*önce direksiyon işini hallettim burdan (Remzi kardeşime yardımları için teşekkür ediyorum) sadece araca uygun göbeği bulmak yarım günümüzü aldı
esnaf üçkağıtcı olmuş kardeşim dikkat etmek lazım orjinal direksiyonun arkasında bi çember var iletken korna kablosu orda sabit direksiyon çemberi çevirdikçe o kablo ile temas ediyo ve korna bu sayede kablosu dolanmadan çalabiliyo buna uygun göbek yok dediler nerdeyse aracın bitarafını deldirip dolmuşçular gibi korna çalacaktım son anda hadi bidaha gezelim dedik Ankara'nın bi kısmını tavaf ettikden sonra 1 yerde buldukki sevincimizi görmeliydiniz
sonra sparco yazısını itina ile kırmızıya boyadım vaktim olunca momo pedal setlerinin sarısını kazıyıp onları da kırmızı yapıcam
*benim jantların et'sinden sanırım lastik biraz dışarda kalıyormuş o nedenden dolayı da esnerken arkada LPG tankı ve subwoofer ve 1 kişinin de yardımıyla yaylandığı zaman pamponun çamurlukla öpüştüğü yer lastiğe sürtüyordu maalesef arka çamurluk ağızlarını biraz ezmemiz gerekti hernekadar özensekte boyada atmalar oldu alttan eğilip bakmadıkca görünmüyor olsada ben kıl olduğumdan sanırım ertesi gün kaportacının sonrasında da boyacının yolunu tuttum
*çamurluk içine rütuş yapıldı
*benim hatun öncesinde ön tamponun solunu kaldırıma sürtmüştü onu zımparaladıkdan sonra boyattım hazır elim değmişken
*tam ön tamponun (sol) bittiği yerin çamurlukla öpüştüğü yerin altında yani maşpiyelin başladığı yerde çürüme olmuş önden belli olmuyo ama arkadan dokununca döküldü boyası felan zaten boya tutuyomuş onu yaptırdım kaynak boya vs.. sıfır gibi oldu
*bugün de yeni bir navigasyon cihazı aldım ona alışmaya çalışıyorum (Navitech 210 F) bluetooth var ama teybemi bağlıyorum yoksa kendi sesinden mi konuşuyorum telefonda daha çözemedim