Gönderen Konu: 2006 polo  (Okunma sayısı 36308 defa)

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #14 : 24 Kasım 2009, 16:36:33 »
Valla fren hidroliğini kesinlikle değiştirinnnnn!!!!! bana 250tl masraf açtı o (sanayide yapıldı servis çok uçuk fayat söylemişti)..Abs yi oksitledi içindeki mekanizma mahvolmuş.Ben dikkatli olmadım siz olun.

geçmiş olsun uyarı için saol

abs nin sensörü fren hidroliğinin içinde mi ki oksitlemiş

forumda sensörleri temizleyin filan bişiler yazıyordu

nerde tam olarak bu sensörler ????? tekeri sökünce gözüküyor mu????
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Logged

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #15 : 24 Kasım 2009, 20:29:00 »
Arızayı göstergede yanan ABS ve EPC ışığından anladık.Tekerle ilgisi yok.Kaputu açınca sol tarafta içe doğru bir yerde.Abi fren sisteminde de piston gibi şeyler var.İsimlerini de tam bilmiyorum.Kutu şeklinde bi mekanizma vardı.Onu arabadan çıkarıp elektrik vererek arızanın nerede olduğunu anladık.İçinde "tamir takımı" diye tabir edilen bişeyler var.Korozyon sonucu bunlar işlevini yitirmiş.Dolayısıyla onların değişmesi gerekti.Temizleme olmuyordu.Zaten kitapçıkta da 2 yılda bir fren hidroliğini değiştirin yazıyor.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #16 : 24 Kasım 2009, 21:02:59 »
Valla fren hidroliğinin bozulmasını ilk defa duydum benim araç 9yıllık yeni değiştirdim. Gerçi pahalı değil 36tl işçilikle50tl falan tuttu fren yumuşadı daha güzel oldu ama 3yıl fren hidroliği hiç duymamıştım. Genelde Abs sensörü temizleniyor. 
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #17 : 24 Kasım 2009, 21:14:50 »
Bu fren hidroliğinin suyu tutma özelliğinden kaynaklanıyor.Bu da zamanla sistemde korozyona neden oluyor. Kitapçıkta adamlar özellikle dikkat çekmişler ama benim dikkatsizliğim sonucu onu okumamışım.Ve dolayısıyla sorun oluştu.Bunu değişeceğini ne servis ne de sanayidekiler söylüyor.Sanayiyi sevmiyorum ama bazen de mecbur kalıyorum.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #18 : 24 Kasım 2009, 21:30:49 »
Abs sensörünün temizliğini duğdum ama 6-7sonra ancak senin şanssızlığın birazda. Dayımda ve arkadaşımda var 5yaşındalar henüz böyle bir orun yaşamadılar sensörleri bile tamizlenmedi.
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #19 : 24 Kasım 2009, 22:58:48 »
Arızayı göstergede yanan ABS ve EPC ışığından anladık.Tekerle ilgisi yok.Kaputu açınca sol tarafta içe doğru bir yerde.Abi fren sisteminde de piston gibi şeyler var.İsimlerini de tam bilmiyorum.Kutu şeklinde bi mekanizma vardı.Onu arabadan çıkarıp elektrik vererek arızanın nerede olduğunu anladık.İçinde "tamir takımı" diye tabir edilen bişeyler var.Korozyon sonucu bunlar işlevini yitirmiş.Dolayısıyla onların değişmesi gerekti.Temizleme olmuyordu.Zaten kitapçıkta da 2 yılda bir fren hidroliğini değiştirin yazıyor.

hani içinden birsürü 4-5 tane kalın kablo çıkıyor kaputu açınca sol üst köşeye yakın bir yerde siyah plastik kutu içi açılmıyormuş gibi duruyor o mu abs beyni?

evet fren hidroliğinin 2 yılda bir değişmesi gerektiği kitapçıkta yazıyor

Valla fren hidroliğinin bozulmasını ilk defa duydum benim araç 9yıllık yeni değiştirdim. Gerçi pahalı değil 36tl işçilikle50tl falan tuttu fren yumuşadı daha güzel oldu ama 3yıl fren hidroliği hiç duymamıştım. Genelde Abs sensörü temizleniyor.  

iyiki bir sorun çıkarmamış  :D

bu abs sensörleri nerede peki tekerleğin orada bir yerde de :D  neye benziyolar ????
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #20 : 24 Kasım 2009, 23:37:52 »
hani içinden birsürü 4-5 tane kalın kablo çıkıyor kaputu açınca sol üst köşeye yakın bir yerde siyah plastik kutu içi açılmıyormuş gibi duruyor o mu abs beyni?

evet fren hidroliğinin 2 yılda bir değişmesi gerektiği kitapçıkta yazıyor

iyiki bir sorun çıkarmamış  :D

bu abs sensörleri nerede peki tekerleğin orada bir yerde de :D  neye benziyolar ????
  Evet abs  o dediğin yerde..Tekerlerde nerede seensör olup olmadığını hatırlayamadım.
« Son Düzenleme: 25 Kasım 2009, 10:55:16 Gönderen: polo38 »

Çevrimdışı maverick

  • İleti: 1097
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #21 : 24 Kasım 2009, 23:41:51 »
saolasın :tamamdir
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2009, 23:44:37 Gönderen: maverick »
SÜRAT FELAKETTİR

 HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #22 : 25 Kasım 2009, 10:54:33 »
Abs sensörünün temizliğini duğdum ama 6-7sonra ancak senin şanssızlığın birazda. Dayımda ve arkadaşımda var 5yaşındalar henüz böyle bir orun yaşamadılar sensörleri bile tamizlenmedi.
Yaşamaları an meselesi.Ama nemin az olduğu yerde ikamet ediyorlarsa sorun daha geç ortaya çıkabilir.Bence zorlamamak lazım.

Çevrimdışı cemdermen

  • İleti: 653
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #23 : 28 Kasım 2009, 08:46:36 »
uçma sende 1200 tl bakım olurmu hiç başlarım oyle trigere vallahi :D 1200 lira triger o zaman herkes uyanıklık yapar 3 yasında satar arabayı triger gibi biderdi olmaz yanlısın var en fazla tutsa tutsa 700 -800 lira özel servise kalsa 2 milyar bile alırlar

istanbulda yetkili servis fiyatları böyle...ara sor

700 liraya edirne vw yetkilisi bile trigger yapmıyor
« Son Düzenleme: 28 Kasım 2009, 08:47:31 Gönderen: cemdermen »
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı Emregündoğdu

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #24 : 28 Kasım 2009, 11:50:01 »
kardes ben 2006 da aldim arabayi iste 4 yasında diyelım 12 bin km de hıc kullanmıyoruz ha dogrudur triger kopar 3  yılda ama soyl ebır problem var 1200 tl diyosun e ben arabayı satacagım zaman bu lanet sey kopsa bana ekstradan 1200 tl girecek arabalarımız zaten 20 -23 milyar arasi bı pıyasaada bu araclar ıcın gercekten dogru soyleyın bı trıger 1200 tl ye cok degılmı ya araba bmw audi fln olsa tmm diyecem a6 ya biniyoruz 520 ye biniyoruz 2006 model  tm dıyecemde altı ustu bır polo 1,4 motor 1200 tl asırı fazla ya 1200 tl 23 mılyarlık bır arac ıcın vallahi annemı kandırıyım arabayı sattıracam cunku bızımkıde yakında gıder elı kulagında ama herkles benım gıbı dusunse artık guvenle arac alamayız haksızmıyım burdan tum Volkswagen uretıcelırne we yetkili servislerine sesleniyorum biraz insaflı olun 1200 tl triger olurmu ya 90  bin bakımı 1200 tl  sattiginiz arabalarda zaten adam gibi donanım yok sadece saglamlık on planda motor desen 70 bg bari bi 1,4 motora 150 bg koyunda adam gıbı motor var arabada bakımıda pahalı olacak dıyıp paramızı werırken kalbimiz sıkısmasın lutfen ya kendınızı bı kullanııc olarak dusunun

Çevrimdışı polo38

  • İleti: 441
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #25 : 28 Kasım 2009, 12:31:10 »
Peki sadece triger kayışı değiştirilse
kardes ben 2006 da aldim arabayi iste 4 yasında diyelım 12 bin km de hıc kullanmıyoruz ha dogrudur triger kopar 3  yılda ama soyl ebır problem var 1200 tl diyosun e ben arabayı satacagım zaman bu lanet sey kopsa bana ekstradan 1200 tl girecek arabalarımız zaten 20 -23 milyar arasi bı pıyasaada bu araclar ıcın gercekten dogru soyleyın bı trıger 1200 tl ye cok degılmı ya araba bmw audi fln olsa tmm diyecem a6 ya biniyoruz 520 ye biniyoruz 2006 model  tm dıyecemde altı ustu bır polo 1,4 motor 1200 tl asırı fazla ya 1200 tl 23 mılyarlık bır arac ıcın vallahi annemı kandırıyım arabayı sattıracam cunku bızımkıde yakında gıder elı kulagında ama herkles benım gıbı dusunse artık guvenle arac alamayız haksızmıyım burdan tum Volkswagen uretıcelırne we yetkili servislerine sesleniyorum biraz insaflı olun 1200 tl triger olurmu ya 90  bin bakımı 1200 tl  sattiginiz arabalarda zaten adam gibi donanım yok sadece saglamlık on planda motor desen 70 bg bari bi 1,4 motora 150 bg koyunda adam gıbı motor var arabada bakımıda pahalı olacak dıyıp paramızı werırken kalbimiz sıkısmasın lutfen ya kendınızı bı kullanııc olarak dusunun
Peki sadece triger kayışı değiştirilse olmaz mı?Gergiler de km ye bakılmaksızın yıl bazında eskir mi?

Çevrimdışı Emregündoğdu

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #26 : 28 Kasım 2009, 12:58:05 »
vallahi yalan olmasın ben bu konuda cok bılgılı degılım sadece fiyatı fazla bu fıyatı belırlemek ıcın professional olmak gerekmiyor ama arkadasların dedıgıne gore ıste bu eskımıs bunuda degıstırıyoruz dıye emrıvaki yapıyolarmıs

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: 2006 polo
« Yanıtla #27 : 28 Kasım 2009, 13:03:27 »
Arkadaş yetkili serviste kaç kişi triger değiştiriyor. Dışarda özel garantili servisler de var değiştiren tamirclerde var. Biz Siena 1.4, Felica 1.3, Fabia 1.4 101 hp, Polo 1.4 75hp, Vectra 2.0 135hp, Clio 1.6 90hp Trigerlerini benim aracılığımla değiştirttik bir kısmı kayseri kalanı ankarada.

BU SAYDIĞIM ARAÇLARDA VECTRA, CLİO, POLO, FABİA FİYATLARI HEP AYNI.

SİENA DÜŞÜK ÇÜNKÜ 50BİNDE BİR DEĞİŞİYORT VE 8V. FELİCİA DÜŞÜK O ZİNCİRLİ KAYIŞ DEĞİL 250BİNKM.

16 V
TRİGER                              
KAYIŞ 35 TL
BİLYALAR65+50+25=140TL
 VW ÇOK KALİTELİDİR DİĞER ARAÇLARLA KIYASLADIĞIM İÇİN BİLİYORUM VECTRANİN KİNDEN BİLE İYİ.  

16V VANTİLATÖR KAYIŞI+BİLYALARI 80-100TL CİVARI  
    DEVİR DAİM(GEREKİRSE KAÇIRIYORSA) 80-90TL    
 
"HEPSİ DEĞİŞSE TOPLAM PARÇA 320 TL". 80-100DE İŞÇİLİK ABARTMAYIN BUKADAR FORDU DA BİLİYORUM TOYOTAYIDA BÜTÜN 16VLER AYNI. "DOĞUŞ KAZIK ATIYRSA SİZDE ONA GİTMEYİN USTA MI BİTTİ"  

16 SİENADA AYNI 16V CLİODA ŞAHİNDE 16V DEĞİL. MOTOR NEYSE PARÇADA ONA GÖRE. 70 HP 130HP DE FARKETMEZ TRİGER FİYATLARI YAKINDIR.

YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di