Öncelikle hoşgeldin arkadaşım.Bence motoru hiç kurcalatma.Mazotu eurodiesel olarak kullanırsan ve yağı da Castrol 10/40 kullanırsan daha fazla verim alırsın.Hiç ekstra bişeylere girmemeni tavsiye ederim.
bu konuda genel bir yanilma var..
bakin eger araciniz kirsal motorin yakacak sekilde dizayn edildiyse kirsal motorinden sasmayin..
euro ile normal yani kirsal motorin arasinda cok ciddi miktarda kukurt orani farki var..
ve bu iki mazotun incelikleri cok farkli..
euro kullanmasi gereken yeni nesil araclar kuskusuz euro kullanmalidir, kirsal kullanirlarsa bir sure sonra onlara acacagi masraf az olmayacaktir..
bunun gibi eski nesil diesellerde kesinlikle ve kesinlikle normal yani kirsal motorin kullanmalidir..
euro eski nesil araclarin mazot pompalarina ve enjektorlerine zarar verir..
hem inceliginin fazla olmasi hemde daha yagsiz olmasi eski neil pompalara ve enjektorlere zarar verir..
insanlar eski nesillere euro alinca iyi gidiyor diyor, evet dogru iyi gidiyor cunki arac mazotun inceliginden oturu daha fazla mazot yakiyor buda cekise etki ediyor ama bu cok tehlikeli..
mazot pompasi elemanlarini tahrip eder bu incelikte mazot..
siz siz olun aracinizda kullanilmasi gereken mazot ne ise onu kullanin..
buarada bu bilgiler kulaktan dolma degildir..
bizzat babam diesel motor ustasidir..
bende dieselin icinde buyudum..
aracinizin performansina gelince ucuz ve etkisi hissedilecek basit modifiye bencede intercooler olacaktir..
hem intercoolerin zerre zarari olmaz motorunuza..
gonul rahatligiyla takabilirsiniz..
yok bana yetmez bu fark dersenizde turbonuzun basinc ayari ile oynayabilirsiniz..
daha fazla bastirabilirsiniz turbonuza ama tavsiye etmem..
bastirdiginiz her fazla miktar motor omrunuzden gidecektir..