şasesi aynı olan bir arabanın yol tutusu nasıl değişiyor kullanılan malzeme ve herşey aynı çünkü bu arabalar ihraç ediliyor eger yine fabrika içinde türkiyeye satılacak avrupaya satılacak diye ayrılıyorsa siz haklısınız yol tutusu konusunda. diger mevzuya gelince vw benim için bir alıskanlık 4 ay araba aradım ama içimin sinerek bindiğim tek araba vw dersen ki doğuş söyle böyle yapıyor onların ticari ahlakı bir gün bir yerden çıkar elbet. benim içi mevzu araba ise imkanlarım dahilinde her zaman vw derim
Hb arabanın aynı ölcülerdeki sedan versiyonundan daha iyi yol tutması fiziken normal bi durum cünki karoser uzadıkca aracın agırlık merkezi degisir bunla beraber hb de rüzgar aracın dört bir yanından düz bir kütleye basınc uygular ve aracın toparlanmasına yardım eder sedanda ise bagaj cıkıntısı rüzgar akımını bozar ve bu yol tutusu özlelkle yüksek süratte cok etkiler.kompakt sınıfta önce Hb model üzerine yogunlasır firmalar sonra ticari kaygı geregi sedanlastırılır arabalar iste bu noktada gereken özen ve arge yapılmazsa megane,clio gbi sedanı ile hb si arasnda byk farklar olusur.Firma gerekli özeni göstermisse yine fark vardır ama herkes farkedemez bmw 3 compact-3sedan,golf-jetta,focus hb-sedan gbi... Ayrıca türkiyede üretilen renault lar Tr yollarına uyum adı altında 3 cm yüksektir normalden herhangi bir plazadan blgi alınabilir.
Vw kullarken sizden daha fazla keyif aldıgıma emin olabilirsiniz önce yazdklarmdada belirttim okursanız.digerleri daha iyi olsaydı zaten baska bi araba alrdım.ama gidip megana 13.3te cıkıyo demek bence cok daha komik.