Gönderen Konu: Sabah Sabah  (Okunma sayısı 9690 defa)

Çevrimdışı nefret35

  • İleti: 480
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #14 : 05 Mart 2010, 22:17:27 »
o kadar frenden sonra ışıkda durduğun için cok ısınmış olan balatalar soguyamamışlardır büyük ihtimal tüte tüte durmuşsundur zaten balatalar aşırı ısıdan sertleşmiş özelligini kaybetmiş olabilir

Logged

Çevrimdışı ÜRENCİK

  • İleti: 1104
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #15 : 05 Mart 2010, 23:43:12 »
Hondacı plakayı okumuş ya yanan balata olsun.. :saygılar bu arada 230'u görüyor gerçekten..
VOLKSWAGEN'e tercih edilebilecek tek otomobil yine bir VOLKSWAGEN'dir.

Çevrimdışı burukoglu

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #16 : 06 Mart 2010, 20:32:08 »
Arkadaşlar bendeki 4. viteste redline giderken 200 ü geçiyor zaten,

Ayrıca arkadaşında dediği gibi balataların yanmasının asıl sebebi o sert frenden sonra durmuş olması,

Bu arada arkadaki balatalar sağlammış ama öndekiler için aynısını söylemek mümkün değil ki zaten ışıklarda durduğumda balatalardan çıkan dumanı görmeznizi isterdim.

Ön balataları MTK marka ile değiştirdim balata + işçilik 50 lira verdim. Önceki balataların markası KALE imiş kesinlikle tavsiye edilen bi marka değil. MTK'yı da deniyorum bakalım....


Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #17 : 06 Mart 2010, 20:37:42 »
senin motor 1.6 16v 105 hp mi?  4te 200 yapıyorsa nasıl bir makina öyle. Yürüyün bakiyim Harbi efsane araçlarınız 0-100 10.4sn ve son hız 230 a ulaşabiliyor varmı böyle atmosferik 1.6. En iyi motor honda da diyor lar serçe gibi kasada ancak golfün değerlerini yakalıyor
« Son Düzenleme: 06 Mart 2010, 20:39:47 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı golf_4

  • İleti: 476
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Audi A3 S-LİNE
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #18 : 07 Mart 2010, 13:16:42 »
bende 220 gördüm geçen hafta memlekete giderken..ama benzinde gazda 180 i geçmiyor
Vorsprung Durch Technik

Çevrimdışı burukoglu

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #19 : 08 Mart 2010, 00:37:07 »
Arkadaşlar şimdi yoldan geldim, yaklaşık 800 km lik bi yol ve otobanda dizel bi focus denk geldi, aslında inkar etmiyim ilk önceleri biraz zorladı (yokuş çıkarken) sonrasında arabayı baya zorladım ve nitekim bi yokuşu inerken 245'i gördüm (fotosunu çekecektim ama malum ''yemedi'') ve geçtim, yalnız hakkını yemiyim focuscu da iyi gidiyodu. :D :D :D :D :D :D
« Son Düzenleme: 08 Mart 2010, 00:37:31 Gönderen: burukoglu »

Çevrimdışı burukoglu

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #20 : 08 Mart 2010, 00:38:41 »
senin motor 1.6 16v 105 hp mi?  4te 200 yapıyorsa nasıl bir makina öyle. Yürüyün bakiyim Harbi efsane araçlarınız 0-100 10.4sn ve son hız 230 a ulaşabiliyor varmı böyle atmosferik 1.6. En iyi motor honda da diyor lar serçe gibi kasada ancak golfün değerlerini yakalıyor

1.6 16v 105 hp doğrudur...

Çevrimdışı al_pacino

  • İleti: 559
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #21 : 08 Mart 2010, 09:10:42 »
1.6 16v 105 hp doğrudur...

hay masallah be. araba dediğin golf'dur. Ama benim anlamadığım birşey var. Arkadaslar mk4 leriyle 4000 devirde 120 gidiyor demişler.Sizin arac da oylemı oyleyse 240 vurdugunuzda 8000 deviri bulmusmuydu aracınız?

Çevrimdışı burukoglu

  • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Ynt: Sabah Sabah
« Yanıtla #22 : 08 Mart 2010, 14:09:24 »
Bunu daha önce de tartışmıştık, anladığım araçlar arasında farklılıklar var, bendeki 5. vites 2500 devirde 100 le, 3000 devirde 120'yle giderken bazı arkadaşların aracı 3000 devirde 100'ü görüyor bu sanırım motor farklı olduğundan kaynaklanıyor, motor biraz daha güçlü olduğu için sanırım şanzımanı farklı tutmuşlar..