alt koruma dediğiniz şey karter koruması ise plastikten oluyor ve serviste biraz pahalı galiba (kendim fiyat almadım)
mavi vaya kırmızı farklarını bilmem ama tahminim fabrika çıkışında neyse onun kulklanılması g 12 denen yani oda bildiğim kadarıyla turuncu (kırmızı diye bildiğim şeyse atf yağı
)
ustanız kayış demiş neye göre ve ne kayışı ? v kayışı ise gergi rulmanı var onuda değişin tavsime göre
triger ise sadece kayış olarak değilde saptırma makarası da var diye biliyorum devridaimide değişmenizi tavsiye ederim (triger kayışı değişimi ve v kayışı değişimi ve makaraları değişim periyodu 90 000 km diye biliyorum)akünün bakımı yoktur diye biliyorum marş basıyorsa problem yoksa boşuna para vermeyin derim akülerin ölçümü de yapılıyor ölçtürün içiniz rahat etsin
çiziğin derinliğine göre değişir yıkama çiziği pasta ile kapanır ama derin çizik biraz zor boyansa parça boyalı olur araç boyanmasa çirkin gözükür kalem boyalar var çizik kalemi diye
Aracınızın bakım periyotlarına görede hava polen yağ filteresi motor yağı bujileri değişir kışlık bakım demişiniz silecekleri kontrol edin antifriz değerini ölçtürün
60000 de şanzıman yağı 90000 de triger saptrıma makarası gergi v kayışı
fren balatalarınıda kontrol ettrin malüm önemli parça ve 2 yıda bir fren hidrolği değişimi gerekir
bide araç km sini yazarsanız çok daha iyi olur bu gibi sorularınızda
kolay gelsin kazasız belasız sürüşler size ve herkese