Sağol Özgür,
Açı dediğim duruş posizisyonu hesasında bizde düz tdida yan duruyormuş namussuz.Bahsettiğin durum gt serilerinde oluyor yaglama ile ilgili,k04 ile ilgili herhangibir problem yok.Zaten iki motordada yaglama girişleri aynı farklı olan boruların dönme şekilleri.
k04 için 60lık yeterli değil malisef,stock 225lik lerin üzerinde 63mm var.ve stage 2 yazılımdan sonra egzost ve intercooler upgrade i istiyorlar.76 gereksiz büyük oldugu için 2.75 en iyisi.Portekizdeki arkadaşım 2.25 ve 2.5 kullanmış kısıtlayıcı olduğunu söyledi,nitekim Türkiye dekilerde aynı şekilde.
Arka kısım dingilin üstünden geçtiği için inanılmaz büküm var.makina hayatta bükemez onu çok iddalı söylemişler ki düşün 10 tane dirsek kullanılıyor bizim standart araçlarda...
Son susturucu Oem Cupra R kullanacağım.İlerde varex filan alırım belki ama amacim dip k04 upgrade i olmadıgı için en sağlıklıı haliyle kullandığım için freeflow bir son kullanmayacağım.Zaten it gibi gazlayan bir adam değilim o yüzden bu şimdilik yeterli..
Ben katalizörsüz geçtim muayneden 4-5 ay önce
Evet n75 i kesinlikle değiştirmeyi düşünmüyorum.
Elindeki mafı gözden çıkartmışsan sensörü üstünde sağa sola çevirerek vagcomdan değerine bakıp en iyi değeri gördüğünde vida ile sabitleyebilirsiniz(bizim tdi borada usta öyle yapmıştı, değeri biraz düşüktü rolanti ve yüksek devirde ölçüm yaparak yerini ayarladı ve sabitlemişti)
patent dirsek mi kullanacaklar borunun büküm kısımlarında?
cupra susturucusu uygun bi çözüm bencede, bende de şuan leon top
sportun son susturucusu var egzoz sesini en optimal şekilde kıstı ama 51mm girişli. bende önceden orjinal dp ın çıkışından itibaren arka bükümlü noktaya kadar 60lık düz boru vardı, bükümlü kısımı yaptıramadığım için orjin kullanıp sona ucuz free flowlardan takmıştım, ses çok aşırı rahatsız ediciydi ama gidişi inanılmaz değişmişti(top
sportunkini takınca sesi tama yakın, performansıda biraz kıstı ama oem kadar kötü değil şuan)(bu arada düz boru ve freeflow ila baya eğlenceli olmuştu
çevredekileri bırak bazen ben bile korkuyordum patlamadan)
muayene olayında valla en kılına denk geldim sanırım bende spacerlar falanda vardı adamlar çapraz rampaya çıkarıp test ettiler çamurluklara sürtüyomu diye :S bide forge dv takılıydı cai ile birlikte, adam blow off takmışın buna diyip durdu zor ikna ettim ondan da takacaklardı.
N75 konusunda üzerinde N75C takılı bizde ecsnin race valve ini taktım N75H olması lazım, baya fark etti, öncekinde peakten sonra hemen düşüşe geçiyordu boost şimdi daha uzun süreli peak görüyor ve daha stabil boost var.
dvninde kutusundan yeşil sarı mavi yayları çıkmıştı öncelerde sarı yayı takmıştım şimdi maviyi taktım sanki daha iyi gibi gedi bana, eskiden en ufak gaz pedalı tepkisinde bile boşaltıyordu şimdi pedaldan ayağımı tam çektiğimde boşaltıyor