drag bu arac için hayal.. 3 vites roll. den baska bisey yapılmaz..
satonun emegine saygılar.ama orjınal sanzıman oranlarıyla drag hayal olur tabı.charger dan dolayı alt devırlerden ıtıbaren tork geldıgı ıcın onden cekıs o agırlıkta hangı arac olursa olsun marka onemlı degıl.patınaja kalır.hersey guc cıkarmak degıl ıyı aktarmakta onemlı.
1.cısı vw motor
sport lsd (balatalı defransıyel kılıdı)veya Gleitstein grupA bılyalı kılıd %75
2.cısı vw motor
sport getrıebe (dıslı kıtı)1.2,50 2.1.70 3.1.13 vss ıstedıgın oranda dıslılerı mevcuttur.veya ap tunıng den dıslı kıtı alabılırsın.veya quafe dogbox veya gemını sequentıl kıt..
oyle sadece guc cıkart yurut yok oyle sen yıne sanslısın vw makına kullanıyorsun o guclerde dıger markaların sanzımanlarının pek sansı yok.o tork larda cogu haşat oluyor..aktarmaya para harcarsan drag ta roolıng de o cıkarttıgın gucun torkun keyfını yasarsın.
yurt dısında ozellıkle ıngılterede 16v g60 makına uygulaması cok...esasen bu makına vw 88-89 larda cıkarttıgı golf2 lımıtedlerde var..210 bg gucunde..satoda yanılmıyorsam almanyadan buldu bu makınayı 16v lımıted...
usa de bahner brener adlı fırma 16v makınalara lımıted kıtı satıyor...
cok kıymetlı bır kasa ve makınaya sahıpsın ınsallah kıymetını bılırsın...
golf mk1 konusunda modlama ve restorasyon konusunda en bılgılı ve tecrubelısıyımdır.aksını kımse ıddaa edemez.ve bu konuda yardıma ıhtıyacın olursa yardımcı olurum.satılmıs ustaya selamlar...bostancıdan cenk..
basarılar.