi kandırmayalım ön tamponun 20 cm öndeydi :D Ben farları açık unuttum bobinlerden fazla akım çekiyo belki ondandır  :saskin: :p
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2009, 22:56:56 Gönderen: CeM öZeR »

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #8 : 13 Haziran 2009, 23:07:40 »
Evet taze taze fotolar geldi :D Fotolar tel çekimi ama iki zorlu rakibin ilk tek resimlerini koyalım  :halazn:

06 GH 877


38 DE 372










Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #9 : 13 Haziran 2009, 23:12:18 »
Gökhan, 51mm daha verimli mi oldu?
Şöyle söyleyim benim aracım sebringten önce şu ankine göre 2 boy felan daha az yürüyodu ve gökhan abinin aracı benim aracımın eski halinin arka tamponunda geliyordu.Şu anda durum eşit ve 51 lik boru hakkaten çok yaramış.  :halazn:

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #10 : 15 Haziran 2009, 14:44:56 »
hiç 106gti la kaldırdınız golf gti larınızı?

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: GOLF GTI VS GOLF GTI
« Yanıtla #11 : 15 Haziran 2009, 15:04:12 »
hiç 106gti la kaldırdınız golf gti larınızı?

dinamometrede 141 hp çıkan yüklü + 1460 kısa şanzımanlı 106 gtı la denedim arka tamponunda gidiyorum. :D Tabi bu arka tamponunda gitme olayı 200 km hızda son buluyo sonraaaaa  :halazn:
« Son Düzenleme: 15 Haziran 2009, 15:04:52 Gönderen: CeM öZeR »