Gönderen Konu: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)  (Okunma sayısı 9458 defa)

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #14 : 01 Kasım 2009, 22:54:44 »
Öylesine bi kaç resim daha çekiyim dedim umarım beğenirsiniz arkadaşlar.  :sevgi:







Logged

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #15 : 01 Kasım 2009, 23:06:34 »
Kadrajlama süper abi 2.resme bittim harika abi keyifli sürüşler. ;)
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #16 : 02 Kasım 2009, 01:36:00 »
Sağol kardeşim darısı başına...  :tamamdir

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #17 : 02 Kasım 2009, 12:46:44 »
Sağol kardeşim darısı başına...  :tamamdir

Allah razı olsun abi çok teşekkür ederim inşallah. :tamamdir
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #18 : 02 Kasım 2009, 20:28:40 »
Abi 1. kat iptali ne oluyor 2.si düz boru yapınca performans değişiyomu ses değişiyomu ve yasakmı polis bişey dermi  :o
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #19 : 02 Kasım 2009, 22:59:04 »
Kardeşim Kat iptali katalizör iptali oluyor yani yıllarca tıkanan katalizörden hava geçmekte çok zorlanıyor iptal edip düz boru çekince gazı direkt attığını düşün baya bir farkediyor özellikle büyük motorlu araçlarda.Orta susturucu hafiften çürümüştü benim onun yerinede bi taraftan bakınca diğer taraf görünen gazın geçişini hiç engellemeyen ama sesi bi nebze kesen ufak bi susturucu attık orjinal orta susturucu 25 kilo civarı vardır belki ben tuttum 3-4 kiloluk susturucu taktım hem o yönden avantajı var hemde orjinal orta susturucuya gaz çok çarpıyo sesin kesilmesi için ve eğer o da yıllarca yıpranmışsa gaz ordan çıkmakta baya zorlanıyor. :) Arabanın biraz tok bi sesle çalıştığı doğru ama en sonda orjinal son susturucuyu kullanıyorum son 2 aydır poliste hiç bişey diyemiyor.Bir iki tanesi neden homurdanıyor bu araba dedi bende muayeneden geçiyo bilmemneden geçiyor üzerindede susturucuları takılı egzoz dediniz söktük  araba GTI ben napıyım diyorum sende haklısın diyolar daha fazla uğraşmayıp yolluyorlar  :D
« Son Düzenleme: 02 Kasım 2009, 23:00:07 Gönderen: CeM öZeR »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #20 : 03 Kasım 2009, 14:46:39 »
Abi 1. kat iptali ne oluyor 2.si düz boru yapınca performans değişiyomu ses değişiyomu ve yasakmı polis bişey dermi  :o

 Kat iptali aslında yasak ama daha türkiyede uygulanmaya başlanmadı ama yurt dışında 1. katı iptal edilmiş ve sadece bodrum katı bırakılmış araçlar :D trafikten men ediliyor yada 3. derece olarak değerlendirilip şehir trafiğne girişi yasaklanıyor..

 Egzost sistemindeki her değişiklik aracın yakıt ve güç değerlerine etki yapar ve buna göre sistemin ayarlanması gerekir... TR de herkez egzost sesi çıksın diye tüm katları iptal edip böğüre böğüre gezer ama aracın içinede ederler...  Standart motorunda kalktın gittin bütün susturucuları ve katalizatorü iptal edip yerine daha kalın düz boru taktın diyelim ooooooooo acayip bir ses var ama icraat yok araç çekişten düşer ve öksürmeye başlar.. Neden diyeceksin sen aracın bütün çalışma prensibinin içine ettin ne bekliyordun araba şahamı kalkacaktı hayır motorun ayarlarında egzost sıkıştırmasınada ihtiyacı var çünki motorun ayarları üzerindeki susturucu ve kat a göre yapılık...

 Cem yukarıdaki yazdıklarımdan sana atıfta bulunduğumu sanma sen yapılan işleri performans için uyguluyorsun ve yapılması gerekenleri biliyorsundur Ben genel yazıyorum..

 
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #21 : 03 Kasım 2009, 18:20:25 »
...
 Cem yukarıdaki yazdıklarımdan sana atıfta bulunduğumu sanma sen yapılan işleri performans için uyguluyorsun ve yapılması gerekenleri biliyorsundur Ben genel yazıyorum..
 
Biliyorum abi hayatım boyunca sadece bu aracımda değil bir çok araçta 50 nin üzerinde egzoz sistemi değişikliği ile baya bir tecrübe kazandık.Bende senin yorumlarına eklemelerde bulunuyum bilgi açısından hem arkadaşlar için daha iyi ve açıklayıcı olur.Öncelikle arkadaşlar katalizör iptali her araçta ille + performans verecek diye bi kural yok.Eğer düşük hacimli bir arabada katalizör iptali yaparsanız alt devirlerde ki sıkıştırmadan ve torktan olabilirsiniz.Belki üst devir biraz rahatlamış gibi olur ama inanın getirisi götürüsünden çok olur.Orta susturucu iptali her ne kadar sesin artmasına yol açsada benim gördüğüm kadarıyla genel olarak volkswagen grubunda hiç negatif sonuç getirdiğini görmedim.Ayrıca bende fazla ve rahatsız edici ortalığı yırtan sese karşıyım orjinal son susturucuyu kullanıyorum.Bakalım yarın veya öbür gün headers'ı da takıyorum vatana millete hayırlı uğurlu olsun.GTI'lar yürüsün.  :tamamdir  :sevgi:

Çevrimdışı emrese

  • İleti: 109
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #22 : 03 Kasım 2009, 21:22:24 »

                                                                                                        .Bakalım yarın veya öbür gün headers'ı da takıyorum vatana millete hayırlı uğurlu olsun.GTI'lar yürüsün.  :tamamdir  :sevgi:

Güzel düşünce kısmetse bende bayram sonu düşünüyorum manifolttan sonrası değiştide bi ora  kaldı :))

Çevrimdışı CeM öZeR

  • İleti: 534
    • Profili Görüntüle
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #23 : 03 Kasım 2009, 21:41:20 »
Hayırlısı olsun kardeşim Çok iyi olur böyle ufak tefek yoklamalar 1.4 sınıfında başarılı bir gidiş sağlayabilir aracına.  :tamamdir Ben kafamdan sana biraz bişeyler tasarlıyım performans açısından sende yapabildiğin kadarını yap başarılı bir sonuçla karşılacağından hiç şüphem yok. :)
-orta susturucu iptali
-süpersprint son susturucu
-açık hava filtre kiti
-mümkünse yazılım
-Daha aklıma gelmiyor  :D

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Bu da sonuncusu mk3 GTI =)
« Yanıtla #24 : 24 Aralık 2009, 01:07:43 »
Meşhur Vti katili bumu aracın rengi jantı 10 numara.
Görsel zevkin benim kafama göre sade ve etkileyici. Senin 9n poloda vardı herhalde GTi görünüm oda çok şıktı.
« Son Düzenleme: 24 Aralık 2009, 01:09:22 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di