Test plotu değil yaff şans işte şimdi bi ara aracı sıkıştırıp deneyecem okadar su nereye gitti bulmam lazım.. Okadar yol gittim hararet milim oynamadı bianda fırladı kesin biyerden akıttı suyu.. Erdeğe dönünce kontrol ettim eksiltme yok suda ve temizi, en azından bi sorun olsa yağ karıştırırdı 20km yol yaptım su ilavesinden sonra.. Ama hava inanılmaz sıcaktı arabadan bir çıktım sol kolum amele yanığı olmuştu resmen..
VW
Hararet müşürü radyatörde değil lem bizim üst kapak su girişinde. Radyatör üstündeki fan müşürü.. İçinde su azalınca yada kalmayınca o ölçüm yapamıyor fan açmıyor, benim merette fan açmadı zaten hiç son 50km de ama şuarası gerçek susuz ve yağsız gidebilen en nadir motor.. Cuma günü tekrar aynı yolu yapıcam kısmetse.. Bigada sebahattin ustayada bi uğrarım olmassa o VW motorlarında 1 numaralı ustalardan birisi...
vallahi videodan anlayamadım ama su kaynamayı yakın mı haraket mi ediyo anlayamadım...Ama şunu demeliyimki benim mk1 çontayı çatlatmış oda desadüf oldu Üst kapağı açtık kontrol amaçlı subablar için vs..Kapağı bir kaldırdık süpriz çonta yemiş Hiç beklemedim oysaki hararet normaldi,fan zamanında açıyodu yağ-su karışımı yoktu vs...Sadece az su eksiltmesi vardı onuda radyatörden sanıyodum ama oysaki çontadan..Su ekzostan çıkıyomuş..Onun için bende olduğu gibi sendede süpriz olabilir..Çok garip bir motor çontayı yemiş utançından söyleyemedi o şekilde dolaştırdı beni helal olsun diyorum iyi dayanmış ve hiçde zarar verdirmemiş
Ahanda varya gözlerinmi kör.. Sağda yağ müşürünün yanında harare müşürü..
Üst kapak su girişi kordinatları veriyorum disparatörün çapraz arkasında,hidrolik haznesinin çapraz önünde Ortaki borularHararet müşürüde gördüğüm doğruysa ordaki borunun tam tepesinde olabilir
Resimde işaretledim erhan bizim araçlardaki hararet müşürü orda hemen yanındada yağ müşürü.. Bizim GTI lerde o öndekindeki müşür otomatik jiklenin müşürü hararetle alakası yok..