Gönderen Konu: Golf Mk1 1100cc Hakkında.  (Okunma sayısı 20244 defa)

Çevrimdışı Ascona

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« : 03 Haziran 2010, 16:18:03 »
Arkadaşlar dün Erşan Abimizin yorumları doğrultusunda biraz karamsarlık oluştu kafamda.
1100cc bir araç bulduk araç gerçekten temiz sorunsuz yanlız motor konusunda tereddütlüyüm.
yokuşta zorlanır mı ? son hızı nedir ? ve yaktığı yakıt ne durumdadır ?
1100cc kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse cok sevinirim.

Logged

Çevrimdışı GolfMk1Diesel

  • İleti: 4238
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #1 : 03 Haziran 2010, 21:43:53 »
Olurmu  :) çok güzel kaçar, Hiç yakmaz, :) Dizelden biraz daha çok işte.. :)

Tüpe bile gerek kalmaz bence bu dönemde binilicek benzinli Mk1 modellerinde bence en idali.. :tamamdir
Kılıçoğlu Garage.

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #2 : 03 Haziran 2010, 22:30:15 »
165/70/13 lastik uzun yolda 80km yi geçmeden 4,5lt yakar.. 90-100km hızda büyük motoru arar.. Şehir içindede 2500devir i geçmesse 6lt yi geçmez 100km de..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı Ascona

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #3 : 03 Haziran 2010, 22:56:31 »
benım merak ettiğim konu yakıttan öte aracın 120km hıza kadar rahat ulasabılmesı nasıldır ? ve oturduğumuz yerlerde yokuşlu yollar fazla olduğu için zorlanır mı onu merak edıyorum ?

Çevrimdışı Mk1GTI

  • İleti: 5819
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: VW Golf mk1 GL
  • Şehir: Çanakkale
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #4 : 03 Haziran 2010, 23:03:08 »
 Motor ve yakıt sistemi sağlıklı ise her yola gider ama yüklü iken çok bişey beklemyin... Performans olarak bir tosapa ile birbirine yakındır..
"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"

Çevrimdışı cery

  • İleti: 350
  • JDM - German
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #5 : 03 Haziran 2010, 23:57:24 »
benım merak ettiğim konu yakıttan öte aracın 120km hıza kadar rahat ulasabılmesı nasıldır ? ve oturduğumuz yerlerde yokuşlu yollar fazla olduğu için zorlanır mı onu merak edıyorum ?

aga 2.0 motordan sonra performansı sana çok yalın gelebilir. söyliyim
 >:D

Çevrimdışı Ascona

  • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #6 : 04 Haziran 2010, 00:14:59 »
aga 2.0 motordan sonra performansı sana çok yalın gelebilir. söyliyim
 >:D


Aracı Bir Kardeşime Alıcaz Ben 2000'den Aşağı Binmem  :sevgi: :sevgi:

Çevrimdışı cemdermen

  • İleti: 653
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #7 : 04 Haziran 2010, 00:21:43 »
1.1 motor kullanmak zor olmalı...reflexleri yavaşlamış dedeler gibi araba kullanıyorsanız ve ya bu benim işimi görür diyorsanız, test edin aracı..uygunsa alırsınız...rampada rezalet çıkabilir ama düz yolda sakin sakin sizi yormadan götürür...

corsa 1000cc dizel kullanmıştım gayet başarılıydı ama yeni nesil motor ve ağırlık filan aralarında çok fazla extra şeyler var...
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

Çevrimdışı cyber34

  • İleti: 918
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #8 : 04 Haziran 2010, 00:24:57 »
Hiç girme derim..

Çevrimdışı braveheart53

  • İleti: 938
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 1.4 TSİ 160 HİGLİNE
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #9 : 04 Haziran 2010, 10:41:07 »
vw yaptı ise o işi fabrikası düşünmüştür :D :D bence biraz fazla debriyaj balatası yersin başka bir sıkıntın olmaz. hatta şehri tam bilmiyorum 1,1 e turbo attırmış adam ve performansı çok iyi diyodu ben onun yalancısıyım hiç 1,1 kullanmadım ama 1,5 güzel gidiyo onu test ettim onayladım :D :D :D :D

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • İleti: 619
  • büyük tutku golf mk1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #10 : 04 Haziran 2010, 12:59:47 »
Bu konu benim konum :)benim böcük 1,1 benzinli.1100 cc motordan uçmasını beklemek zaten yanlış olur fakat kendinden beklenmeyecek kadar atik bir araç 1,1 ler.İlk kalkışta bu atikliği sergiledikten sonra 2 ve 3. viteslerde biraz yavan kalıyor günümüz araçlarına nazaran.Ama çokta hantal ve kaplumbağa gibi değildir 1,1 motor.Motor hacminin ufak olması yakıt tasarrufu getiriyor tabi birde aracın 840 kg olmasının avantajı var.1100 cc ile 1400 kg araç taşımıyorsunuz.Birde yola koyulduktan sonra gidiyor meret.ben 140 a kadar çıktım.Dahada gider elbet ama ben hızı sevmiyorum artık :) Çok rampada kasıyor biraz ama kolunu çıkartınca camdan dışarı yanından geçen araç sahipleri adamdaki keyfe bak diyordur kesin ;D ;D ;D Valla ben yıllarca 2300 cc 6 silindir mercedes kullandım Ne yalan söyleyim mercedesimden daha çok seviyorum böcüğü.Birazda yaşın etkisi var sanırım yollarda kimseyle yarışmadığım için sakin sakin her yere götürüp getiriyor aracım.En dik yokuşu bile çok az kasıntıyla rahatlıkla çıkıyorum ama dik rampalarda aracın hızlanmasını beklemeyin.80 le girdiysem 80 bitiriyorum yokuşu.Aşağıda düşmüyor hızım.50 tl lık benzin koyduğum zaman 200-250 km geziyorum istanbul şehir içi trafiğinde.Uzun yolda çok daha az yakıtı. 1,3 ve 1,5 ler tabiki daha iyidir perfonmans açısından ama otomobil dünyasının kralı almanlar 1,1 motor koyduysalar bu araçlara bir bildikleri vardır elbet.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #11 : 04 Haziran 2010, 14:33:21 »
 almanlar bu işin ustası ve her türlü zor koşula göre araçlar testediliyor ki bu araçta bu testlerden geçmiştir sonuçta önden çekişli bir araç ve tazı gibi gidecektir buna eminim sonuçta vw :tamamdir    37kw  50 hp makina var üzerinde çokta kötü değil gayet iyi iş görür heleki üzerinde 4 ileri şanzıman varsa epeyce seridir
« Son Düzenleme: 04 Haziran 2010, 14:40:57 Gönderen: Golf_ld »
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld

Çevrimdışı SCORPIONMAN2005

  • İleti: 619
  • büyük tutku golf mk1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #12 : 04 Haziran 2010, 14:54:53 »
Benim böcükte 4 ileri şanzıman var ama uzun yolda 5 istiyor ileride belki takarım üstüne.Ben memnunum aracımdan ama uzun yıllar büyük hacim motorlu araç kullandım ilk başlarda bu ne falan olmuştum.Mercedesten sonra ilk bir hafta zorlandım.alışıyor insan hemen.Bizim mk1 lerin en büyük avantajı kg ları.Küçük motor ama hafif araçlar.Birbirini dengeliyor bu yüzden.Hafif derken yol tutuşlarıda mükemmeldir bunu belirtmekte fayda var.

Çevrimdışı Golf_ld

  • İleti: 1087
  • only VW
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: Golf mk2 1,3 C
  • Şehir: İstanbul
Ynt: Golf Mk1 1100cc Hakkında.
« Yanıtla #13 : 04 Haziran 2010, 15:02:49 »
Benim böcükte 4 ileri şanzıman var ama uzun yolda 5 istiyor ileride belki takarım üstüne.Ben memnunum aracımdan ama uzun yıllar büyük hacim motorlu araç kullandım ilk başlarda bu ne falan olmuştum.Mercedesten sonra ilk bir hafta zorlandım.alışıyor insan hemen.Bizim mk1 lerin en büyük avantajı kg ları.Küçük motor ama hafif araçlar.Birbirini dengeliyor bu yüzden.Hafif derken yol tutuşlarıda mükemmeldir bunu belirtmekte fayda var.
sana katılıyorum yol tutuşları gerçekten harika virajlara hiç korkmadan girebilir insan benim mk1 de 4 ileri idi dediğin gibi uzun yolda 5 istiyor ama 5 ileri şanzımanda bizim 4 vitesin kalkışı yok
1984 1,6 şahin ,1979 1300 mirafiori,1968 w115 220 mercedes,1989 2,0 taunus gls,1990 mazda 323hb,1979 w123 mercedes,1986 kartal ,1997 daewoo tico, 1980 mk1 1,6 diesel golf, 1992 mk3 1,9td,1981mk1 1,6ld