Gönderen Konu: Golf MkIV GTI 1.8T  (Okunma sayısı 400779 defa)

Çevrimdışı OffLineR

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 5767
  • İtinayla, sabırla, keyifle modifiye edeceksin ! :)
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: 2001 Range Rover & 2016 C180
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #574 : 09 Ekim 2010, 23:16:29 »
R line lazım zaten bir tane  :D
Air Ride \ Havalı Süspansiyon ;)

Logged

Çevrimdışı GolfMk1Cabrio

  • İleti: 10392
  • My Life Golf GTI :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #575 : 09 Ekim 2010, 23:22:34 »
Kolay gelsin darısı bizim GTI'ların başına İnşallah  :) Düşünsene bizim Mk1'lere böyle bi proje uyguladığını  :D
ob ein leben nach dem cabrio ist ???

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #576 : 09 Ekim 2010, 23:27:03 »
çok net projeler var 1.8t ile ilgili. mk1 e 1.8t atmak çok daha kolay vr6 swaptan filan... hatta mk2 ye yapan portekizli bir dostum var şuan ms ile yürütecek bugün yarın... hmde k04 lü halde attı mk2 ye

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #577 : 10 Ekim 2010, 02:27:12 »
Eline sağlık alper resimler ve bilgi paylaşımları çok iyi,
maf konusunda bi ara sana bahsetmiştim o açı olayına dikkat et diye.
Yağlama rekorlarında yağ basıncını düşürmek gerekiyordu bazı turbolarda, yağ vermemesi için, sen eski yağ beslemesini kullandık demişsin, redüksiyon falan kullandınızmı turbo girişine?

egzoz boruları k04 için 60lık yeterli değilmi?
bide o arka kısımda deponun çevresinde 6-7 tane büküm var, ben ankarada bikaç tane bükümcü dolaştım yapamayız demişlerdi bükümler çok farklı yönlere ve birbirine çok yakın olduğundan makineye yanaşmaz demişlerdi ama egzoz fabrikalarındaki cihazla yapılabilir diyorlardı(diyen kişiler sadece boru bükme işi yapanlar)
son susturucu direk free flow mu olacak?
bu arada sende katalizöre veda etmişin zamanında, beni muayeneden geçirmediler gidip geri takmak zorunda kalmıştım, eskileri bence atma muayene zamanı takmak gerekebilir, kesip biçme yenilerini.

N75 orjinali mi kullanacaksın?

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #578 : 10 Ekim 2010, 11:58:54 »
Sağol Özgür,
Açı dediğim duruş posizisyonu hesasında bizde düz tdida yan duruyormuş namussuz.Bahsettiğin durum gt serilerinde oluyor yaglama ile ilgili,k04 ile ilgili herhangibir problem yok.Zaten iki motordada yaglama girişleri aynı farklı olan boruların dönme şekilleri.

k04 için 60lık yeterli değil malisef,stock 225lik lerin üzerinde 63mm var.ve stage 2 yazılımdan sonra egzost ve intercooler upgrade i istiyorlar.76 gereksiz büyük oldugu için 2.75 en iyisi.Portekizdeki arkadaşım 2.25 ve 2.5 kullanmış kısıtlayıcı olduğunu söyledi,nitekim Türkiye dekilerde aynı şekilde.
Arka kısım dingilin üstünden geçtiği için inanılmaz büküm var.makina hayatta bükemez onu çok iddalı söylemişler ki düşün 10 tane dirsek kullanılıyor bizim standart araçlarda...
Son susturucu Oem Cupra R kullanacağım.İlerde varex filan alırım belki ama amacim dip k04 upgrade i olmadıgı için en sağlıklıı haliyle kullandığım için freeflow bir son kullanmayacağım.Zaten it gibi gazlayan bir adam değilim o yüzden bu şimdilik yeterli..
Ben katalizörsüz geçtim muayneden 4-5 ay önce  ???


Evet n75 i kesinlikle değiştirmeyi düşünmüyorum.


Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #579 : 10 Ekim 2010, 12:37:00 »
Sağol Özgür,
Açı dediğim duruş posizisyonu hesasında bizde düz tdida yan duruyormuş namussuz.Bahsettiğin durum gt serilerinde oluyor yaglama ile ilgili,k04 ile ilgili herhangibir problem yok.Zaten iki motordada yaglama girişleri aynı farklı olan boruların dönme şekilleri.

k04 için 60lık yeterli değil malisef,stock 225lik lerin üzerinde 63mm var.ve stage 2 yazılımdan sonra egzost ve intercooler upgrade i istiyorlar.76 gereksiz büyük oldugu için 2.75 en iyisi.Portekizdeki arkadaşım 2.25 ve 2.5 kullanmış kısıtlayıcı olduğunu söyledi,nitekim Türkiye dekilerde aynı şekilde.
Arka kısım dingilin üstünden geçtiği için inanılmaz büküm var.makina hayatta bükemez onu çok iddalı söylemişler ki düşün 10 tane dirsek kullanılıyor bizim standart araçlarda...
Son susturucu Oem Cupra R kullanacağım.İlerde varex filan alırım belki ama amacim dip k04 upgrade i olmadıgı için en sağlıklıı haliyle kullandığım için freeflow bir son kullanmayacağım.Zaten it gibi gazlayan bir adam değilim o yüzden bu şimdilik yeterli..
Ben katalizörsüz geçtim muayneden 4-5 ay önce  ???

Evet n75 i kesinlikle değiştirmeyi düşünmüyorum.

Elindeki mafı gözden çıkartmışsan sensörü üstünde sağa sola çevirerek vagcomdan değerine bakıp en iyi değeri gördüğünde vida ile sabitleyebilirsiniz(bizim tdi borada usta öyle yapmıştı, değeri biraz düşüktü rolanti ve yüksek devirde ölçüm yaparak yerini ayarladı ve sabitlemişti)

patent dirsek mi kullanacaklar borunun büküm kısımlarında?
cupra susturucusu uygun bi çözüm bencede, bende de şuan leon topsportun son susturucusu var egzoz sesini en optimal şekilde kıstı ama 51mm girişli. bende önceden orjinal dp ın çıkışından itibaren arka bükümlü noktaya kadar 60lık düz boru vardı, bükümlü kısımı yaptıramadığım için orjin kullanıp sona ucuz free flowlardan takmıştım, ses çok aşırı rahatsız ediciydi ama gidişi inanılmaz değişmişti(topsportunkini takınca sesi tama yakın, performansıda biraz kıstı ama oem kadar kötü değil şuan)(bu arada düz boru ve freeflow ila baya eğlenceli olmuştu :) çevredekileri bırak bazen ben bile korkuyordum patlamadan)

muayene olayında valla en kılına denk geldim sanırım bende spacerlar falanda vardı adamlar çapraz rampaya çıkarıp test ettiler çamurluklara sürtüyomu diye :S bide forge dv takılıydı cai ile birlikte, adam blow off takmışın buna diyip durdu zor ikna ettim ondan da takacaklardı.

N75 konusunda üzerinde N75C takılı bizde ecsnin race valve ini taktım N75H olması lazım, baya fark etti, öncekinde peakten sonra hemen düşüşe geçiyordu boost şimdi daha uzun süreli peak görüyor ve daha stabil boost var.

dvninde kutusundan yeşil sarı mavi yayları çıkmıştı öncelerde sarı yayı takmıştım şimdi maviyi taktım sanki daha iyi gibi gedi bana, eskiden en ufak gaz pedalı tepkisinde bile boşaltıyordu şimdi pedaldan ayağımı tam çektiğimde boşaltıyor
« Son Düzenleme: 10 Ekim 2010, 12:41:55 Gönderen: freeman »

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #580 : 10 Ekim 2010, 12:40:32 »
maf girmiyoki tepesinden olm :D birde yukardan sızıntı olmaması lazım yoksa yanlış değer okur.

Evet pataent dikişsiz krom dirsekler kullanılıyor..Abi deidğin gibi sessiz olsun performansıda toparlasın yeter. horhor nereye kadar binilecek öyle...
ya blow dan onane ,wallahi muayne istasyonundakileri dövenlere hak veriyorum...çapraz rampadan ben geçiriyorum aracımı kim bilir onlar nasıl deniyorlar.Tilt oluyorum tüv e.

H ın olayı daha üst devirde ama daha geç spool time.ben cadde kullanıcısıyım ne kadar erken gelirse okadar iyi benim için.

Bende dv yi yeşille montajladım,ay başı sarı ile değiştireceğim bakalım. ;)

Çevrimdışı freeman

  • İleti: 478
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #581 : 10 Ekim 2010, 12:44:38 »
n75i değiştirince geç erken hertürlü gidişi büyük ölçüde değişti ama :) denem imkanın varsa bence bi dene birinden:) mecitte de olması lazım orda

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #582 : 10 Ekim 2010, 13:16:40 »
map fuel filan bi bitsin,sonra deneriz :)

Çevrimdışı lostys

  • İleti: 4225
  • T-Dawg!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #583 : 10 Ekim 2010, 14:02:36 »
anaaaam konuşulan dile bak  :o :D

Çevrimdışı SNCKTR

  • İleti: 1699
  • Nekmiye Babo Jiv...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #584 : 10 Ekim 2010, 18:49:08 »
kac hp olacak  :)
http://i44.tinypic.com/akescz.gif
       http://golfmk1ciyiz.biz/Smileys/default/tapinin.gif  
http://50.tinypic.com/15f33o.gif

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #585 : 10 Ekim 2010, 19:16:23 »
anaaaam konuşulan dile bak  :o :D

yeni araba olunca böyle oluyor



Alper hocam kolay gelsin
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #586 : 10 Ekim 2010, 20:28:13 »
bu setup il e275hp 330nm ler görmek mümkün,ancak basınc açmayıp doğru bir cf ile 250 hp 300nm alsam benim için fazlasıyla yeteril.

Çevrimdışı GHOST

  • İleti: 869
  • Ömrümü yedin osman...
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf MkIV GTI @ k04-023 upgrade fotolar SYF39
« Yanıtla #587 : 10 Ekim 2010, 20:33:40 »
yeni araba olunca böyle oluyor



Alper hocam kolay gelsin
Yok yau üstüne 2 nesil geldi ne yenisi :)

Teşekkür ettim patron.