Gönderen Konu: sürücü-yakıt ilişkisi  (Okunma sayısı 17730 defa)

Çevrimdışı arda_86xxx

  • İleti: 1167
    • Profili Görüntüle
Ynt: sürücü-yakıt ilişkisi
« Yanıtla #42 : 07 Nisan 2010, 19:21:14 »
VER AYARI GİTSİN BASSS GAZA YAVRUM BAS GAZA :d
Bineceksin Golf'e, çekmeyeceksin ayağını gaz bedalından.
Vereceksin gazı, vereceksin müziği
Yollar benim, yollar Golfümün.
Kim takar yakıtı :D :D

Logged

Çevrimdışı gültekin77

  • İleti: 2392
  • Hayat sürprizlerle dolu...
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2003 BORA TDİ 130 HP OTM.
  • Şehir: Bursa
Ynt: sürücü-yakıt ilişkisi
« Yanıtla #43 : 07 Nisan 2010, 23:28:31 »
Sürücü, Araç: OffLineR, Golf
Karakteristik:  Deli dolu, Hot Hatch
Yakıt Tüketimi: Ayağı gazdan çekmeden ortalama 14-17Lt/100km

14-17 mii? :o
Karakter alışverişte ortaya çıkar.

Çevrimdışı yesilkrt

  • İleti: 1283
  • Boks sporsa, savaş olimpiyattır.
    • Profili Görüntüle
Ynt: sürücü-yakıt ilişkisi
« Yanıtla #44 : 08 Nisan 2010, 02:27:16 »
arkadaşlar aracı boşa atmak tehlikelidir ve yakıt tüketimini azaltmaz arttırır
rampa aşağı araç kendi ivmelenmesi ile giderken gaz pedalına basmazsanız enjektörler yakıt püskürtmez sadece boş hava sıkıştırılır egzozdan atılır
hımm evet işte şimdi daha iyi oturdu :tamamdir
MK-IV- Comfortline

Çevrimdışı maminci

  • İleti: 1145
    • Profili Görüntüle
Ynt: sürücü-yakıt ilişkisi
« Yanıtla #45 : 08 Nisan 2010, 09:42:12 »
ben aracımı türkiyenin en kötü, en virajli (bu şaka değil 100 km de 500 den fazla tam kör viraj var), ve sert tırmanışı olan yollarından birinde kulanıyorum....bilen bilir rize-artvin hattı ....bu sebepten bu ekonomi olayına dikkat etmem gerekiyor ...malum benzin 4 liraya dayandı buda bizim bu araçları gelişi güzel kullanmamıza engel oluyor ...benzin parası umurunuzda değilse başka tabi....
benim diyeceklerim odur ki....
aracın bakımlı olacak başta...
maverick üstadın dediği gibi inişte boşa almanın hiç bir mantığı yok...ayrıca aracın kontrolu konusunda sorun yaşatabilir fren özellikle..benim tavsiyem aracı yüksek vitese(inişe göre güvenli hızı sağlayan vitesi seçin)alın ve gazdan ayağınızı çekerek aracı salın... güvenli hızı frenle ve arada hafif gaz vererek koruyarak sürün ...virajlarda ya freni kullanın yada derin viraj ise bir vites küçülterek dönün...max yakıt tasarrufu sağlayarak ve güvenle inin...
onun dışında aracı devirli sürmek önemli ..devirli derken yüksek devirde değil ..ideal sürüş devrinde tutun (2500 devir civarı gibi) buna göre vites seçimlerinizi yapın ...araç devirden düşünce vitesi küçültmekten kaçmayın ....örneğin 3 ile gidilecek yeri 4 ile gitmeye kalkarsanız araç düşen devrini toplamak için yakıt sarfiyatını arttıracaktır....
araçta luzumsuz yükten ve yakıtı arttıracak aksesuardan kaçının...ince yanaklı geniş lastikler..büyük ölçekli jantlar gibi...
bide acelen yoksa 100 km/saati geçmeyeceksin....
yanlışım varsa düzeltin...
selamlar....
:tamamdir :tamamdir :tamamdir