Bu lanet genleşme kabının kapağı az kalsın motoru yakıyordu. Nasılmı? Genleşme kabının kapağında iki türlü subap var. Birincisi içeriden çekim olursa dışarıdan anında hava almasını sağlıyor. İkincisi ise içeride fazla basınç oluştuğunda açılıp basıncın fazlasını atıyor. Subab kapandığında genleşme kabında bir miktar basınç kalıyor. O da radyatörden eksilen suyu tekrar radyatöre gönderiyor. Bizimkinin subabı açık kalmış. Isınma sonucu oluşan basıncı dolayısıyla da su buharını olduğu gibi dışarıya gönderiyor ve radyatörden her defasında su eksiliyor. Tahmin edileceği üzere aşırı ısınma ve üst kapak contası duman. Allahtan sadece conta ile kurtulduk.
Motoru aynı benimkinden ama genleşme kabı olmayan mk1 ler gördüm internette. Bu işlerden anlayan arkadaşlar konuyu aydınlatırlarsa bişeyler öğrenmiş oluruz. Saygılar