Gönderen Konu: vw golf 3 turbo uygulaması  (Okunma sayısı 16914 defa)

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #14 : 02 Şubat 2010, 20:10:39 »
Manifold yaptırarak 1.8t turbosu kullanırsın, az basınç, conta ile sıkıştırma düşürerek tatmin olabilirsin. Ama çıkabilecek masraflara, uğraşa değer mi?

Osman elimde 180hp A4 1.8t ve 110 dizel turbosu ve manifoldu var. satılmazsa takacam parçaları.. sana soracağım şey şu..
bizim makinalar standart pistonla conta kullanarak kaç bara kadar kaldırır? kollları koparmadan ;D
usta tık demeden 0.5 bar kaldırır saat gibi çalışır 30-40hp arası alırsın diyor. bilgin var mı?


Logged

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #15 : 02 Şubat 2010, 20:18:08 »
0.8'e kadar tık demez diyorum, sadece contayı biraz kalınlaştırman gerekebilir. şehir içi kullanımda fazlasıyla yeterli olur  ;)

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #16 : 02 Şubat 2010, 20:19:46 »
Bar hesabıda garip, her turbonun bastığı aynı bar aynı hesap olmuyor. Ama conta ile sıkıştırma düşürerek 200 210 hp civarı sorunsuz binen çok. Genelde supercharger ile yapıyorlar bunu ama farketmez pek. Dediğin turbolar erken dolar ama, çabuk bitebilir üst devirde denemek lazım. :)
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #17 : 02 Şubat 2010, 20:22:13 »
Bar hesabıda garip, her turbonun bastığı aynı bar aynı hesap olmuyor. Ama conta ile sıkıştırma düşürerek 200 210 hp civarı sorunsuz binen çok. Genelde supercharger ile yapıyorlar bunu ama farketmez pek. Dediğin turbolar erken dolar ama, çabuk bitebilir üst devirde denemek lazım. :)

ufak bişey lazım zaten şehir içinde kullanacaksa, t3/t4  gibi :) düşünsene GT55R ile 0.8 bastığını stock motora :D

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #18 : 02 Şubat 2010, 20:25:01 »
Ben olsam 4 binlerde dolacak bişey bakardım, tüketimde de makul olur. :D
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #19 : 02 Şubat 2010, 20:49:59 »
ufak bişey lazım zaten şehir içinde kullanacaksa, t3/t4  gibi :) düşünsene GT55R ile 0.8 bastığını stock motora :D

o zaman turboyu büyük tutup basıncı düşük kullanmak daha mantıklı..araç sadece hafta sonu kullanılıyor dolayısıyla küçük olması bana pek tat vermeyebilir.
peki yağlama nasıl olacak. standart yağlama mekanizması yeterli olur mu?

Çevrimdışı mecamir

  • İleti: 1052
  • Doğuştan VW'ci...
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #20 : 02 Şubat 2010, 21:00:51 »
sen bilirsin ama önden çekişli arabada şehir içi kullanım için büyük turboya karşıyım, 1-2-3 sürekli sararsın tat alamazsın bence. ne çok büyük ne çok küçük bişey olmalı, Osman'ın dediği gibi 3500-4000 civarı dolsun yeter, eco mode'da 3500 devrin altında kullanırsın :) yağlama olayı da eğer sistem sağlıklı çalışıyorsa yeterli olur sanırım, yine de ustaya danışıp da işe girişmek lazım tabi :) Osman da ben de ne söylesek atladığımız ya da yanlış bildiğimiz bişeyler olabilir   ;) tek bildiğim turbo'yu takarsan kopuk bir makine olacağı  :D

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #21 : 02 Şubat 2010, 21:08:34 »
bi laf vardır 40 ından sonra azanı teneşir paklar derler. benimkide 30 undan sonra azanı sanayi paklar olmasında:))

ben bi ciddi olarak bi dolanayım bakalım. bakarsınız yapılmış halde bi makina çıkartırım karşınıza.bilgiler için teşekkür ettim arkadaşlar.

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #22 : 03 Şubat 2010, 01:14:15 »
arkadaşlar olmucak  duaya amin  diyozzz    kardeş araban  çok temizse   satmak da istemiyosan 
o  1.8 cc lik motorunu ordan  kaldır at  okadar  turboya  masraf edecene  git  sıfır turbolu   bir motor  al  yada iyi  araştır  bulabilirsen  hasarlı  araclardan çıkma  bul   buda çewre  işi  cewren genişse   bulursun....
ikinçi   bir  olay  o kadar  masraf edecene   arkadaşların dedigi  gibi   bir  mk3 gti  al  en dogrusu  bu.....
bende  senin gibi   golf 3  1.8 im  wardı   wr6 motor getirecektim  dışardan  ama  astarı  pahallı  çıktı  sen sen ol   
herzaman  arabada ne  warsaa  onu  bozmaaa  yada dedigim  gibi  secim  senin   

                                    herkeze  iyi  frumlar 

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #23 : 04 Şubat 2010, 11:03:51 »
arkadaşlar olmucak  duaya amin  diyozzz    kardeş araban  çok temizse   satmak da istemiyosan 
o  1.8 cc lik motorunu ordan  kaldır at  okadar  turboya  masraf edecene  git  sıfır turbolu   bir motor  al  yada iyi  araştır  bulabilirsen  hasarlı  araclardan çıkma  bul   buda çewre  işi  cewren genişse   bulursun....
ikinçi   bir  olay  o kadar  masraf edecene   arkadaşların dedigi  gibi   bir  mk3 gti  al  en dogrusu  bu.....
bende  senin gibi   golf 3  1.8 im  wardı   wr6 motor getirecektim  dışardan  ama  astarı  pahallı  çıktı  sen sen ol   
herzaman  arabada ne  warsaa  onu  bozmaaa  yada dedigim  gibi  secim  senin   

                                    herkeze  iyi  frumlar 

Dediklerine sonuna kadar katılıyorum  ama 1.8 için. Son yazılanlar MK3 gti için düşünülen uygulama >:D

Çevrimdışı G.T.I

  • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #24 : 04 Şubat 2010, 11:05:00 »
Ha bu arada 2.8 vr6 motoru var elektrik tesisatsız ve beyinsiz 6000tl.

Çevrimdışı G60

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3743
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
  • Şehir: Ankara
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #25 : 04 Şubat 2010, 14:40:47 »
Daha ucuza 1.8t alırım. :D
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı ADEMÜÇÜNCÜ

  • İleti: 687
  • T4
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #26 : 07 Şubat 2010, 16:42:08 »
Aracınız elektronik enjeksiyonluysa çok masraflı olacaktır. Normal de o araç için bir turbo kiti yoktur. 1.8 T motorun emme ,egzos manifoltları uyarsa, bunun yanında bir turbo salyangozu,kartere açılan bir delikten turboya bağlantı yapılacaktır,ve dediğim gibi araç enjeksiyonluysa, yeni chip yazılımı gerekecek, bununla birlikte benzin pompanız değişecek ve bu masraf en az 5.000 TL'yi bulacak. Turbo basıncı da düşük tutulacağı için maksimum 10 hp alacaksınız.

Bunun yerine egzantrik millerinizi işletip, araç enjeksiyonluysa chip uygulamasıi komple egzos sistemiyle 18-23 hp arası güç alabilirsiniz.

Egzantrik mili 1000 TL yi bulur.

Çevrimdışı infinity3455

  • İleti: 580
    • Profili Görüntüle
Ynt: vw golf 3 turbo uygulaması
« Yanıtla #27 : 20 Şubat 2010, 01:05:09 »
gerek  olmayacak   masraflarrrr