Aracı aldığımda çift far panjuru vardı. Tek farlı panjura ben çevirdim. Ayrıca sağ kapıda kuru çekiçle kötü düzeltilmiş bir ezik vardı ve sağ kapı aynası kırıktı. Aynaları elektrikli olduğu için ayna kabının plastiğini tamir etmek zorunda kaldım. Arabada macun olsun istemediğimden uzun arayışlar sonucunda Ankaradan getirttiğim çok temiz çıkma sağ kapıyı boyatıp taktım. Sağ arka dodik plastiğinin altında ufak çürük vardı tamiri yapıldı. Sonuçta aracın sağ tarafı komple boyandı. Aslında komple söküp boyatmayı aklımdan geçirmedim değil. Ancak kaporta ve boyanın genel durumunu göz önünde bulundurunca gereksiz olduğuna karar verdim. Bir de GL tampon maceram varki sormayın. Hemen bir çift sıfır GL tampon aldım. İtalyan yan sanayiğmiş. Boyacımda altları boyaya hazırlanırken acı gerçekle yüzleştim. Tamponların yüzey kalitesi rezalet. Neyse yinede fazla macun kullanmadan elden geldiği kadar en sağlıklı şekilde boya atıldı. Tamponları arabaya takınca kafayı yedim. Bu ne biçim kalıp böyle!!? Gözlerime inanamadım. Tofaş yansanayi Tampon bile bu kadar kötü olamazdı. Neyse Tamponları başka bir abiye "hediye " ettim. O da canım CL tamponlarını bana verdi
. Ama sıfır GL tamponlara bir sevindi ki sormayın.
Klima beni ayrıca çok uğraştırdı ve klima sistemini galiba bu yaz daha kapsamlı bir şekilde ele almam gerekecek.
Bir diğer karın ağrısıda Golf'ün ABS sistemi. ABS değilde ASD mübarek. ABS li Golf 2 kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum! Mk 2 nin ABS sistemi gerçekten de bu kadar hassasmı?
Tabi diğer rutin bakımları saymaya gerek yok. Syncroyu daha alır almaz sıfır hidrolik direksiyon pompası ve dört lastik acilen yapılması gereken ilk masraflarım oldu. Sıfır lastiklerin ikisi gecen gün yarıldı. Var bi talihsizlik. Geriye dönüp bakınca Syncro beni epey bi uğraştırdı . Ama sürüş dinamiği ve mükemmel oturaklı uzun yol konforu tüm masraf ve sıkıntıları unutturmaya yetti
Selamlar