Gönderen Konu: nasil guç kazanabilirim??  (Okunma sayısı 9118 defa)

Çevrimdışı judas

  • İleti: 43
  • Benzine zam yapin
    • Profili Görüntüle
nasil guç kazanabilirim??
« : 25 Ağustos 2009, 22:18:15 »
arkadaslar n6 1.4 i ne yapipta biraz guc kazanabilirim?tabiki maddi siniri cok asiriri zorlamadan???yardiminiz icin sagalun:))

Logged

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #1 : 25 Ağustos 2009, 22:55:04 »
200 lira civarında kiti ile birlikte bir hava filtresi kullanablirsin kat iptali yapabilirsin spor eksoz ama bunlar olağan üzeri bir performasn sağlmaz maks 8-9 hp civarı.
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı dangerfield

  • İleti: 457
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #2 : 26 Ağustos 2009, 03:59:07 »
bu 3 ü 8-9 hp verirse yarın arabamı satarım.

Çevrimdışı judas

  • İleti: 43
  • Benzine zam yapin
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #3 : 26 Ağustos 2009, 09:44:00 »
200 lira civarında kiti ile birlikte bir hava filtresi kullanablirsin kat iptali yapabilirsin spor eksoz ama bunlar olağan üzeri bir performasn sağlmaz maks 8-9 hp civarı.
tsk ederim:)

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #4 : 26 Ağustos 2009, 12:36:14 »
500-600tl ye chip taktırırsan ancak 6-7Hp alırsın. Hem ses artmaz hem daha az yakar. Hava filtresinin güce çok az etkisi olduğunu söylüyorlar. Bir dizi işlemle Üst kapak taşlama, egsoz manifoltu ve emme manifoltu değişimi, kat iptali ve chiple 75i en fazla 90-95HP yaptıklarını başka forumda okumuştum. Daha fazlası için turbo ve vites oranlarıyla oynanıyor. Hatta bu ilemler uzayıııııp gidiyor.


En iyisi satıyorsun 1.4 75hp ni 2000 koyup 1.4 101hpsini(düşük km li tabi) alıyorsun en pratik çözüm.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı UĞUR YUMAK

  • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #5 : 26 Ağustos 2009, 14:01:06 »
Açık hava filtresini zararlarından dolayı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çok çok üst seviyelerde bir motor setup'ı yapılmayacaksa filtreyi ellemeyin.
Motora giren hava miktarı değiştiği için MAF'iniz ( yani MASS AIR FLOW - hava sensörünüz ) yüksek ihtimalle bozulacaktır.
Malum kirli ve tozlu yollarda açık hava filtresinin ömrü çok uzun olmayacağı için motora giren havanın temizliği konusunda sıkıntılar yaşarsınız.
Komple egzoz sistemi ile gelen  bi kaç hp ve ses sizi mutlu edecektir.

Çevrimdışı polo34

  • İleti: 333
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #6 : 28 Ağustos 2009, 18:00:14 »
kayda değer bir güç için seçenek çok fazla değil, ya uçuk para verip turbo olayına giricen, ya da daha azına katlanıp dereceli egzantrik mili+chip ile başlayıp ıvırı zıvırla devam edicen ...

dinamometrede öncesi ve sonrası olarak mutlaka ölçüm yaptır, yüzdesel olarak artışa dikkat et, 8-10 hp bile öyle tek hava filitresiyle bizim araçlardan çıkmıyor ne yazık ki ...

Çevrimdışı serhat

  • İleti: 1228
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #7 : 28 Ağustos 2009, 23:48:12 »
sayın dangerfield zaten maks 8-9 diorum çok çok kaliteli ürünler kullanırsa maks bu değerleri alabileceğini söylüyorum
WOLFSBURG STYLE ;)

Çevrimdışı Mekatronik34

  • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #8 : 29 Ağustos 2009, 00:27:46 »
Aslına bakarsanız saydığınız tüm anternatifler aracın performansını etkıleyen faktörler kısaca özetlersek içeriye ne kadar havayı çok ve ısısı düşük alabilirseniz o kadar iyi e içeriye havayı alamak için silindirlerdeki eski gazların tahliyesinin iyi olması gerekir hadi bunuda sağladık ideal karışımı yakalamak için gerekli yakıt miktarını ayarlamak lazım ... bu uzar gider
Performans isteyenler için kesinlikle yapılması gereken
1- Açık hava filtresi k&n marka tavsiyem (İçeri alınacak hava )
2-Dereceli eksantrik (İçeri alınacak hava )
3-Piston tepe noktaları ayarlanacak ( Sıkıştırma oranı )
4-Silindir kapağı taşlanacak  ( sıkıştırma oranı )
5-Bujiler ( Tam yanma için gerekli)
6-Chip ( yakıt miktarı için gerekli)
7-Eksoz manifoldu Her silindirin çıkışı ayrı yani headers manifold sistemi ( Rahat tahliye için )
8-Katalizör iptali (Rahat tahliye için )
9-Son susturucu performans ( Rahat tahliye için )
10- Adam gibi bu işi becerecek bi usta ( Motoru kucağa almamak için )  :D
Tüm bunlar yapılırsa belki 20 hp alırsın Maliyeti 3000 tl civarı

Bence git çıkmacıdan 100 hplik polonun boğaz kelebeğini bide motor kontrol ünitesini al bi serviste taktır kodlattır al sana 25 hp
Maliyeti en fazla 1000-1300 tl civarı.
Dikkat ısırır !!!

Çevrimdışı judas

  • İleti: 43
  • Benzine zam yapin
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #9 : 29 Ağustos 2009, 11:22:23 »
tesekkur ederim arkadaslar,hepsini ayri ayri yazdirdim!yanliz turkçem cok ileri degil,silindir kapagi taslamak ne anlama geliyor??sagolun

Çevrimdışı ismailtunca81

  • İleti: 994
  • 1903 B.J.K
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #10 : 29 Ağustos 2009, 12:50:28 »
spor  yap  süt  iç  bal ceviz   resimde  yediğinden yap  bişeyler  ayrıca  düzenli  uyku  bunlar  gücünü  artıracaktır  fakat  araban için  1.6 1.8 1.9 ya da  2.0  motor  alacan  en  ekonomik  bu  olur  boşa  kafa  yorma  arabana  güç  kazandıramıyacaksın
TÜRKİYEMİZ  TEK BİR ÜLKEDİR BÖLÜNEMEZ PARÇALANAMAZ

Çevrimdışı nakres

  • İleti: 1751
  • http://www.vwpasa.com/
    • Profili Görüntüle
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #11 : 29 Ağustos 2009, 13:20:44 »
silindir kapağı taşlama aracının kaputunu açıp silindir kapağına avuç büyüklüğünde taş at silindir kapağını taşlamış olursun. ; :D  ;D  ;)  :)  :p



      silindir kapağının yüzeyinden biraz alma işlemidir.
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #12 : 29 Ağustos 2009, 19:27:57 »
tesekkur ederim arkadaslar,hepsini ayri ayri yazdirdim!yanliz turkçem cok ileri degil,silindir kapagi taslamak ne anlama geliyor??sagolun


"Bence git çıkmacıdan 100 hplik polonun boğaz kelebeğini bide motor kontrol ünitesini al bi serviste taktır kodlattır al sana 25 hp
Maliyeti en fazla 1000-1300 tl civarı." :tamamdir :tamamdir :tamamdir :tamamdir



bence en mantıklısı eğer oluyorsa
« Son Düzenleme: 29 Ağustos 2009, 19:28:54 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: nasil guç kazanabilirim??
« Yanıtla #13 : 29 Ağustos 2009, 19:30:18 »
Nakres böyle birşey yapılırmı üstad sen servistesin
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di