Gönderen Konu: standart mk1 i saf oksijen ile beslersek ne kadar performans alabilirz?  (Okunma sayısı 31396 defa)

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
evet arkadaşlar çok merak ettiğim vede sizlerle paylaşmak istediğim bir düşüncem var. bildiğiniz gibi yanma olaylarında en etkili gaz oksijen, ve havanın sadece 5 te biri. biz araclarımıza saf oksijen destekli ve bunu elimizle kontrol edebileceğimiz manuel bir sistem yaparsak araçta yarım nos etkisi yaratır mı? elinde 2-5 lt lik bir oksijen tüpü olan arkadaş varsa bana yollarsa deneyip tüpü geri yollayabilirim kobay olarak benim motoru kullanabiliriz :) .  benim düşündüğüm sistem 2-5lt lik bir oksijen tüpü buna bağlı manuel bir vana karbüratöre tüpten giden bir boru...  vanayı yavaş yavaş açıp motorun tepkisine bakmak... ne gibi sorunlar yaşanabilir? yorumları bekliyorum.... özellikle erşan abininkileri  :)
« Son Düzenleme: 04 Mayıs 2010, 10:40:02 Gönderen: braveheart53 »

Logged

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Yorum yok  :tamamdir :tamamdir
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
hocam millet oksijen tüpüyle demir kesiyor, yakar makar arabayı mazallah, naçizane fikrim tehlikeli ama merak da etmedim değil :D

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
hocam millet oksijen tüpüyle demir kesiyor, yakar makar arabayı mazallah, naçizane fikrim tehlikeli ama merak da etmedim değil :D

 :Dkardeşim güzel diyon da oksijen yakıcı bir gazdır kendi başına hiçbirşeye zarar veremez orda demiri kesen aslında karpittir oksijen sadece karpiti yakıp yüksek sıcaklıklara çıkarıyor. bide beni korkutmamasının sebebi herşey manuel  :tamamdir yoksa bulaşmazdım herşey bir vanaya bakar kapattım mıı susar ;)

Çevrimdışı al_pacino

  • İleti: 559
    • Profili Görüntüle
Ben bu olayı oto konusunda prof bir amcaya sormustum. Dehşet olur, Nos falan hikaye, bunu tak nal toplatırsın millete demişti. Ama ne ugrasacan boyuna tüp doldurmayla ugrasılmaz o işle dediydi.

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
hastahanede ki tüplerden olmaz mı araba boyunda :D güzel bir fikir  :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı ismailtunca81

  • İleti: 994
  • 1903 B.J.K
    • Profili Görüntüle
bana  kalırsa  nacizane  fikrim  olmaz  olmuş  olsaydı  zira  şimdiye  almanyada  yada  japonyada  bununla ilgili  muhakkak bir sistem geliştirirlerdi  çoktan  suyu  çıkmış  basit  bir  uygulama  olurdu  hatta  şimdiye  beyaz  şahinlerin  %70  i  oksijenli  lpg  li ve  hızlı  olurdu  :tamamdir
TÜRKİYEMİZ  TEK BİR ÜLKEDİR BÖLÜNEMEZ PARÇALANAMAZ

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
hastahanede ki tüplerden olmaz mı araba boyunda :D güzel bir fikir  :D
abi olur da onu arabaya koyunca biz nereye oturacaz  :D :D :D

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
bana  kalırsa  nacizane  fikrim  olmaz  olmuş  olsaydı  zira  şimdiye  almanyada  yada  japonyada  bununla ilgili  muhakkak bir sistem geliştirirlerdi  çoktan  suyu  çıkmış  basit  bir  uygulama  olurdu  hatta  şimdiye  beyaz  şahinlerin  %70  i  oksijenli  lpg  li ve  hızlı  olurdu  :tamamdir

 :D :D :D haklı olabilirsin :tamamdir ama mantıken silindirlerin içindeki yanma odasına yakıtla karıştırılmak üzere ne kadar çok hava gönderirseniz,ve gönderdiğiniz havanın içerisinde ne kadar saf oksijen varsa  o kadar fazla güç elde edersiniz, ancak mesele bu havayı birinci olarak nasıl gönderdiğiniz, ikinci olarak da gerçekten fazla hava gönderip gönderemediğinizdir :D dediğim gibi normal hava motora alınır takriben sadece 5 te 1 i kullanılır gerisi eksozdan yallaaaa, alınan hava yanmaya saf oksijeninki kadar yardımcı olamaz. :tamamdir ha şunu da belirteyim kesin olur diye bişey demiyorum (ama işe yarayacağına inanıyorum :D ) sadece çok merak ettiğim denemek istediğim bir olay.

Çevrimdışı nizam

  • Volkswagen Türkiye
  • İleti: 9580
  • VW BORA 1.9 TDI 66 kv
    • Profili Görüntüle
abi olur da onu arabaya koyunca biz nereye oturacaz  :D :D :D

aracın üst tarafına tavan boyunda koyarsın olmaz mı ? soranlar ünlü alman denizaltısı U bot dersin :D
Paylaştığın senindir, biriktirdiğin değil

Yunus EMRE


ARABA ARIYOM BİLADER SORUN MU VAR :)

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
sağolasın abim ben almiyim bana 2-5 lt arası yeter de artar :)

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Nitrojen senin istediğin olayı yapıyor işte havadaki oksijen buharlaştırılıp azot sıvılaştırılıyor.. Saf oksijen yollanarak sanırım hava ve benzin karışımı ayarlaması çok iyi hesaplanmalı ama bunu zaten yakıt sistemleri yapıyor.. Nekadar güç isteniyorsa motor ona göre dizayn edilip değişik karburatör yada enjeksiyon sistemleri geliştiriliyor ve bununda bir yeter dediği noktada nitro gibi sıvılaştırılmış oks. azot gibi bileşenler devreye giriyor..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Nitrojen senin istediğin olayı yapıyor işte havadaki oksijen buharlaştırılıp azot sıvılaştırılıyor.. Saf oksijen yollanarak sanırım hava ve benzin karışımı ayarlaması çok iyi hesaplanmalı ama bunu zaten yakıt sistemleri yapıyor.. Nekadar güç isteniyorsa motor ona göre dizayn edilip değişik karburatör yada enjeksiyon sistemleri geliştiriliyor ve bununda bir yeter dediği noktada nitro gibi sıvılaştırılmış oks. azot gibi bileşenler devreye giriyor..
:tamamdir abim haklısın da hiçirzaman % 100 verimle yanma meydana gelmez motorda da aynı şey geçerli bu yanma olayını max değere çekmek amaç.  saf oksiyen yanmayı ok daha fazla hızlandıracak ve tam yanma sağlanacak. bilmiyorum doğru mu yanlış mı ama. denemeye değer diye düşünüyorum. ne dersin olmaz mı acaba abi? çok basit bir örnek oksijen kaynağı. bir hortumdan karpit gazı diğer taraftan oksijen uçta birleşip demir kesiyor. karpit tek başına sadece bir kibrit çöpü kadar alev yapıyor ve is çıkarıyor saf oksijen yanmayı son derece üst düzeye çıkarıp mükemmel bir enerji elde etmesine büyük ölçüde yardımcı oluyor. aynı şeyi motor için düşünürsek benzin yanıyor evet, normalde karpit yanmasının en az 100 katı bir enerji, bu 100 kat enerji bide saf oksijenle yansaaaaa......
offf tadından yenmezz  :D :D :D :D