Gönderen Konu: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino  (Okunma sayısı 9426 defa)

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« : 16 Ocak 2010, 02:03:35 »
arkadaşın sıfır fioruno sunu sürdüm biraz az uzun yol yaptım.

deneyimlerini aktarayım:

1) motor gayet sessiz. çalıştığını anlayamadım
2) vitesler şıkır şıkır geçiyor. bendekinde kol kası yaptım
3)arabanın yol tutuşu sıfır. Allah muhafaza uçacak önü sanki
4) araba bir türlü hızlanmıyor anlamadım gitti. bendeki poloda birle çalıştırıyorum hemen ikiye atıyorum sonra 3-4-5 . ama bunda gaz bastıkça beklediğim tepki gelmiyor. belki bu iyi de sayılabilir çünkü bu sayede az yakıyordur
5) benim polo ile 2. viteste çıktığım yokuşu bunda 1le zor çıktım.
6) vites araları çook uzun.. 1 . viteste  araba şehir içinde gidecek sanki..

arkadaşlar bu saydığım olumsuzluklar yeni nesil arabalar için aynı mıdır? yoksa sadece bu tarz arabalar mı böyledir? yani ben gidip sıfır polo alsam böyle olmaz değil mi sonuçta fiorina ticari araç
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2010, 02:04:20 Gönderen: mustklc »
Araba binmek içindir..

Logged

Çevrimdışı cemdermen

  • İleti: 653
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #1 : 17 Ocak 2010, 14:02:24 »
biri ticari, biri husisi...karşılaştırma yapmak için aynı segmentte bir araç bulman gerekli...fiorino özellikleri nedir onlarıda yazmamışsın, yorum yapmakta zor :) herkesin şöförlüğü farklıdır...
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı mustklc

  • İleti: 1623
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #2 : 17 Ocak 2010, 14:21:46 »
fiorino 1.3 motor. dizel. bu konuda çok tecrübem yok. haklısın
Araba binmek içindir..

Çevrimdışı Emregündoğdu

  • İleti: 61
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #3 : 21 Ocak 2010, 16:47:51 »
dizel oldugu icin senın aracının 2 ile cıktıgı bayırı bunun cok rahat cıkması lazım ya motoru  iyi degil yada az yaksın diye gaza gereken tepkıyı wermıyodur benım aracta oyle 1 2 3  te ıstedıgım tepkıyı alabılıyorum ama 5 de hıc basmısım basmamısım motor tınlamıyor

Çevrimdışı murat_2242

  • İleti: 127
  • bir gün herkez pololu olacak..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #4 : 21 Ocak 2010, 19:45:13 »
kasa büyük ve 1.3 dizel 55 hp olduğu için çok normal ayrıca turboda yok.adamı bunalıma sokar o araba.

Çevrimdışı Ali ilker

  • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #5 : 22 Ocak 2010, 17:02:05 »
biri ticari, biri husisi...karşılaştırma yapmak için aynı segmentte bir araç bulman gerekli...fiorino özellikleri nedir onlarıda yazmamışsın, yorum yapmakta zor :) herkesin şöförlüğü farklıdır...

cok doğru. tamamen alakasız olmus  ;)

Çevrimdışı EMRE_61

  • İleti: 234
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #6 : 06 Şubat 2010, 12:18:27 »
kasa büyük ve 1.3 dizel 55 hp olduğu için çok normal ayrıca turboda yok.adamı bunalıma sokar o araba.

1.3 dizel turbo 75 hp fiorino bu arabalarda vitesi iyi değişitrirsen gider.max torku alıp değişecen sonraki devirler zaman kaybı.doblo 1.3 aynı motor hani gitmiyo değil.yüke gelmiyo ama combi olarak gayet iyi azda yakıyo.fiorino ondan daha iyi gider.

Çevrimdışı al_pacino

  • İleti: 559
    • Profili Görüntüle
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #7 : 05 Mart 2010, 20:53:37 »
bizim albeada var aynı multijet motor. Turbo var bu motorlarda, 55 bg değildir. En kotu multijet 70 bg den baslıyor. Kaçışı mukemmel gazı yedimi fena kacıyor ama yedirmek lazım. Kalkışlarda ve düşük devirlerde boguluyordu bizim araba. Özellikle sogukken kalkamıyorsunuz. Bu da dezavantajı diyebilirim. Ama yakıt ve kaçış (kalkış ve düşük devir hariç) konusunda başarılı sayılır. Yol tutus albeada da sıfırdı.

Çevrimdışı 06onur

  • İleti: 3515
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: golf tsi 122ps +LPG
Ynt: 1999 Polo versus 2010 Fiat Fiorino
« Yanıtla #8 : 17 Mart 2010, 22:33:43 »
Polo 1.6 75hp 0-100 11sn test hızı 170km
Fiorino  1.3 Multijet(jet kelimesi turboyu temsil ediyor, 1750devirde turbo devreye girior altında çok cansızdır) 75hp(55KW). 0-100 13-14sn olması lazım Test hızı 155km

Sana yavaş gelmesi doğal. Ama 1750-4000 arası 190nm tork veryor o aralıkta çok canlıdır yokuş aynı viteste senden üstündür.
Ama sende polo var (bende de ).Çekiyorum 3e(içeride maks. üç kişi) gelsin multjetler hepsini yokuşta eziyorum 6000devir 130 kmye ulaşıyorum. Tabi ardıdan stoplar başlıyor açıp boğaz kelebeğini temizliyorum.

Fiorino yu Caddy nin yanına koymam ama kapıma koyarım . Çok kötü araçta değil, sadece yol tutuşları sıkıntılı güvenlik zayıf.
« Son Düzenleme: 17 Mart 2010, 22:37:53 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di