Gönderen Konu: polo baska  (Okunma sayısı 12054 defa)

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #14 : 17 Mayıs 2007, 20:50:42 »
aslında bir kaç mantıklı neden olabilir sıkıştırma oranı, vites oranları ama sonuçta vw de kendi motorları arasında daha az ömürlü bir motor niye yapsın, motorun yapısı böyle devir çevirmeye yönelik alt yapıda ona göredir illaki, bunları bir tek biz düşünmüyoruz  ;)

düz mantık kurmuşun o yüzden yazdım, yani 1.4 8v vs 1.4 16v herangi bir 2 motor ele alalım, 16v daha yüksek devir çeviriyor diye 16v daha kısa ömürlü olur demek doğru olmaz .

Logged

Çevrimdışı VWci

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 1758
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #15 : 17 Mayıs 2007, 21:12:15 »
erhan nedir bu senin 8v dusmanligin...:D yaramaz oglum bu 16v lar....;) ;D

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #16 : 18 Mayıs 2007, 00:32:20 »
hepimiz 8vciyiz  :D

Çevrimdışı UuR

  • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #17 : 18 Mayıs 2007, 10:08:52 »
8v 16 v nin sanırım torkları aynı değil mi?

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #18 : 18 Mayıs 2007, 10:09:50 »
8v    135nm 
16v  128nm

Çevrimdışı UuR

  • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #19 : 18 Mayıs 2007, 10:18:16 »
pek fark yokmuş aslında...1,4 de lpg nasıl olur acaba.motor hacmi düşükya rampalarda hız kesebilir gibi me geliyor.

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #20 : 18 Mayıs 2007, 10:24:27 »
torku düşük ama vites oranları çok kısa 16v nin , o yüzden bir olumsuzluk yaratmıyor, tabi 26ps büyük bi fark var  ;),  emme manifoldu plastik değil ucuza lpg uygulanabilir ama eski sistem oluyor heralde onlar iyi olmaz.

Çevrimdışı UuR

  • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #21 : 18 Mayıs 2007, 11:20:48 »
peki o kısa şanzımanın 1,6 ya olma ihtimali var mıdır acaba. :)
eski lpg lerde performans baya düşüyor.gerek yok hiç.sıralı en güzeli. :)

Çevrimdışı Erhan

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 2156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Baska
« Yanıtla #22 : 18 Mayıs 2007, 15:01:30 »
olur tabi 1.6 ya ama bir faydası göremezsin çünkü torkla yürüyor 1.6 lar , yüksek devir çeviren bir makinaya dönüştürürsen kısa işine çok yarar ;)

Çevrimdışı UuR

  • İleti: 156
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polo Baska
« Yanıtla #23 : 18 Mayıs 2007, 15:50:43 »
en iisi baştan gidip 1,4 almakmış :)

Çevrimdışı trafocu

  • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Ynt: polo baska
« Yanıtla #24 : 23 Mayıs 2007, 18:10:40 »
Evet bir başka polo kullanmak. 2007  goal aldım. aldığımın ertesi günü keşke  TDI alsaydım diye hayıflandım.