« Yanıtla #21 : 22 Mayıs 2010, 10:04:20 »
Serhan abi şu x-zenon hakkında biraz bilgi verebilirmisin hem arkadaşlarda aydınlanır ?
tabi bilgilendiriyim öncelikle arabanın orjinal elektrik sisteminden hiç bir şey kesmiyoruz kablo olarak ben punç yardımı ile 30mm delik açtım ampul değişim kapağına yakın olması için kablolama açısından bir de farın altında düz olması sebebi ile birde kablo geçen yerin içerden far tasına temas etmemesini özellikle önlemek için bu açtığım delikten balastı sallandırdım h4 xenonu içeri yerleştirdim önceden hazırladığım xenon kitinin 3 tane ucuna aynı h4 far amoulundeki gibi erkek pabuç taktım sonra farın içinde fara geçen soketi kesmeden bu hazırladığım uçları sokete taktım ve birbirlerine değmesinler diye hoş değmezler mesafe var ama yinede izole bantla hafifçe sardım sonra o soketi far ampulünün arkasına sağa sola takılmaması için biraz serbest bıraktım ve kapağını kapattım tek başıma olduğum için fototğraflıyamadım malesef sonra farı yerine takmadan bendeki balastlar çiftli bir ufak ve bir büyük Mc Cullotch marka amerikan sanırım arıza lambası yakmasın diye bu şekil üretilmiş neyse bu balastları cırt kelepçe ile birbirine bağladım ve farın alt tarafında olan sinyallerin arkasında kalıyo oraya kelepçe yardımı ile tutturdum bu kadar ama dıştan fototğraf çekerim kapaklarını açıp belki biraz yardımı olur arkadaşlarıma
« Son Düzenleme: 22 Mayıs 2010, 10:09:08 Gönderen: Golf_ld »
Kayıtlı
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld