Gönderen Konu: standart mk1 i saf oksijen ile beslersek ne kadar performans alabilirz?  (Okunma sayısı 31373 defa)

Çevrimdışı PoloGTI

  • İleti: 1007
  • Ersan
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Vw Polo 6N2
Benimde aklımda hep şöyle bir sivri fikir yatar ::)
klimalı bir araçda hava filitresinin hava girişini klimadan çıkan soğuk havaya bağlarsak Intercooler etkisi yapmazmı :D

:D :D
Vw Polo 6N

Logged

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
:tamamdir :tamamdir :tamamdir
Bildiğiniz balata spreyini hava filitresinden bi miktar sıkın motor aynı tepkiyi veriyor. balata spreyinin maliyeti 5-10 lira oksijen tüpü kadar riskide yok. ;)
pardon da oksijen tüpünün ne gibi bir riski var? merak ettim ;)

Benimde aklımda hep şöyle bir sivri fikir yatar ::)
klimalı bir araçda hava filitresinin hava girişini klimadan çıkan soğuk havaya bağlarsak Intercooler etkisi yapmazmı :D


etki eder tabiki ama ne kadar fark eder orası tartışılır :)

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle
pardon da oksijen tüpünün ne gibi bir riski var? merak ettim ;)
Ankara Ostimde bi patlama olmuştu bilmem hatırlarmısınız  :-\
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle
Allah korusun yan koltukda oksijen tüpü olası bir kazada neler yapar :'(
« Son Düzenleme: 25 Eylül 2011, 21:26:36 Gönderen: kuzeyank »
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle


etki eder tabiki ama ne kadar fark eder orası tartışılır :)

Hava ne kadar soğuksa oksijen o kadar yoğunlaşır.  ;)
« Son Düzenleme: 25 Eylül 2011, 21:24:48 Gönderen: kuzeyank »
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ankara Ostimde bi patlama olmuştu bilmem hatırlarmısınız  :-\
arkadaşım ankara ostimdeki patlama karpit ( sönmemiş kireç) fazla basınçtan patmamış bu patlamadan dolayı oksijen tüpleri de patlayınca saf oksijene mağrus kalan karpit bütün ostimi uçurmuştu. anlayacağın saf oksijenin tek başına hiçbir zararı yoktur oke :tamamdir

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle
oke L_A_Z_O_G_L_U oke  sen haklısın hiçbişey olmaz ama sen bi sor google amcaya "oksijen tüpü patlaması" diye  :tamamdir
« Son Düzenleme: 26 Eylül 2011, 23:31:08 Gönderen: kuzeyank »
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
oksijen sadece yanmaya etki edip yanma olaylarının derecesi ve şiddetini arttırır. tek başına kesinlikle zarar vermesi mümkün değildir. ben bunu savunuyorum. vede bu böyle...

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle
oksijen sadece yanmaya etki edip yanma olaylarının derecesi ve şiddetini arttırır. tek başına kesinlikle zarar vermesi mümkün değildir. ben bunu savunuyorum. vede bu böyle...
araçda yakıt olacak sonuçta.
tamam sen her türlü önlemini aldın, allah muhafaza trafikte herhangi bir kaza anında  şu senin tehlikesiz okj. tüpün karşı tarafın yakıt deposuna bir çarpma anında denk gelirse ne olacak >:( >:( >:(
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
eğer yanan bir madde varsa o zaman daha şiddetli yanacak. 2-3 lt lik oksijen tüpü senin düşündüğün kadar etki yaratmaz. sanayideki tüpler 20 lt ve üzeri hacimler içerir. tüpü patlatırsan etrafta basınç kaynaklı zarar verir fakat ortamda ateşle ilgili bir durum yoksa vereceği zarar sadece basınçla ilgilidir.

Çevrimdışı kuzeyank

  • İleti: 603
    • Profili Görüntüle
eğer yanan bir madde varsa o zaman daha şiddetli yanacak.
Çok şükür ki Ankarada yaşamıyorsun. Aynı yolları paylaşmak istemem.
Atın iyisine doru, yiğidin iyisine deli derler.

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
Erhan bunu bir incele bunların yanında seninki çok masum kalıyor  http://forum.320volt.com/index.php/topic,931.0.html  Ama Özgür görmesin  ;)
1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Erhan bunu bir incele bunların yanında seninki çok masum kalıyor  http://forum.320volt.com/index.php/topic,931.0.html  Ama Özgür görmesin  ;)
abi bi göz gezdirdim güzel konu tümünü okumaya şu anlık vaktim yok fakat güzel bir özet çıkarabilirim daha sonra.bunu biyerde daha tartıştık bı forumda ama nerde olduğunu hatırlamıyorum. akü olayı ve hidrojeni depolama olayında sürekli takıldık. ünide iken bu konuyla ilgilenmiştik bir ara fakat çok kompleks geldiği için biyodizele yöneldik. .ali ağaoğlu deyimiyle "yaptık oldu" ;D biyodizel işini yaptık fakat 2 ay kullanımdan sonra arkadaşımın 1,3 motor albeası enjektör tıkattı daha sonra da bıraktık ;D

Çevrimdışı omertek

  • İleti: 723
    • Profili Görüntüle
Yok zaten bu arkadaşlarda depolama işi riskli olduğu için ürettiklerini hemen harcama yolunu seçmişler.Biriktirme depo falan yok yani gazla veya benzinle karıştırıp kullanıyorlar, zaten amaç sadece hidrojenle çalıştırmak değil, tasarruf amaçlı proje.Birde egzost emisyonunun aşırı derecede düştüğünden bahsediyorlar.

1993 RENO TOROS
2000 SEAT CORDOBA 1.6 SXE
1980 VW  MK1 GOLF LD