afr cok yukselir, sanirim hucre icerisinde belirli bolgelerde ani ve asiri isinma soz konusu olabilir..
denemeden bilmek zor gibi..
bu arada yanlis anlasilmasin ama bende hep merak etmistim bu olayin sonucunu, yillardirda aklimda ama ben cesaret edemedim..
olaya sadece oksijenden ziyade yanmayi bir butun olarak almak ve afr yi cok yukseltip araci fakire dusurmeden o2 ile birlikte yeterli yakitida saglamak lazim saniyorum..
bunu karburatorde becerebilmek ?? benim gozum kesmiyor acikcasi
injeksiyonlu bir makine olsa, remap yapilsa sirf bu tepkiyi denemek icin ve o2 ile birlikte afr dengeli olacak sekilde denense olabilir aslinda..
yoksa emise hortumu getirip yolda gazlarken yavas yavas vanayi acmak ve denemek bence riskli..
tamamen gozden cikardiginiz bir motor varsa bilemem..
muhtemelen bahsettigim gibi kismi (sanayide gizli denilen) hararet basgosterir ve bu hararet sizin hararet gostergenize yansimadan supap agizlari, portlari, silindir kapagi ic yuzeyi, piston kenarlari ve segmanlariniz dan biri yada birkaci tahrip olabilir..