sadece egzantrik olarak düşünürsek haklısın cenk.
golf için amerikada uygun fiyata egz ler mevcut.dolar euro farkınında etkısı var.
ama 106 nın sadece chip ile aldığı gücü elde etmek için golfe ne kadar harcamak lazım.
sadece egzantrık degıl hersey abi...ne gelıyorsa aklına pıstondan vıraj demırıne rollcageden fren balatasına ne gelıyorsa aklına..
mk1 chıp yapamassın zaten...106 gtı chıp tunıngeden %6-8 arası guc alır...9-10 hp cıvarı yapar..
mk1 golf de 5e gaz kelebegı ve ısıınma regulatoru takarsın 10-12 hp arası alırısın ınan chıp tunıngden daha ucuzdur..
abı mk 1 makınasından 8v atmosferık olarak 250-260 hp cıkartıyorsun...16v olarak atmosferık 300-310hp cıkaratabılıyorsun...bana gostersenıze abı kac tane 106 veya 306 makınasından atmosferık o guclerı alan var...306 kıtcar var oda 250 bg
abı saka bır yana vw makınalarıyla cok ugrasılıyor aftermarket olsun race olsun cok yarısan ve ugrasan var...o yuzden parca bol ve ucuz...
106 gtı ıyı bır makına lafım yok ama mk1 gunumuzun sartlarında bıle bas eder..yeterkı degerını bılen ınsanların elınde olsun...
ben mk1 ım hıc bahsetmıyım o cunku full race
ama mk2 var abı bizde k-jetronıc sadece abf k-jetronk koyduk.bızım dynoda 121 hp cıkardı sorunları var fırsat bulup ılgılenemedık...ama standart her 306 gtı gelsın deneyebılırız...sorunlu halıyle cok deneyen oldu..
k.i.b abi gorusmek dılegıyle...