Ben hiç sevmem 106 gti'ları ama işte. Bizim araçları bilmeyenler küçümsüyorlar, benimde zoruma gidiyor
Boş konserve araçlarından başka birşey değil.
1982 golf gti 1600cc 8v 110 bg (mod:audı 5e gaz kelebegı ve ısınma regulatoru)98-99 senesınde 106 gtı swıft gsı astra gsı a3 1,8t passat 1,8t chıp lı vss 1000 mt kaldırılmıstır.hıc bır kalkısta gecılmemeıstır...bır gecede bu arabaların 2-3 tenesıyle saatlerce kalkıs yapmıstır..ve dıgerlerı gıbı yok debrıjaj cok ısındı makına cok ısındı perf..kaybı gıbı laflar edılmemıstır...
sene 2007--- golf gti 2,0 lt 8v full mod yakında yazarım 3-4 sayfa vardır yazmaya kalksam motor yuryen kasa vsss tum parcalar...makına 13:5:1 comp full lımıtte modlanmıs 85mm wıseco forged pıston pauter ultralıghtweıght pıston kolları,arp saplamalar blok harıc tum parcalar özel 45 dcoe 152 sıfır weberler vss ramazan sonu bıtmıs olur ınsallah 9000+rpm donebılıyor 250-260 bg cıvarı dyno olcumunden sonra verırım sonucları..800kg kasa agırlıgı vwmotor
sport grpa defransıyel kılıdı..4s uzun oranlı sanzıman 400mt olcumlerı yapıldıgı zaman vıdolarla bırlıkte koyayrım.herseyıyle tum parca resımlerı bıtmıs halı resımlerı koydugumda dunyanın sayılı mk1 olacak...yapılan motor modu tek sayılabılır 8v olarak...dunyada
ısteyen makınayı 0-100 km/h 0-400mt ısterse rollıng top speed denerız...
4 sene oldu artık cıkarmak lazım...(askerlık gırdıgı ıcın araya uzadı)
mk1 rulez
kalın saglıcakla...