Gönderen Konu: K-Jetronic  (Okunma sayısı 15375 defa)

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #14 : 07 Haziran 2007, 23:09:18 »
 vay be konu nerelere gelmıs bu kadar kolaymı bu ebay dan alısverıs yahu paypal bızde yok dıye bılıyorum bunun dısında k jetronıc sıstemle alakalı bence bır seyın yenısını almak olayı cozmek anlamına gelmıyor ayarlar cok onemlı mevcut aracın elektrık sıstemı komprasor degerlerı vs o yuzden bana emekcı iş bilen bir usta lazım topkapıdakı servısı bır kac kısı daha soyledı yarın gıtmeyı dusunuyorum belkı benzın pompasıda olabılır yada gerı donus valfı regulator,fıltre, yardımcı rolantı valfı hersey olabılır.
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Logged

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #15 : 07 Haziran 2007, 23:23:40 »
paypal bizde var diye hatırlıyorum zamanında model arabalar için servo,kumanda ve bir kaç parça getirmiştim...k-jetronik konusunda anlatmak istediğimde senin yazdığındı aynen...eğer sorun pompadaysa 300 ytl civarı diye hatırlıyorum fiyatını umarım değildir...sorun ndr bizde öğrenelim çözümüyle birlikte ben jetroniği söktüm gerçide aklımızda bulunsun...sanırım istop ediyor aracın doğrumudur..

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #16 : 08 Haziran 2007, 01:02:44 »
stop yok  ben ayarlarını yapabılıyorum sorun jıglede olabılır yada gerıdonus regulatoru arabayı stop edınce cok uzun mars bastıgım halde almıyor dagıtıcının terazısını kaldırınca yukarı yanı benzını bol yollayınca calısıyor bırde cok cıg atıyor entresan olan hem benzın gelmıyor calısıncada cok yakıyor
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #17 : 08 Haziran 2007, 01:13:12 »
tahminimce enjektörlerinde işme var en başta yetiştirmiyor onun için...sen valfi yukarı alıp fazla benzin gönderiyorsun ama enjektörler anca gerekli yakıtı yolluyabiliyor odaya işemeden dolayı...yeni makine içinse bu sorun ihtimal kuvetleniyor bence sürekli yatmış bi araç çünkü...fazla yakmada yine işemeden olur biliyorsun tabi thmin bu sadece...topkapıdaki yeri bu jetroniklerle kafayı cidden bozmuş bi abimiz sölemişti eminim orda çözerler...abimiz dediğime bakma porchelerle m3lerle felan dolaşan bir usta bu konulara kafası çok ciddi anlamda basıyor...topkapıdaki yerle ilgili izlenimlerinide aktarırsan iyi olur bende jetroniğe dönmeyi düşünüyorum olmazsa bizede yol gözüksün...karb.le doğana biner gibi bir şey oluyor...

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #18 : 08 Haziran 2007, 21:16:13 »
bu gun topkapıya baktım senın usta tasınmıs ben benım daha onceden bıldıgım hasanpasadakı bosch servısıne goturdum ahmet memıkoğlu adında  gercekten ıyı bır usta var orda cıhaza bagladı araba enjektor orınglerınden hava alıyormus bu sebepten yakıt sarfıyatı fazla oluyomus calısmamasına  gelınce benzın pompasının onundekı acumulator dedıklerı yakıt tutucu yada cekvalf benzını gerı kacırıyor pompa gereklı basıncı enjektore yollıyamıyormus degısmesı gereklı enjektorlere gelınce onlar yenıydı sadece bı tanesı ıseme yapıyordu debımetre ıle temızledı 6 bara kadar basınc uyguladı duzeldı weber konusundada cok basarılı bır usta eger ıhtıyac duyarsanız technıc auto&marıne ahmet memıkoğlu 0216 325 63 17
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #19 : 08 Haziran 2007, 21:23:12 »
sevindim sorunun kolayca düzeldiğine piyasadaki en güzel mk1 bnm için aracın...

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #20 : 08 Haziran 2007, 21:40:13 »
 tesekkur ederım  ;) nereye gıtse ılgı odagı oluyor, antalyaya gelıcem tatıle arabayla yakından gorursun belkı .bu arada problemı tam cozmus değilim cunku bu benzın tutucuyu yarın parcacılara soracagım bulma ıhtımalım dusuk yıne cıkma takacagız mecbur
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Çevrimdışı mcsahan

  • Volkswagen Türkiye - 2
  • İleti: 1588
  • onsekiz at, onaltı valvit
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #21 : 08 Haziran 2007, 22:17:43 »
k jetronıc sıstemın ehlı tanıdıgınız usta varmıdır arkadaslar basınc degerlerını olcebılecek arızayı tespıt edebılecek ıstanbulda

atatütk oto sanayi 2.kısım HAKSER OTO Hakan Usta'yı tavsiye ederim. k jetronic le ilgili brifing bile verir. 4-5 adet test cihazları var.

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #22 : 09 Haziran 2007, 00:23:33 »
ben istanbuldayım suan...antalyaya girdiğin gün haberim olur zaten mrk etme:)özellikle hafta sonu merkeze girersen duymama ihtimalim yok istanbulda olsamda...yalnız sabah kalkınca atslerin saclarla yer değiştirmiş olabilir benden bilme sakın :D

Çevrimdışı Suti

  • İleti: 249
  • VW Tech
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #23 : 09 Haziran 2007, 01:11:59 »
atatütk oto sanayi 2.kısım HAKSER OTO Hakan Usta'yı tavsiye ederim. k jetronic le ilgili brifing bile verir. 4-5 adet test cihazları var.

hakan abi iyidir...

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #24 : 10 Haziran 2007, 00:45:18 »
ben istanbuldayım suan...antalyaya girdiğin gün haberim olur zaten mrk etme:)özellikle hafta sonu merkeze girersen duymama ihtimalim yok istanbulda olsamda...yalnız sabah kalkınca atslerin saclarla yer değiştirmiş olabilir benden bilme sakın :D

ben arabada yatarım merak etme arka koltugu yatırınca cok rahat bır otel oluyor
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Çevrimdışı MK2 GTİ

  • İleti: 621
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #25 : 10 Haziran 2007, 00:47:54 »
sorunu bugun tam anlamıyla cozdum pompanın onudekı rekorun ıcınde bır sıpop var butun mesele o yayı yumusadıgından basıncı gerı kacırıyormus
1982 MK1 EG GTİ
1986 MK2 EV GTİ
1983 MK1 DX GTİ 1994 MK3 ABF GTİ MY LİFE GOLF GTİ

Çevrimdışı warlock

  • İleti: 454
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: mk1 GL
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #26 : 27 Haziran 2007, 19:20:58 »
ben istanbuldayım suan...antalyaya girdiğin gün haberim olur zaten mrk etme:)özellikle hafta sonu merkeze girersen duymama ihtimalim yok istanbulda olsamda...yalnız sabah kalkınca atslerin saclarla yer değiştirmiş olabilir benden bilme sakın :D

Sakın ATS leri sen götürme... Hırsızlar yerine jant takmaz çünki. :D

Çevrimdışı escocem

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 3258
  • street racer
    • Profili Görüntüle
Ynt: K-Jetronic
« Yanıtla #27 : 27 Haziran 2007, 20:58:13 »
 ;D