Gönderen Konu: MK2 GT SYNCRO  (Okunma sayısı 9066 defa)

Çevrimdışı GolfGti16VMk1

  • İleti: 2868
  • Volkswagen Motorsport
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #14 : 31 Ocak 2010, 23:28:03 »
Maşallah çok güzel araç her türlü proje için bulunamayacak kadar da temiz . Hayırlı uğurlu olsun .
Volkswagen Motorsport

Logged

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #15 : 31 Ocak 2010, 23:44:34 »
bişey merak ediyorum, mk2 syncro lar sürekli mi dört çeker, yoksa ön/arka şeklinde ayrı ayarlanabiliyor mu?

Çevrimdışı burak.akın

  • İleti: 1228
  • GOLF 1 GLD
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #16 : 01 Şubat 2010, 01:33:58 »
bişey merak ediyorum, mk2 syncro lar sürekli mi dört çeker, yoksa ön/arka şeklinde ayrı ayarlanabiliyor mu?

benimde merak ettiğim birşey bu ama sürekli diye duymuştum...

Çevrimdışı car wolf

  • İleti: 2812
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #17 : 01 Şubat 2010, 10:11:12 »
vw de genelde sürekli dir audi nin quattro sistemi gibi değil ama önü arkayı ayıra bilirsiniz yaptımı oluyor T3 syncro ya yaptı bizim usta
My Cars Audi & Vw Germany Style

Çevrimdışı GTSYNCRO

  • İleti: 11
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #18 : 03 Şubat 2010, 12:52:38 »
Syncro sürekli dört çeker. Ancak ABS devreye girdiğinde önle arkayı ayırabilen bir vakum tahrikli sistemi var.( Arka diferansiyele entegre)
Dolayısıyla çok basit bir düğme ile ön ve arkayı ayırmak mümkün. Ne varki tüm aks ve şaft donanımı dönmeye devam edeceğinden yakıt tasarrufu sağlamayacaktır. Aracın yol tutuş olarak davranışı önden çekerle birerebir aynı. Ancak kaygan zeminde drift bile yapabiliyor. Son karlarda bizzat tecrübe ettim. Çok başarılı. Kuru zeminde faydası bence 200 beygir ve üzeri bir motor gücü söz konusu olduğunda görülür.

Çevrimdışı car wolf

  • İleti: 2812
    • Profili Görüntüle
Ynt: MK2 GT SYNCRO
« Yanıtla #19 : 03 Şubat 2010, 12:55:00 »
foto yokmu ?  ???
My Cars Audi & Vw Germany Style