merhaba arkadaşlar, aracım polo 6n 1.6 8v aee motor 2000 model hb...
distribütör milinde az boşluk vardı, iyi kötü idare ediyordum, çok da güzel aracım çalışıyordu, az titreme yapıyordu kalkışta ....
300 tl ye magnetti marelli marka orjinalini maslak adt oto dan cumartesi aldık, ustama taktırdım, rölanti hopladı zıpladı, kelebek temizliği yaptık, ardından adaptasyon, ardından buji ve buji kabloları yenilendi, bilgisayardan tekrar ayarlar, en sonunda rölanti iyileşti, yani hoplama zıplama 5 dk sonra falan bir kere kendi kendine olur hale geldi...
şimdi yolda test ettim, araba çekişten düşmüş, gitmiyor, zorlanıyor, silkeliyor, gazı bırakıp tekrar asılınca silkeleme oluyor....
distribütör miline burç yaptırmak istemedim, daha önce yapılmıştı, sorunu kökten çözmek istedim ve şimdi bir sorunum var ...
ustam kelebektendir diyor, onu değiştirmek istiyor, biraz bekle pislensin eski halini alsın belki düzelir dedi hatta, hararet müşürü değişenleri okudum forumda, acaba onu da mı değişsem? distribütörü değişene kadar aracın gidişi iyiydi, şimdi gitmez oldu
adt oto da kelebek de varmış 320 tl olur dediler, ne diyorsunuz kelebeği de değişeyim mi? araç 115.000 km de şu an, bu arada bobin de değişmişti 2-3 ay önce ...hararet müşürü heralde 5 sene olmuştur değişmeyeli, termostat değişimi sırasında belki yetkili servis değişmiştir, tam emin değilimdir, o bölgeyi komple değiştik demişlerdi
bu arada arabada brc24 sıralı lpg de var, ona ayar yaptırmak gerekir mi? hem benzin hem lpg de sorun var