işin içinde erci var ise gerisi teferruattır
arka aksların arasına pul koymak agresif süren arkadaşlar için pek sağlıklı değil başınıza iş almayın derim..iki metal yüzeysel birbirini öpüp kitlenir haldeyken pul koyunca arada birbirine basmıyorlar.oluşan açıdan ötürüde vida başları basması gerektiği gibi basamıyor..nerden bakarsan bak sadece görüntüsü güzel..yukardaki resimdeki flanş konusunu bnm cms ler ile 215 lastikler takılıyken yapmıştık seneler önce sürtmeyi alalım diye kafaları içeriye çekip.fakat çok faydası olmamıştı flanşların altları 0,9 mm üstleride 0.5 mm idi hatta bodrumda duruyor olmalılar halen..önlerde kamber yol tutuşu artırmaz kişisel sürüş zevkine cevap verebilir belki fakat standart açı ve kamberli şekli ile aynı virajda sınırları zorladığınızda çok net algılanacak farkı görürsünüz.kafadan direk kayan bi araç halini alır aracınız:) yere basan yüzeyin dar olması ile geniş olması arasındaki mantık gayet açık.
Sürtme yapan BBS'lerin et değeri nedir?
Aracındaki helezon yayları zamanla pısmıştır bende de aynısı oluyordu arkalara kauçuk gibi bir malzeme yapıyorlar 2 cm lik ve sorunun ortadan kalkıyor .parçacılarda satın alıp herhangi bir yerde aracını life kaldırıp takoz koydurabilirsin.
şu an sürtme yok.arka yükseltme lastiği diolar ona...aracı dahada kaldırır.bizim maksadımız sürtmeden basmak
spor amortisör ve yay olsa bile jantın et değeri düşükse yanı kasadan tasıyorsa istediğin kadar spor olsun sürter . pul yada flans tehlikeli dediler oleyse senin tek çaren çamurlukları genişletmen olacaktır yada bu jantlardan vazgeçip et değeri aracına uygun olan jantlara bakacaksın
Golf 2 için en uygun et değeri nedir? (arka lastik -çamurluklara işlem yapmadan- sürtme yapmadan mümkün olduğu kadar dışarıda dursun istiyorum)