""""Yok estafurullah kırılmadım tabiî ki neden kırılayım benim anlatmak istediğim olaya düşük hacimli ve eski nesil doğal olarak yeni nesil motorlara nazaran daha verimsiz bir motor olmasından ötürü turbo uygulamasının yeterli performansı veremeyeceği düşüncesinin yanlış olduğunu vurgulamak sadece.""""
canım kardeşim biz bunu demek istemiyoruz sadece maliyetli olduğunu diyoruz. gelelim 0,5 bar olayına şimdi kesinlikle benden tecrübeli olduğun konusunda sıkıntı yok o belli ben önermelerden sen gördüklerinden bahsediyorsun. hani küçük basınçtan bahsediyoruz ya araçlar zaten 2000-4000 arasını atlatınca sıkıntı olmuyor o devirin verdiği güçle devam edebiliyor. gene düşüncem ile söylüyorum öyle dediğin gibi de yığılacağını sanmıyorum çünkü direk ani bir kesilme olmaz bildiğim kadarı ile olsa bile o ana kadar olan hızlanmadan daha yavaş bir şekilde hızlanır. haaa yüksek videste son hız denemesi yaparsan haklısın ama burdaki mk1 max 83 model 200 km süratle gitmek pek fazla keyif vermez sadece daha fazla risk verir. turbo uygulaması hepimizin hayali bu sitedeki gti sahipleri hariç çünkü onlar zaten o keyifi yaşıyolar hepimiz istiyoruz. sadece maliyet canım kardeşim sorunumuz o yoksa +30 hp nin vereceği keyif bambaşka olur.
bu arada 220 turbo coupe konusunda biraz ısrarcı olacam fabrika çıkışı 0,5 bar eğer oynanmışsa bilemiyecem. çünkü ben çok meraklıyım hayatımda binmek istediğim tek araba diyebilirim.
alınmaca güvenmece olmadığına çok sevindim kardeşim bende de olmaz tecrübelerini paylaşırsın biz de kendimize ordan ders çıkarırız
ben de yakında benim makineyi saf oksijenle besliyecem çok merak ediyorum ne olacağını.