İlkerin arabada sorun yok aslında.. Sorunun temelei her otomobil sahibinin başında olan tamirci sıkıntısı.. Küçük bir problem için bakıma gidersin arkasından başka bir sorun oluşmaya başlar bunu son yıllarda çok fazla yaşamaya başladık..
İlkerde her arabasını seven gibi elinden geldiğince düzgün bir şekilde olmasını istiyor ama maddi veya manevi etkenler yüzünden sorunlar çıkıyor.. Burda ilkerin elindeki aracın tek suçu türkiyede binlerce aracın başındaki sorun ile aynı TR şartlarında yaşamak ..
Elinizde sıfır araçta olsa aynı dertler yaşanıyor.. Şahsen aynı KM yol yaptığımız bir Reno yada tofaşla kendi aracımı kıyasladığımda bizim araçların masrafı inanın çok çok daha az... Bide LPG derdi var. Önüne gelen LPG takıyor buda araçları iyice sorunlu hale getirmeye başladı ama yakıt fiyatları için insanlar yönelmek zorunda ama LPG kullanıpta ekonami yaptık sanan çoğu araç sahibi bence tr şartlarında dahada zarar yapıyor...
kaportadan sonra sökücem abi LPG yi, tamam benzinden ucuz vs ama, şehir içi kullanım bence benzinle aynı, ve zırt pırt ayar kaçırıyor. neden lpg ile benzin şehir içinde aynı dersen, aracımızdaki gaz beyni denen malzeme de araç devirdaim suyuyla ısınmakta. e biz de arabayı çalıştırıp gidiceğimiz devirdaim ısınana kadar biz şehir içinde istedğimz yere varıyoruz. bu da gaz için dezavantaj, tam yakılamadan atılıyor egzozdan. ne anladım ben o işten ? tamam uzun yolda faydalı ama, vazcaydım ben ya bu işten...
zaten araba haftaya giriyor kaportaya, yapılcak her yeri.. ne satıcam bu saatten sonra?