Bu son 10 günde araçıma o kadar çok şey yaptık ki,
araçımla bulgaristandan gelirken araçım yag lambası yakıt sondurdu sürekli ben yagını falan kontrol ettim normal görünce müşür arızasıdır dedim devam ettim ve sonuç Krank da 2mm oyuk oluşması ve artık neredeyse hiç lambası sonmeyen bi Golf 4.. Ve sonra Bursa'ya geldigimde iş işten geçmişti ve araçı taşıyıcı tepesiinde bi servise götürdük..
Krank degiştir yag kadehleri ve pistonlar degişti motor komple rektefeye girdi, yag pompasının tıkanan emziginin sebep oldugu bu durumdan dolayı emzik ve yag pompası degişti, açmışken blogu çatlak olan ve yuksek ısıda açılıp hidrolik yagını sızdıran pompa yag yuvası degişti, pastan iyice sıkışan silecek kapaları pastan arındırıldı, devir sensoru hata verdiginden degiştirildi, arka amortisorun 1 tanesi patlaktı ve arkalar Monreo Gazlı amortisorlerle degiştirildi, baski balata degişti, bogaz kelebegi temizlenip adaptasyon yapıldı, araçın elektrik tesisatı kontrolu yapıldı, klima gazı tamamlandı, benzin filtresi degişti, diger parça ve aksamlar bakım yapıldı temizlendi yani kısacası araç baştan yatıldı.. 3370TL Tuttu bu işçilik ve tüm parçalar vs. ve araçıma tekrar aşık oldum..
Yarın komple iç - dış yaptıracagım.. Sonra da bakalım açık hava filtresi ve egzos (son susturucu ve uç şeklinde) düşünüyorum..