Selamlar arkadaslar öncelikle teşekkür ederim,
Bildiğiniz üzere custom yazılımımız için Remaps da karar kılmıştık yani bilinen ismi ile Ümit Doğan ile yazılımımızı
tamamlayacaktık.1 gündüz ve 1 geceden oluşan zaman aralığımızda iki aracıda ayagı kaldırdık.Me3.8.3 ecularımızın obd ve toolbox
üzerinde yazılamaması bize ekstra beyni sök tak epromu bdm de oku yaz lehimle vs işlerini beraberinde getirdi olayısıyla ciddi
zaman kaybettirdi.Her işlemde ulan alacaktınız bir standalone diyip durdu patron ama ekmek köfte işte
Bir takım ufak tefek problemlerle de karşılaştık lakin ümitin 1.8t motorları üzerindeki hakimiyeti ve tecrübesi ile nokta atış
çözümleri ile yolda kalmadan davar gibi devam ettik
Süreçten biraz bahsetmemiz gerekirse eğer,
stock enjektörlerimizle düzenlenen file ımızı denedik ne kadar zengin fakir oldugunu görmek için, ardından 440cc green top
larımızı taktık.Loglarımızı aldık avans,basınc,afr vb değerlere baktık.Son düzenleme ardından yola çıkacaktık 1 bar cont
şekilde.O sırada aracın barometric sensörünün arızalı oldıugunu fark ettik yani maks basıncımız 10psi da kalıyordu,diğer gti
kardeşimizden ufak bi araklama yaptık taktık yürüdük ( dün gece eve geldiğimde söktüm sensörü sensör plastik aksamın içinde
yapıştığı yerden kurtulmuş ve soketinden çıkmış bu yüzden değer okuyamıyormuş,100 yılın keşiflerinden olan japonumuzda
yapıştırdım taktım 1 bar devam
372TL cepte
)
neyse,
Yola çıktık saat 5-6 arasıydı sanırım ,çig vardı yolda 2 de yokuş çıkarken bi half throttle yaptım sardı diye düşündük ama pekte
emin değildik açıkcası..Neyse yola çıktık half throttle full throttle tüm değerlerimize bakıyorduk devir bandlarında.bir iki kere
gaza oturttuk aracı 3-4 redline sıkıntı yok tüm değerler gayet yerindeydi.Ardından tekrar 3 den 4 e sapladım sonrası malum devir
artıyor biz yavaşlıyoruk
hahahah debriyajımız tamamen kucağımıza geldi..
Son durumumuzda şuan 1 bar cont basınc altında standart n75 ile yürüyen bir makinamın var.Ama debriyajı yok hehe neyseki stage1
baskı balata ve volan siparişimi geçmiştim.
Şu aşamada debriyajdan sonra ufak bir iki düzenlememiz kaldığına inanıyorum.Birde bujilerimi değiştireceğim.Ümit de bu
eksiklerden sonra tekrar bir yada iki düzenleme yapacak.AKlımdaki değer 1.3cont 1.5 peak gibi..N75 ile , eğer
tutabilirse..tutamazsa manuel boost controler ile devam edeceğiz.
Geçtiğimiz gecelerde diğer gti ımızın sahibi Mecit'e de çok teşekkür ederim.Sökme takma işlerinde çok büyük yardımı oldu
gerçekten.
Ümit Doğan'a ve ekibinede vermiş oldukları destek ve çaba için teşekkür ediyorum.Ankara'dan kalkıp bizler için buraya geldi tüm
şartları zorladı sağolsun.Sonuçta para alacak ticaret yapıcak diye geliyor diyenlerde olabilir ama gelmiyorum dese bizler aylar
sonra kasıp gitmek zorunda olacaktık yada belki gidemeyip farklı mutsuz olacağımız altarnatiflere yönlenecektik.Gerçekten
customların Ankarada yapalım demesinin sebeplerinide görmüş olduk.
Custom Garage'ı da unutmuyorum,Gökhan ve Sebahattin ustamızada teşekkürü bir borç bilirim,Dükkanlarını resmen bize bıraktılar.
Genel özel bu şekilde..Çamur olsun min Me7.5 olsun