Gönderen Konu: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...  (Okunma sayısı 3945 defa)

Çevrimdışı golfmk1

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Merhaba arkadaslar aranıza yenı katıldım 2 hafta kadar oluyor 81 model golf mk1 im var 1.3 motor ve aracımı komple bakıma sokacagım motor ve boya, boyada rengım aynı kalacak ama motordan pek randıman alamıyorum 1.6 motor koymayı dusunuyorum yardımlarınızı ve bılgılerını benımle paylasırsanız cok sevınırım sımdıden cok tesekkurler bu sıtede de emegı gecen butun golfcu arkadaslarıma şükranlarımı sunuyorum Allah razı olsun...

not: msn adresım [email protected] yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar tsk ler sımdıden...

Logged

Çevrimdışı OZGUR.K

  • İleti: 1170
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #1 : 08 Ekim 2009, 21:36:55 »
           Arkadaşlar  daha iyi söyleyeceklerdir sana bu konuyu  ama faturalı 1.6 motor bulman gerekiyor bildiğim kadarıyla.Böyle bir motoru da 1000 lira civarından aşağı bulamazsın diye düşünüyorum.Sana boya , motor  veekstra işler 3000 'den aşağı patlamaz.

Çevrimdışı golfmk1

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #2 : 08 Ekim 2009, 21:38:31 »
tsk ederım cevap ıcın... komple motor degıl bır yere sordum pıston yatak falan degısımı ıle oluyormus sanırım nasılsa anlamadım ama bırde buradan arastırmak ıstedım...

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #3 : 08 Ekim 2009, 21:44:30 »
blokla oynayarak krank, piston-gömlek-segman takım ve yataklar değişerek 1.6 yapabilirsiniz. ancak motor bloğunun et kalınlığı azalacağı için bloğun dayanıklılığı da azalacaktır. motoru 1.6 yapıp şanzımanı 1.3'ün (yani mevcut) kullanırsanız araç daha seri olur. değiştirmişken egzantriği de bulursanız dereceli koymanızı tavsiye ederim. madem 1.3 yeterli gelmiyor o zaman hazır motoru açmışken yapabileceğiniz ekstra birkaç işlemden de kaçmayın. motor hacmi büyüyünce karbüratörünüz de yetersiz gelebilir, karbüratör de değiştirmeniz gerekir.

Çevrimdışı OZGUR.K

  • İleti: 1170
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #4 : 10 Ekim 2009, 12:28:08 »
            Masrafı beklediğinden fazla olabilir.

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #5 : 10 Ekim 2009, 12:52:54 »
eğer elinde parçalar varsa biz halledebiliriz... :tamamdir
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #6 : 10 Ekim 2009, 17:11:38 »
1300cc motorda hacim büyütmeni tavsiye etmem ve kaldıki hacim büyütmek için piston ve secman ları bulman çok zor... Sana tavsiyem normal rektefe yaptırman ve 4 ile şanzımanını 5 ile değiştirmen... Karburator değişimi ilede aracını biraz rahatlatabilirsin... 1300cc motora LPG takılmasına karşıyım.. Eğer bakımlı ve karburator ayarın güzel olursa zaten az yakacaktır..

 Motor değişimi zahmetli olacaktır ama büyük motorunda uzun yolda hatrı sayılır bir avantajı var yakıt konusunda... 1300cc LPG de 200km de 30TL yakarsın... 1600cc motorda 15TL yakarsın LPG de ve aracın çekişten düşmez..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı golfmk1

  • İleti: 129
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #7 : 13 Ekim 2009, 20:25:04 »
verdıgınız bılgıler ıcın cok tsk ederım aracımın motoru garıp calısıyor tüpte iken sıbob vuruyor tekleme yapıyor sogukken ılk calıstıgında benzınde oldugu zaman olmuyor bu sorun eger az yaksa benzınde bınecegım ama suan tupte km de 190 krs yakıyor ve kafayı yemek uzereyım... motoru rektefeye alsam nasıl yardımcı olursunuz hadı 1.6 vazgectık dedıgınız gıbı olacaksa 1.3 benzınde cok serı ve hızlı ama cok yakması benı yoruyor acıkcası...

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: MK1 YARDIM VE BILGILERINIZE IHTIYACIM VAR ARKADASLAR...
« Yanıtla #8 : 14 Ekim 2009, 00:27:19 »
verdıgınız bılgıler ıcın cok tsk ederım aracımın motoru garıp calısıyor tüpte iken sıbob vuruyor tekleme yapıyor sogukken ılk calıstıgında benzınde oldugu zaman olmuyor bu sorun eger az yaksa benzınde bınecegım ama suan tupte km de 190 krs yakıyor ve kafayı yemek uzereyım... motoru rektefeye alsam nasıl yardımcı olursunuz hadı 1.6 vazgectık dedıgınız gıbı olacaksa 1.3 benzınde cok serı ve hızlı ama cok yakması benı yoruyor acıkcası...

 Sana tavsiyem 1.3 motoru benzinde kullanman... Motorun bakımlarını yap ve karburatör ayarlarını kontrol ettir... Herhangi biyerden hava alıp almadığı çok önemli... Ustan baktı gördü karburator sorunlu yerine Tempra yada tipolarda kullanılan karburatörlerden yada hiç olmadı UNO larınkinden taksınlar... Motorcu ustası olmaz falan derse ustanı direk değiştir...

 Tüpte 1300cc motorun vuruntulu çalışması çok normal yani subap vuruyor falan deniyor ama sakın kurcalamayın... Zaten küçük hacimli bir motor ve gücü fazla değil bide buna oktanı çok düşük olan LPG yakıtı verildiğinde motorun vuruntu yapması çok normal...

 Herzaman derim küçük hacimli motorlara LPG yerine güzel bir bakım ile Benzindede aynı Fiyat oranını yakalarsın....

 Birde Şanzımanın 4 ise 5 ileri bulmaya bak buda seni çok rahatlatacak... En azından 100km hızla giderken motorun 3800dk/d yerine 2900dk/d çalışacak buda sana çok hatırı sayılır bir yakıt tasarrufu sağlıyacak...
« Son Düzenleme: 14 Ekim 2009, 00:29:09 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"