şanzumanlarımızı değiştirelim mi? benim 5. vites oranı çok kısa. yokuşları rahat çıkıyorum 5le. kırmızı ışıklarda o kadar çabuk vites atıyorum ki yetişen araba çıkmadı henüz bi kere ışıklarda audi ile yanyana geldik, yeşil yanınca adamı hemencecik geçtim. adam sinirden kudurdu, 100e çıkınca bıraktım arabayı . baktım adam bağırta bağırta geçiyor yanımdan ama işte iyi olmuyor her zaman 80 km de 3000 devire ulaşıyorum. 100e varırsam 3500 devir. çok yakıyor o zamanda
abi bir tek 5. vites değişmekle olmuyor demekki bunu 3 ü 4 ü de değişmeli. yani komple şanzıman değişmeli nerdeyse uyumlu olması için. bende 5.vites dişlisini değişsemmi diyordum benim araç mk3 td. ama şimdi anlattıklarınızdan sonra bende vazcaydım gibi. sadece 5 le bitmiyormus demekki iş.
yok yok hiç girişme, ben memnun değilim halimden. Eğer çok istiyorsan 6 ileri tak derim. Ben şu an arabayı yükledikten sonrasını bekliyorum, hedefim 1.6'ya çevirip komple egzoz yapıp dereceli egzantrik ve chip uygulamasına gitmek, tahminen 140-150 hp civarı olacak, o zaman da beni rahatsız etmeye devam ederse şanzumana el atıcam, şu an yok yere şanzumanı indirmek istemiyorum.
aracını 140-150 hp ye bu söylediklerinde çıkarabilirsen sitede bir ilk olucaksın biliyosun dimi bunları yapan bi arkadaş max. 100 bg e çıkartabildiğini söylemişti
Polo sportline hakkında bilgi edinmeden yardımcı olabilir Polo 16v AFH Dyno
5.vites 3000 devirde 120 gösteriyor benim polo en normalide buymuş zaten.