TT RS cupe
0-100 4.6sn
0-200 15.9sn
yakıt tüketimi 9.2lt/100km 214gr karbon salınımı
İtiş gücü ve adrenalin: TT RS’nin motoru bu ikisini de saniyenin kesri kadar bir zamanda oluşturur. TT RS’nin 250 kW(340hp) gücü serbest kalmayı bekler. Düşük devirlerde bile motor bol miktarda tork sunar. Ve bu potansiyeli çok geniş bir aralıkta muhafaza eder - 1600 ile 5300d/d arasında 450 Nm’lik etkileyici bir değerle. Her güzergahta. Her saniye.
Daha fazla itiş gücü, daha fazla verimlilik: TT RS’nin motoru, FSIFSIGetting more out of every drop of petrol.FSI ® direkt benzin enjeksiyonu ve turboşarj kombinasyonu ile donatılmış ilk beş silindirli Audi motorudur. Tasarımı özellikle kompakt, FSI® teknolojisi yarış pistlerinde kendini kanıtlamıştır. Burada benzin verimli bir yanma ve dolayısıyla yakıttan daha iyi yararlanılması için hassas bir şekilde dozajlanarak doğrudan yanma odasının içine püskürtülür. Bu arada turboşarj, düşük devirlerde yüksek tork sağlar. Sizin için bunun anlamı, makul yakıt tüketimi ile birlikte etkileyici tork değerleridir.
5 silindirli tasarım Audi’nin genlerinin derinliklerine yerleşmiştir. Rallilerde ve pistlerde kazanılan sayısız başarı ile. İlk quattro’dan (Urquattro) S1
spor quattro’ya ve Audi IMSA/GTO araçlara kadar birçok efsanevi model turboşarjlı 5 silindirli motorlarla tahrik edilmiştir. TT RS’yi Urquattro’nun mantıklı bir halefi yapan uzun bir gelenek. Ama
spor düğmesine basmak suretiyle, miras alınan dinamizm daha da arttırılabilir. O zaman motor gaz pedalının hareketlerini daha çabuk tepki verir ve egzoz sisteminin destekleyici sesi daha güçlü bir homurtu halini alır. Sonuç daha önce hiç yaşamadığımız bir sürüş deneyimidir.