91 model turbo dizel mk II aracımı her 10 binde yag değişmine götürdüm bütün filtreler ile beraber 2 yıl boyunca 1 . 3. 5. 7. 9. bütün bakımlarda 1 yıl botunca bor power nano yu kullandım
bana kendi ustam eniştem tavsiye etmişti çok inandırıcı gelmedi anlattıgında bunun üstüne birde televizyonda çıkan kır saçlı kır bıyıklı bir amca var profosyonel şöför sanırım onun eğitici reklamı vardı bununla ilgili dikkatimi çekti ilk yag bakımında koydum kış oldugu için sabahları dizeli bilenler bilir tin sesi ortadan kalktı yakıtta çok bişey farketdimi anlamdım çünkü ölçmedim fakat hararet ve çekişte faydasını gördüm
borunen büyük etkiside sanırım bu; yeni yag değişiminde 20 dk kutusunu salllamak; ilave etmeden 20 dk motoru çalıştırmak ilave ettikten sonra 20 km gitmek yada tekrar 20 dk motoru çalıştırmak zaten kazandırdıgı yakıtı götürmüştür diye düşünüyorum ancak bor piston ve yatakların etrafını ve yüzeyini mikromilim bir tabaka ile sardıgı ve motorun kendi yagı ile reaksiyona girmediği için pistonların sürtünmeden kaynaklanan deformasyonu metal korozyonu ve içerde yakıtın kurum yapmasını engelliyor amaç bu böylelikle diğer negatif değişkenler azalıyor
palavra değil diye düşünüyorum özellikle eski nesil araçlarda kullanılmasını tavsiye ederim saygılarımla