Gönderen Konu: karbüratörlü araca spor hava filtresi takıp nasıl iyi ses alabilirim?  (Okunma sayısı 44794 defa)

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Test plotu değil yaff şans işte şimdi bi ara aracı sıkıştırıp deneyecem okadar su nereye gitti bulmam lazım.. Okadar yol gittim hararet milim oynamadı bianda fırladı kesin biyerden akıttı suyu.. Erdeğe dönünce kontrol ettim eksiltme yok suda ve temizi, en azından bi sorun olsa yağ karıştırırdı 20km yol yaptım su ilavesinden sonra.. Ama hava inanılmaz sıcaktı arabadan bir çıktım sol kolum amele yanığı olmuştu resmen..
Belki suyu egzostan atıyodur yani çontan gidik olabilir..Şunu merak ettim araban normal sıcaklığına geldiğin zaman su kapağın havasını alıpta yine açtığında suda haraketlenmeler var mı?(taşma gibi)

Logged

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Normal sıcaklıktaki olayı bu..

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
erşan abi benim arabada da yağ yokmuş sürekli yüksek devirde dııt dıııtt diye ötüyodu öyle yaklaşık bir 20 km rampa çıktım  ;D inerken attım boşa öyle indim. vw yapıyor be abi yaa...  :D :D
senin su olayına gelince sıcak hava olduğundan radyatörde üstte bile patlak olsa buharlaşıp gider abim. bide demişsin ya hararet oynamadı. hararet sudan alırsa sıcaklığı su olmadığı için hararet göstermez araba. aynı şey bana da oldu benim hararet müşürü radyatörün altında su bitince hararet sıfır görünüyo. motor sıcaklığından alnlaşılıyo anlaşılıyo abi içerisi ısınında bu işte bir sıkıtı var diyon direk olarak :D hararet ibresi ibnelik yapıyo su olmayınca :D :D :D

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
 Hararet müşürü radyatörde değil lem bizim üst kapak su girişinde. Radyatör üstündeki fan müşürü.. İçinde su azalınca yada kalmayınca o ölçüm yapamıyor fan açmıyor, benim merette fan açmadı zaten hiç son 50km de ama şuarası gerçek susuz ve yağsız gidebilen en nadir motor.. Cuma günü tekrar aynı yolu yapıcam kısmetse.. Bigada sebahattin ustayada bi uğrarım olmassa o VW motorlarında 1 numaralı ustalardan birisi...
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
vallahi videodan anlayamadım ama su kaynamayı yakın mı haraket mi ediyo anlayamadım...Ama şunu demeliyimki benim mk1 çontayı çatlatmış oda desadüf oldu :D Üst kapağı açtık kontrol amaçlı subablar için vs..Kapağı bir kaldırdık süpriz çonta yemiş  :D :D
Hiç beklemedim oysaki hararet normaldi,fan zamanında açıyodu yağ-su karışımı yoktu vs...Sadece az su eksiltmesi vardı onuda radyatörden sanıyodum ama oysaki çontadan..Su ekzostan çıkıyomuş..Onun için bende olduğu gibi sendede süpriz olabilir..Çok garip bir motor çontayı yemiş utançından söyleyemedi o şekilde dolaştırdı beni helal olsun diyorum iyi dayanmış ve hiçde zarar verdirmemiş  :sevgi: :sevgi: :sevgi:

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
 :sevgi: VW  :sevgi:
« Son Düzenleme: 19 Temmuz 2010, 20:56:20 Gönderen: omertek »
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Hararet müşürü radyatörde değil lem bizim üst kapak su girişinde. Radyatör üstündeki fan müşürü.. İçinde su azalınca yada kalmayınca o ölçüm yapamıyor fan açmıyor, benim merette fan açmadı zaten hiç son 50km de ama şuarası gerçek susuz ve yağsız gidebilen en nadir motor.. Cuma günü tekrar aynı yolu yapıcam kısmetse.. Bigada sebahattin ustayada bi uğrarım olmassa o VW motorlarında 1 numaralı ustalardan birisi...
abim benim üst kapak su girişinde öyle bişe yok :( ama su girişinin altında ise bilemiyorum hiç dikkat etmedim. ama bende o üst su giriş borusunda hiçbişe yok diye biliyorum. emin değilim ama :D

« Son Düzenleme: 19 Temmuz 2010, 21:33:35 Gönderen: braveheart53 »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ahanda varya gözlerinmi kör.. Sağda yağ müşürünün yanında harare müşürü..

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
vallahi videodan anlayamadım ama su kaynamayı yakın mı haraket mi ediyo anlayamadım...Ama şunu demeliyimki benim mk1 çontayı çatlatmış oda desadüf oldu :D Üst kapağı açtık kontrol amaçlı subablar için vs..Kapağı bir kaldırdık süpriz çonta yemiş  :D :D
Hiç beklemedim oysaki hararet normaldi,fan zamanında açıyodu yağ-su karışımı yoktu vs...Sadece az su eksiltmesi vardı onuda radyatörden sanıyodum ama oysaki çontadan..Su ekzostan çıkıyomuş..Onun için bende olduğu gibi sendede süpriz olabilir..Çok garip bir motor çontayı yemiş utançından söyleyemedi o şekilde dolaştırdı beni helal olsun diyorum iyi dayanmış ve hiçde zarar verdirmemiş  :sevgi: :sevgi: :sevgi:

 Valla olabilir bi ara açıp bakarım bakalım kaç paralık şey zaten..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ahanda varya gözlerinmi kör.. Sağda yağ müşürünün yanında harare müşürü..


harbiden de körüm o sıkıntı değil de üst kapak su girişinde nerde hararet müşürü var ben gene göremedim ya :D direk demir boru ona bağlı bir plastik boru e hani müşür :) :)

Çevrimdışı mk1gti09

  • İleti: 185
    • Profili Görüntüle
Üst kapak su girişi kordinatları veriyorum  :) disparatörün çapraz arkasında,hidrolik haznesinin çapraz önünde  ;D ;D ;D ;D Ortaki borular
Hararet müşürüde gördüğüm doğruysa ordaki borunun tam tepesinde olabilir
« Son Düzenleme: 20 Temmuz 2010, 15:04:22 Gönderen: mk1gti09 »

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
 Resimde işaretledim erhan bizim araçlardaki hararet müşürü orda hemen yanındada yağ müşürü.. Bizim GTI lerde o öndekindeki müşür otomatik jiklenin müşürü hararetle alakası yok..


« Son Düzenleme: 20 Temmuz 2010, 16:35:24 Gönderen: Mk1GTI »
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Üst kapak su girişi kordinatları veriyorum  :) disparatörün çapraz arkasında,hidrolik haznesinin çapraz önünde  ;D ;D ;D ;D Ortaki borular
Hararet müşürüde gördüğüm doğruysa ordaki borunun tam tepesinde olabilir
Resimde işaretledim erhan bizim araçlardaki hararet müşürü orda hemen yanındada yağ müşürü.. Bizim GTI lerde o öndekindeki müşür otomatik jiklenin müşürü hararetle alakası yok..


yau ben de üst kapağın su çıkışındaki yerde arıyom deseniz motorun yanında :D :D aslında ben biliyodum da baktım siz biliyomusunuz diye sordum  :D :D :D
« Son Düzenleme: 20 Temmuz 2010, 19:18:58 Gönderen: braveheart53 »