ööfff kopmuşunuz gidiyosunuz valla.. Motorla ilgili tam sorunlarınıza yardımcı olmaya çalışayım..
1. Takılan LPG sistemi zaten yeri yanlış motorun ek hava noktasından giriş yapılmış ve düz hortum ile verildiği içinde gaz yoğunluğu ayarlanamıyor. Kışın aracın ilk çalışması baya sıkıntılıdır kaldıki şuan bile baya marş basılması gerekir...
2. LPG K-Jet e takılamaz gibi bir olayı yok sadece takamazlar olayı var TR de.. Bunun nedenide araca karburatörlü muamelesi yapılıp ona göre sistem takılması ve benzin tertibatını felç etmeleri..
3. LPG sistemi ilk startı Benzinle almak zorunda bizim araçta. Motor sıcaklığı normale geldiğinde otomatik LPG ye dönüşmeli ve K-Jet için üretilmiş Mixer takılmalı bu mixer gaz kelebeklerinin önüne takılır... Bu mixer gazın yoğunluğunu ayarlayıp emme manifolduna yollar malum enjektörler direk püskürtüyor pistonlara bu yüzden bu dediğim mixer gazı K-Jet üzerinden gelen yüksek vakumlu hava ile karıştırıyor..
4. Araçlarınızın rolentisi Radyatör veya termostat ile lakalı değil direkman K-Jetronik sistemiznizde ek hava ve ek benzin adaptörleri ile alakalı.. Soğukken 1000 devir ısınınca 1500 devir e çıkması bu parçaların arızalı yada tesisatında bir sorun olduğunu gösteriyor.. Motor soğuk iken devriniz 1200-1300 olmalı ve bu parçalar kışın 2-3dk içinde ek havayı ve benzini keser yazın ise 15-30sn gibi kısa sürede...
5. 4 üncü seçenekte yazdığım problemler olduğunda aracınız tam bir benzin katili olur.. Ama sistem düzgün olduğunda aracınızın uzun yolda 100km de 6LT tüketimi geçmemesi gerek..
6. Direksiyonun sertliğide kutudan kaynaklı.. 2 tip kutu var çok turlu ve az turlu genelde az turlu olan hidtoliktir ve iptal edildiyse ağır olması normal..
Şimdilik bukadar siz sorun ben yazayım