eski deriyi soktugumuz sıkıstırılmıs kopuk olan doseme iskeletini kullanalım, uzerine yeni deri uygulayalım dedik.. benim kafamda tavanda logo dusuncesi vardı.. kimsede olmaz demedi, yapalım dedik..
arka koltugun uzerine gelen kısıma bali surduk.. kabartma logonun potlugunu vermek icin sunger kullandık ama istedigim gibi durmadı, deriyi tekrar söktük.. e sunger kopukte kaldı.. sungeri temizleyelim derken taze balinin verdigi direnme gucune karsı kopugu biraz hırpaladık.. sonra eskisi gibi normal tavan yapalım dedik.. ne olduysa ondan sonra oldu..
kime sorduysam bu tavan konusunu herkes birsey soyledi.. yok once 1 kat bali atacaksın, tavan onu emecek..sonra tekrar bali surup deriyi yapıstıracaksın.. yok baliyi cok surersen tavan erir, tek kat bali at.. falan filan..
sonra biz tavana 1 kat bali atalım bari dedik, daha saglam olsun diye, ama unuttugumuz birsey vardı..onceden logo yapacaz diye bali surdugumuz yer 2 kat bali oldu.. hal boyle olunca 15 dakika sonra kopukten kabarcıklar cıkmaya basladı
hatta bitanesi sakız reklamlarındaki gibi sisip patladı
neyse cok kabaran yerleri maket bıcagıyla fazlasını aldıktan sonra.. patlayan yerlere de celik macunu surduk.. kopugu kurtarabildigimiz kadar kurtardık..
deriye 1 kat bali atıp hafif kuruttuk ve gerdirerek kopuge yapıstırdık..
sonuc olarak tavanda arka kısıma gelen yerler hafif tumsekli falan oldu ama cok dikkatli bakılmadıgı surece anlasılmıyor.. ben derinin oturmayacagından, bombe yapacagından korkuyodum ama öyle bir sorunla karsılasmadık cok sükür.. genel olarak guzel oldu (eskisinden).. eski deri bejdi simdi siyah oldu, aracın orta ve arka direk plastiklerini, bagaj ustu tavan plastigini, guneslik tutacak plastiklerini sunroof kolunu ve yatagını siyaha boyadık ve tum parcaları taktık bitti (sonunda
)
ilgine tesekkur ederim corrado
bu arada cok uzun anlatmısım, kusuruma bakmayın