Burdaki siyah aluminyum ezik büzük boru sıcak kalorifer suyu taşıyan borumuz..Bu bize zaman kaybettirdi ciddi şekilde çünkü eğmeye cesaret edemedik sonucda 10 yıllık bir boru içinin durumunu bilmiyoruz çatlaması yada kırılması halinde neredeyse tamamen sökmemiz gerekecekti..
Çözüm dikkatli bakıldığında üst kapağın hemen yanında bir bağlantı göreceksiniz,fotoda gözükmüyor resim çekmek mümkün değil. Ordaki bağlantı noktasını söküp boru hattını aşağı taşııyabilirsiniz.Ancak yıllardır vida soğuk sıcak gördüğü için çok dikkatli olmak gerekli.Yavaşca sakince..
Bu oem k03 yag dönüş hattumız, k04 daha yukarıda kaldığı için dolayısıyla yetişmedi..Tekrar söylemekte fayda görüyorum..K04 için cupraR dan çıkma su besleme ve dönüşlerini kullanmalı yada tekrar yaptırmalısınız..k03 ün yag beslemesi problemsiz uyuyor..Yag dönüş yoktu elimde muhtemel olsaydı oda olacaktı.
Bu standart 1.8t egzost sistemi turbo back.. 51mm çapında..fikir vermesi ve merak edenler açısından birkaç resim... berbat bi dp
Buda yeni yag dönüş rekorumuz,ortalama iş yoğunluğuna göre rekorcular 2-3 saat içinde teslim edebiliyor.
Buda perfect fitment fmic imiz
ömrümü yedi bugün...Tam anlamı ile oturmadı,nede olsa ebay diyorum.Ama birkaç aluminyum kaynak ve kesme ile oturttuk problem yok..
Buda genel öylesine tampon takılmadan bir resim,tampon demirinin ön yüzünden spiral ile aldık.gayet güzel oturdu..tamponlu derli toplu hali ptesi salı eklerim kısmetse..
Ptesi gaugle ve 70mm turboback krom egzost sistemimiz için çalışmalara devam ediyor olacağız.Bu işlemlerden sonra kasım başı map ve fuel kısmına el atacağım..ondan sonrada hafifden bir R line görünümü planlıyorum
iyi forumlar.